دکوراسیون داخلی اصفهان

دکوراسیون داخلی اصفهان

طراحی داخلی، برنامه ریزی و طراحی فضاهای ساخته شده توسط بشر، بخشی از طراحی محیطی و ارتباط تنگاتنگی با معماری دارد. گرچه تمایل به ایجاد یک محیط دلپذیر به اندازه خود تمدن قدیمی است، اما زمینه طراحی داخلی نسبتاً جدید است.

حداقل از اواسط قرن بیستم، اصطلاح دکوراتور داخلی بسیار آزادانه استفاده می شود که تقریباً بی معنی است، در نتیجه اصطلاحات توصیفی دیگر به کار می روند. اصطلاح طراحی داخلی حوزه فعالیت گسترده تری را نشان می دهد و در عین حال جایگاه آن را به عنوان یک حرفه جدی نشان می دهد. در برخی از کشورهای اروپایی، که این حرفه کاملاً تثبیت شده است، به عنوان معماری داخلی شناخته می شود. افرادی که نگران عناصر زیادی هستند که به محیطهای ساخته شده توسط بشر شکل می دهند، از کل حوزه به عنوان طراحی محیط یاد می کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟

طراحی داخلی و تزئینات داخلی اغلب با یک چیز اشتباه گرفته می شوند، اما اصطلاحات کاملاً قابل تعویض نیستند. طراحی داخلی حرفه ای است که نیاز به آموزش خاص و آموزش رسمی، از جمله برنامه ریزی فضا، طراحی مبلمان و معماری دارد. یک دکوراتور داخلی آن آموزش رسمی را ندارد و بر زیبایی و ظاهر سطح یک فضا تمرکز دارد. اینکه چه کسی را استخدام می کنید به این بستگی دارد که آیا شما کار ساختاری یا برنامه ریزی فضایی برای انجام کار دارید یا به شخصی نیاز دارید که فقط دکور را طراحی کند.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

تأکید بر این نکته مهم است که طراحی داخلی یک شاخه تخصصی از معماری یا طراحی محیط است. به همان اندازه مهم است که به خاطر داشته باشید که هیچ شعبه تخصصی در هر زمینه ای اگر خارج از زمینه عمل شود بسیار معنادار خواهد بود. بهترین ساختمانها و بهترین فضاهای داخلی ساختمان هایی هستند که در آنها تفاوت آشکاری بین بسیاری از عناصر تشکیل دهنده کلیت وجود نداشته باشد. از جمله این عناصر می توان به جنبه های ساختاری ساختمان، برنامه ریزی سایت، محوطه سازی، مبلمان و گرافیک معماری (علائم) و همچنین جزئیات داخلی اشاره کرد. در واقع، نمونه های زیادی از ساختمانها و فضای داخلی برجسته وجود دارد که با یک دست راهنما ایجاد و هماهنگ شده اند.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

نقش معمار در دکوراسیون داخلی

به دلیل پیچیدگی های تکنولوژیکی برنامه ریزی و ساختمان معاصر، دیگر برای یک معمار یا طراح دیگر امکان ندارد در تمام جنبه های سازنده یک ساختمان مدرن متخصص باشد. با این وجود ضروری است که بسیاری از متخصصانی که یک تیم را تشکیل می دهند بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و دانش اساسی کافی برای انجام اهداف مشترک خود را داشته باشند. در حالی که معمار معمولاً خود را درگیر طراحی کلی ساختمانها می کند، طراح داخلی به جنبه های دقیق تر طراحی، سوالات زیبایی شناختی، کاربردی و روانشناختی خاص و شخصیت فردی فضاها توجه دارد.

انواع دکوراسیون داخلی

اگرچه طراحی داخلی بدون تعریف مشخصی از محدودیت های آن هنوز یک حرفه در حال توسعه است، می توان این رشته را از نظر دو دسته اساسی مسکونی و غیر مسکونی در نظر گرفت. این مورد دوم اغلب به دلیل روشی که طراح خسارت خود را دریافت می کند (به عنوان مثال ترتیب هزینه قراردادی)، برخلاف کارمزد یا ترتیب درصد رایج در بین دکوراسیون داخلی مسکونی، طراحی قرارداد نامیده می شود. اگرچه حجم فعالیت های تجاری در زمینه داخلی منازل مسکونی همچنان در حال افزایش است، به نظر می رسد نیاز کمتر و چالش کمتری برای طراح حرفه ای وجود دارد، در نتیجه بیشتر و بیشتر متخصصان واجد شرایط درگیر کارهای غیر مسکونی هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

رشته طراحی داخلی از قبل دارای تعدادی زمینه تخصصی است. یکی از زمینه های جدیدتر "برنامه ریزی فضا" است - به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل نیازهای فضایی، تخصیص فضا و ارتباط متقابل کارکردها در شرکت های تجاری. علاوه بر این ملاحظات اولیه، چنین شرکت های طراحی معمولاً متخصص طراحی دفتر هستند.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

بسیاری از بنگاه های طراحی در زمینه هایی مانند طراحی هتل ها، فروشگاه ها، پارک های صنعتی یا مراکز خرید تخصص پیدا کرده اند. دیگران در درجه اول در پروژه های بزرگ کالج یا مدرسه کار می کنند، و برخی دیگر ممکن است متخصص در طراحی بیمارستان ها، کلینیک ها و خانه های سالمندان باشند. شرکتهای طراحی فعال در کارهای غیر مسکونی از گروههای کوچک همکاران تا سازمانهای متشکل از 50 تا 100 کارمند را شامل می شوند. بیشتر شرکتهای بزرگ شامل معماران، طراحان صنعتی و طراحان گرافیک هستند. در مقابل، طراحان داخلی که کمیسیون های مسکونی را به عهده می گیرند احتمالاً به صورت فردی یا احتمالاً با دو یا سه دستیار کار می کنند. اندازه شرکت های درگیر در طراحی غیر مسکونی به وضوح نشان دهنده پیچیدگی نسبی کمیسیون های بزرگ است. علاوه بر پیچیدگی کمتر، طراحی مسکونی نوع دیگری از فعالیت است. فضای داخلی مسکونی معمولاً برای مالک و طراح اظهاراتی کاملاً شخصی است که هر یک از آنها با تمام جنبه های طراحی درگیر هستند. بعید است مشتری که می خواهد خدمات یک طراح داخلی را برای خانه خود درگیر کند، از رویکرد سیستم سازمان یافته خوشحال باشد.

عناصر زیباشناختی در طراحی داخلی

تعریف کلی زیبایی و تعالی زیبایی کار دشواری است، اما خوشبختانه تعدادی اصول کلی پذیرفته شده وجود دارد که می تواند برای دستیابی به درک ملاحظات زیبایی شناسی در طراحی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، باید توجه داشت که چنین درکی مستلزم مواجهه و یادگیری است. قدردانی از هر شکل هنری به چنین پیش زمینه ای نیاز دارد.

عناصر دکوراسیون داخلی

اولین قدم شما باید انتخاب یک سبک برای فضای داخلی خانه شما باشد. این باعث می شود تا اصل طراحی وحدت و هماهنگی، با فکر کردن در کل خانه/فروشگاه با یک موضوع متحد، ارتقا یابد. این موضوع می تواند به سادگی انتخاب گاه به گاه به جای رسمی یا سنتی به جای معاصر باشد. از آنجا می توانید آن را به سبک خاصی مانند کشور فرانسه، توسکانی، ویکتوریایی مدرن یا شیک شیک اصلاح کنید.

اصل تعادل در دکوراسیون داخلی تعادل

اصل دیگری در دکوراسیون داخلی است – منظور از تعادل توزیع وزن بصری در یک اتاق یا فروشگاه است. می توانید این کار را به صورت متقارن انجام دهید، همانطور که در فضای داخلی سنتی معمول است یا با تعادل نامتقارن که در فضای داخلی معمولی دیده می شود. در داخل هر اتاق باید یک نقطه کانونی وجود داشته باشد. در یک اتاق نشیمن، می تواند شومینه یا یک قطعه هنری باشد. این خود را از نظر مقیاس، رنگ یا بافت متمایز می کند. کنتراست و تنوع باعث جذابیت بصری اتاق می شود. ریتم را با تکرار عناصر همان رنگ، بافت یا الگو و پیشرفت اندازه ها یا رنگ ها در ذهن داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

رنگ در دکوراسیون داخلی

انتخاب پالت رنگ یک قسمت اساسی در طراحی داخلی است. گرچه می توانید در هر اتاق سبک و رنگی متفاوت داشته باشید، اما اغلب می خواهید کل خانه را به هم گره بزنید. رنگ های مناسب برای یک اتاق کوچک و همچنین رنگ ها و الگوهای یک اتاق بزرگ را در نظر بگیرید.

الگوها در دکوراسیون داخلی

الگوهای اختلاط در دکوراسیون منزل/فروشگاه یکی از پیشرفته ترین قسمت های طراحی داخلی است. الگوها لازم نیست که مطابقت داشته باشند، اما باید تکمیل و هماهنگ شوند. این کار با در نظر گرفتن رنگ، اندازه و مقیاس انجام می شود.

نکات طراحی دکوراسیون داخلی

دام بزرگی که تزیین کنندگان آموزش ندیده را به دام می اندازد، ویرایش است. یک دکوراتور داخلی خوب می تواند یک اتاق را اسکن کند و درک کند که چه وسایلی در یک اتاق کار می کنند و چه چیزی بیش از حد، با سلیقه یا نیاز به تزئین دارد. چند نکته در این زمینه می تواند انتخاب های اتاق شما را خراب کند یا از بین ببرد.

یکی از عناصر اتاق که معمولاً می تواند از چشم ویراستاری استفاده کند نحوه قرارگیری بالش است. بالش ها می توانند لهجه خوبی به داستان رنگی اتاق اضافه کنند یا حتی در بعضی موارد، یک نقطه کانونی برای اتاق ایجاد کنند. با این حال، برخی از افراد تمایل دارند که با استفاده از بالش زیاده روی کنند. از اضافه بار مبل تا جایی که میهمان فقط برای نشستن باید بالش ها را حرکت دهد خودداری کنید.

انتخاب آثار هنری می تواند برای یک اتاق مهم باشد، اما به همان اندازه نحوه نمایش آن را نیز در نظر بگیرید. یک قانون کلی این است که دیوارهای آویز را در سطح چشم تنظیم کنید. به همین ترتیب، ارتفاعی که لوستر قرار داده اید مهم است. اشتباه رایجی که مردم مرتکب می شوند این است که لوستر را خیلی بلند یا نزدیک سقف آویزان می کنند. آن را به اندازه کافی پایین بیندازید تا نور را به اتاق وارد کند و مورد توجه قرار گیرد. اگر آن را بالای میز آویزان کرده اید، مطمئن شوید که هنگام نشستن از روی میز، میهمانان بلندتر یا شما نمی توانند آن را بزنند.

مبلمان در دکوراسیون داخلی

مبلمان یک سرمایه بزرگ است و قسمت عمده ای از بودجه دکوراسیون اتاق را تشکیل می دهد. اگر بودجه اندکی دارید، مواردی وجود دارد که باید آنها را غرق شوید. دو مبلمان مهم - احتمالاً وسایلی که بیشترین استفاده را خواهند داشت - مبل و تخت خواب شما هستند. بیشتر خرج آن قطعات کنید. در فرشهای منطقه، میزهای لهجه و هنرهای دیواری صرفه جویی کنید. مخلوطی از اقلام بلیط بالا با گزینه های ارزان تر، ترفند تجارت است که باعث می شود اتاق بدون شکسته شدن بانک همچنان شیک باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

طراحی دکوراسیون فروشگاه اصفهان

دکتر محسن سیفی

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات ویژه ای را به فروشگاه های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر اصفهان، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی از مرحله ایده تا محصول نهایی است. آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir یکی از موفق ترین گروه های مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.

مشاوره طراحی دکوراسیون ما چه تفاوتی با دیگران دارد؟

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات طراحی دکوراسیون خود را بر اساس سابقه ده ساله مشاور خود در زمینه برند سازی کسب و کار های بزرگ و کوچک ارائه می دهد. اعضای این تیم متشکل از برجسته ترین متخصصان رشته معماری، طراحی داخلی، عمران و ساختمان، گرافیک و بازاریابی و برندینگ هستند و هم زمان تمام نکات مربوط به موارد فنی، زیبایی شناختی و مشتری مداری با هم در طرح پیشنهادی در نظر گرفته می شود.

hibrand

بسته طراحی دکوراسیون فروشگاهی ما شامل چه چیز هایی است؟

بسته خدمات ما برای کسب و کار ها شامل موارد زیر می باشد:

  • عکاسی اختصاصی
  • خروجی طراحی اولیه کانسپت و دمو
  • خروجی طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
  • خروجی طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
  • نقشه سفر مشتری 
  • نقشه ترافیک مشتری
  • خروجی طراحی انیمیشن

مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی

مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir به شکل زیر می باشد:

  1. جلسه حضوری با مشتری و احصای نیاز ها
  2. ارائه فرم تجزیه و تحلیل نیاز های مشتری
  3. مکان بینی و عکاسی اختصاصی
  4. بررسی بافت منطقه و تجزیه و تحلیل مکان
  5. طراحی اولیه کانسپت و دمو
  6. روانشناسی محیط و رنگ
  7. بررسی سبک مناسب طراحی و کالبد شناسی
  8. طراحی نور پردازی
  9. بررسی میزان بودجه
  10. طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
  11. طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
  12. طراحی انرژی ورودی فروشگاه
  13. طراحی سفر مشتری
  14. طراحی انیمیشن
  15. تهیه متریال
  16. اجرا و پیاده سازی و کنترل پروژه

چه کسب و کار هایی می توانند از ما مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی بگیرند؟

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات طراحی دکوراسیون داخلی خود را بر اساس کسب و کار های زیر به شکل تخصصی ارائه می دهد:

  • طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه
  • طراحی دکوراسیون مزون
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه های مواد غذایی
  • طراحی دکوراسیون دفتر وکالت
  • طراحی دکوراسیون لباس فروش
  • طراحی دکوراسیون آموزشگاه رانندگی
  • طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی
  • طراحی دکوراسیون رستوران
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک
  • طراحی دکوراسیون مطب دکتر
  • طراحی دکوراسیون نمایندگی خودرو
  • طراحی دکوراسیون آموزشگاه
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه ساعت
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل

چگونه خدمات مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه در اصفهان بگیرم؟

برای استفاده از مشاور دکوراسیون فروشگاهی در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور دکوراسیون در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

  • وب سایت www.hibrand.ir
  • شماره تلفن: 09120602447
  • کد ussd:

 #10039826655

نوشتن دیدگاه

ارسال