دکوراسیون داخلی سالن زیبائی

ایده های طراحی داخلی سالن زیبایی کوچک با بودجه کم همیشه یکی از دغدغه های مالکان سالن زیبایی بوده است. ایده طراحی سالن زیبائی نکته بسیار مهمی است که نیاز به مطالعه و تحقیق دارد. همچنین طراحی داخلی سالن زیبایی یک کار تخصصی است که نیاز به مشاوره دارد.سالن های زیبائی موفق، همیشه یک تصویر نزیدیک به واقعیت از مشتری ایده آل خود دارند و سپس خدمات و نقاط حساس ارائه خدمت را بر اساس این جزئیات تنظیم می کنند که باعث جذب آنها می شود.

 

آیا آرزو دارید که تازه آرایشگاه خود را تازه تر کنید اما نه وقت دارید و نه پول؟ تسلیم نشو... حتی تغییرات کوچک می توانند ظاهر فضای کار شما را کاملاً تغییر دهند. بنابراین اگر می خواهید برخی از ایده های دکوراسیون سالن زیبایی را انتخاب کنید ، نگاهی به برخی از نکات در این مقاله و نمونه کارهای انجام شده و کارهایی که می توانید در زمینه تزئین ایده های تزئین سالن خود انجام دهید بیندازید. در ابتدا مهم است که  به خصوصیات مشتری خود فکر کنید.

decorasion dakheli zibaii

طراحی داخلی سالن زیبایی

صنعت مو و زیبایی ، به دلیل ماهیت خود ، همه چیز در ظاهر و استایل است. این بدان معنی است که سالن شما اغلب از نظر ظاهر مورد قضاوت قرار می گیرد. نه تنها این، بلکه رسانه های اجتماعی اکنون تصویر شما را به شکل یک مرکز فروش خدمات زیبایی و پیرایش نشان می دهند. این فرصت برای شما استثنائی است. محیط داخل سالن شما مزیت رقابتی شماست. فضای داخلی برجسته صدها دنبال کننده اینستاگرام را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که دکوراسیون شما بیانیه ای در مورد اینکه شما که هستید و به چه کیفیتی به مشتریان خود ارائه خدمات می کنید، می باشد.

بنابراین ، اگر می خواهید برخی از ایده های دکوراسیون سالن زیبایی را انتخاب کنید ، نگاهی به بایدها و نبایدهای نحوه تزئینات خود بیاندازید.

ایده های دکوراسیون سالن زیبایی ابتدای کار فقط این کار را انجام دهید:

1. به مشتری خود و ویژگی هایش فکر کنید.

سالن های موفق تصویری از مشتری ایده آل خود دارند و سپس کیفیت خدمات و نقاط قیمتیخود را بر آن اساس ارائه می دهند که باعث جذب مشتریان می شود. همین امر در مورد طراحی سالن زیبایی شما نیز صدق می کند. کدام ویژگی های مشتریان برای سالن زیبایی مهم است؟ این ویژگی ها که باید در نظر گرفته شود شامل:

    • طبقه اجتماعی مشتریان سالن زیبایی (متوسط رو به پایین؟ متوسط رو به بالا؟ )
    • سطح تحصیلات
    • مکان زندگی مشتریان ما
    • سطح درآمد ماهیانه مشتریان ما
    • شغل مشتریان ما
    • سن مشتریان ما

decorasion dakheli zibaii.1jpg

  • یک طرح دکوراسیون متناسب با ویژگی های مشتریان خود انتخاب کنید.

باز هم ، اطمینان حاصل کنید که طرح یا طرح زمینه دکوراسیون انتخاب شده و حتی مبلمان سالن مورد نظر شما ، مشتری ایده آل شما را نشانه گرفته است. می دهد. به عنوان مثال ، یک خانم کارمند سلیقه های متفاوتی را نسبت به یک خانم میانسال خانه دار در یک منطقه حاشیه شهر دارد. بسته به اینکه قصد کدام یک را دارید ، متناسب با آن تزئین کنید.

  • تجهیزات متناسب با طرح دکوراسیون خود انتخاب کنید.

تجهیزات سالن موضوعی است که به هیچ وجه اهمیت آن چیزی نیست که بخاهیم در نظر نگیریم. تجهیزات با کیفیت و هماهنگ با معماری سالن زیبایی اولین برداشت ذهنی از کیفیت خدمات شما  را برای مشتری بالقوه ایجاد می کند و باعث می شود تا او بتواند حدس بزند که در طول ارائه خدمات شما چقدر راحتی خواهند بود و چه مقدار از مکان شما لذت خواهد برد. آرایشگاه بدون تجهیزات حرفه ای هرگز حرفه ای نخواهد بود. همیشه یکسری تجهیزات وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید. مهمترین آنها صندلی های یک ظاهر طراحی شده است - بدون آنها سالن نمی تواند کار کند. اما یک صندلی استایلینگ چه چیزهایی باید داشته باشد تا به عنوان یک وسیله حرفه ای در دکوراسیون داخلی سالن زیبایی نظر گرفته شود؟

مشخصات صندلی با کیفیت آرایشگاه

  • طرح و رنگ صندلی آرایشگاه

طرح و رنگ صندلی در دکوراسیون داخلی سالن زیبایی مهم است. زیرا اگر به شدت با دکوراسیون کلی سالن مغایرت داشته باشد ، تأثیر خوبی بر مشتری نخواهد گذاشت. مراقبت از سطح راحتی صندلی استایلینگ نیز به شکل واضح مهم است. اگر این امکان وجود دارد ، باید خودتان در آن بنشینید و ببینید که نشستن بر روی آن چقدر راحت است.

  • یک پمپ با کیفیت

مشخصاً ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشد. با استفاده از پمپ هیدرولیک و پمپ بادی می توان به این مهم دست یافت. پمپ های گازی ارزان ترند ، اما استفاده از آنها به صندلی خالی نیاز دارد. با استفاده از پمپ های هیدرولیک می توان ارتفاع را دستکاری کرد در حالی که مشتری از قبل به راحتی روی صندلی نشسته است. لازم نیست از مشتری بخواهید برای تنظیم ارتفاع، صندلی را ترک کند.

  • وزن صندلی آرایشگاه

باید وزن صندلی و نوع پایه ای را که برپایه آن قرار دارد را  نیز از نزدیک بررسی کنید. اگر با یک صندلی سخت یا وزن بیش از 10 کیلوگرم روبرو هستیم ، پایه باید مربع و دارای کروم باشد تا اطمینان حاصل شود که از مقاومت کافی برخوردار است. باید بتوانید صندلی را راحت جابه جا کنید. صندلی های سنگین برای خانم های آرایشگاه زیاد مناسب نیستند.

decorasion dakheli zibaii.2jpg

طراحی داخلی سالن زیبایی چه اهمیتی دارد؟

افتتاح آرایشگاه شخصی، خود یک پدیده هیجان انگیز است ، اما در عین حال بسیار ترسناک است. شما باید با بسیاری از مسائل پیچیده کنار بیایید و کنترل استرس و اضطراب راه اندازی کسب و کار خیلی سخت است. برای برخی از افراد ، طراحی فضای داخلی آرایشگاه آنها یکی از بزرگترین چالش ها است، اما در واقع این کار بسیار آسان است. شما فقط باید به برخی از قوانین اساسی طراحی داخلی پایبند باشید و همه چیز را با دقت بررسی کنید.

مشاوره و ارائه خدمات طراحی داخلی سالن زیبایی

مهمترین نکات دکوراسیون آرایشگاه زنانه

برای داشتن بهترین تزیین و معماری داخلی سالن زیبایی باید نکات حرفه ای را رعایت کنیم تا از رقبای خود متمایز شویم. برخی از این نکات دکوراسیون آرایشگاه زنانه به شرح زیر می باشد:

  • سبک طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

انتخاب سبک کل مکان گاهی اوقات بسیار دشوار است، زیرا برخی از صاحبان آرایشگاه ها می خواهند به روز و منحصر به فرد باشند. آنها می خواهند این مدل از سایر آرایشگاه ها متمایز باشد ، اما آنها همچنین می خواهند متناسب با سلیقه اکثر افراد باشد و این ترکیب آسان نیست. بنابراین به جای تصمیم گیری عجولانه ، فقط به آن فکر کنید و تصمیم بگیرید که در چه نوع سبک طراحی داخلی می خواهید کار کنید. این یک مسئله واقعا مهم است که قابل تأمل است.

  • مبلمان و تجهیزات سالن زیبائی

مسئله مهم دیگر در طی مراحل طراحی آرایشگاه، انتخاب مبلمان است. امروزه، صدها مدل مختلف از عناصر لازم در هر آرایشگاه وجود دارد ، بنابراین شما می توانید هر آنچه را دوست دارید انتخاب کنید. با این حال، شما هنوز هم باید به یاد داشته باشید که تمام مبلمان باید یک عنصر یکپارچه را با سایر عناصر طراحی داخلی ایجاد کنند. بنابراین هنگام انتخاب مدل های خاص یا رنگ های صندلی یا مبل برای اتاق انتظار مراقب باشید.

همانطور که می دانید ظاهر همه چیز نیست. شما همیشه باید محصولی را انتخاب کنید که توسط یک شرکت معتبر ساخته شده و از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. مطمئناً باید آماده باشید زیرا  هزینه چنین تجهیزاتی بیش از محصولات ساخته شده توسط تولید کننده ناشناخته برای شما خواهد بود. با این حال ، به لطف این کار،  شما تضمین می کنید که این تجهیزات برای مدت زمان طولانی به شما خدمت خواهند کرد و راحت هستید. و به نظر می رسد کاملاً واضح است که مبلمان راحتی در هر آرایشگاهی که می خواهد مشتری های خود را راضی کند ضروری است.

decorasion dakheli zibaii.3jpg

  • طراحی اتاق انتظار سالن زیبایی

متأسفانه ، برخی از صاحبان آرایشگاه فراموش می کنند که اتاق انتظار اولین فضایی است که مشتریان آنها می بینند. به همین دلیل، بسیار زیبا جلوه دادن آن بسیار مهم است. شما قطعاً باید روی یک میز پذیرایی زیبا و البته یک مبل بسیار راحت سرمایه گذاری کنید. یک میز قهوه کوچک ، جایی که برخی از مجلات را برای خواندن هنگام انتظار و یک آویز برای کت ها قرار می دهید، فراموش نکنید. گلهای تازه و برخی از عناصر زیبا برای تزئین ، مانند تصاویر روی دیوارها ، نیز یک مزیت خواهد بود. وقتی مشتری ها در یک آرایشگاه حاضر می شوند ، به چیزی بیش از یک مدل موی خوب امیدوارند. آنها همچنین یک ساعت آرامش و رفع فشار را می خواهند. صاحبان آرایشگاه های خوب این را می دانند و به همین دلیل است که آنها در طراحی داخلی خود فکر و دقت می کنند. آنها می دانند که تجارب مشتریان از لحظه راه رفتن از در ، قبل از اینکه حتی با مسئول پذیرش صحبت کنند ، شروع می شود.

  • چیدمان سالن زیبایی

چیدمان سالن شما تا حد زیادی توسط شکل فیزیکی ملک شما تعیین می شود. کار با برخی از اشکال مربعی فضا از دیگر فضاها آسان تر است. به عنوان مثال ، اگر خاصیت فضای زیر بنایی طولانی و باریک باشد ، ممکن است در ایجاد یک الگوی جریان ترافیکی که به خوبی کار کند مشکل داشته باشید. طرح های بزرگ و با طرح باز ، ظریف و مدرن هستند ، اما می توانند به مشکلات صدا و مسائل تزئین منجر شوند. همانطور که نقشه معماری ساخت خود را ترسیم می کنید ، اطمینان حاصل کنید که فضای کار کافی را در اختیار شما قرار می دهد. واحدهای طراحی را نزدیک به 1.2 متر از یکدیگر قرار ندهید (اندازه گیری شده توسط مراکز واحدها). واحدهای یک ظاهر طراحی شده در جزیره می توانند برای جا انداختن مشتری های بیشتر در یک فضای کوچک مفید باشند.

decorasion dakheli zibaii.4jpgنور پردازی و رنگ سالن زیبایی

با انتخاب یک طرح رنگی اصلی از دو یا سه رنگ زمینه ایی و استفاده از این طرح در سراسر سالن ، انسجام و تعادل را در کل سالن زیبایی ایجاد کنید. از این رنگ ها برای مبلمان ، تجهیزات ، دیوارها ، قاب ها ، پارچه ها و لوازم جانبی استفاده کنید. از رنگ های تیره برای روکش مبلمان استفاده کنید زیرا لکه ها در سالن ها اجتناب ناپذیر هستند.

برای دستیابی به جلوه های مختلف از نورپردازی متنوعی استفاده کنید. چراغ های کاری را بالای هر فضای کاری آویزان کنید و برای نورپردازی محیطی  لامپ های دیواری اضافه کنید. اگر سالن شما کوچک است، یک دیوار آینه دار اضافه کنید تا نور را منعکس کند و چشم را فریب دهد (به نظر می رسد فضای شما دو برابر شده است).

  • گیاهان مفید برای سالن زیبایی

گیاهان باعث احساس راحتی و شادابی در فضا می شوند ، بنابراین در طراحی داخلی آرایشگاه خود مقداری سبزه و گل قرار دهید. روش های زیادی برای گنجاندن گیاهان وجود دارد ، اما همانطور که گزینه های خود را بررسی می کنید ، به نگهداری گیاه فکر کنید.

آیا شما یا کارمندانتان وقت دارید که از گیاهان زنده مراقبت کنید؟ در غیر این صورت ، گیاهان مصنوعی با کیفیت بالا نصب کنید که هرگز نباید آبیاری یا شاداب سازی شوند. برای سالن هایی که فضای کف و میز محدودی دارند ، دیوارهای باغ بهترین راه حل است. آنها می توانند روی هر دیواری نصب شوند و نیازی به سیستم های قطره ای پیچیده یا سیم کشی ندارند.

دیوارهای خزه یکی دیگر از گزینه های جذاب است. خزه نه تنها زیبا و پیچیده به نظر می رسد ، بلکه ضد شعله ، سبک و کاملاً طبیعی است. این توانایی تصفیه هوای اطراف خود را دارد و همچنین باعث کاهش صدا می شود.

  • مبلمان سالن زیبایی

مبلی که برای آرایشگاه خود انتخاب می کنید باید کاربردی ، بادوام و شیک باشد. این باید با طرح و رنگی که شما ایجاد کرده اید مطابقت داشته باشد و به فضایی که می خواهید ایجاد کنید سازگار باشد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید سالن شما راحتی داشته باشد ، به جای صندلی های رسمی مبل هایی را در قسمت انتظار قرار دهید. هنگام خرید مبلمان ، از هزینه های تحویل و نصب و همچنین هزینه های اضافی دیگر بپرسید. در مورد سیاست بازگشت و استرداد کالا  نیز اطلاعات کسب کنید.

 قسمت پذیرش سالن زیبایی

قبل از اینکه مشتری های شما ایستگاه های کاری زیبا و نمایشگرهای محصول شما را ببینند ، محل پذیرایی شما را می بینند. این اولین چیزی است که هنگام ورود به آن متوجه می شوندقسمت پذیرش است ، بنابراین آن را چشمگیر تزیین کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از طرح رنگی خود به طور موثر طراحی کنید، مخفی کردن بی نظمی پشت میز پذیرش مهم است پس کمی آن را بلند طراحی کنید ، نمایش نام یا آرم سالن خود به صورت برجسته و تعریف مناطق جداگانه از سالن خود را بر روی آن  انجام دهید. یک دیوار سبز که نام یا لوگوی سالن شما را نشان می دهد ، روشی متوقف کننده برای استقبال از مشتریان است.

decorasion dakheli zibaii.5jpg

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی اصفهان

دکتر محسن سیفی

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات ویژه ای را به فروشگاه های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر اصفهان ، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی از مرحله ایده تا محصول نهایی است.  آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  یکی از موفق ترین گروه های مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.

مشاوره طراحی دکوراسیون ما چه تفاوتی با دیگران دارد؟

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات طراحی دکوراسیون خود را بر اساس سابقه ده ساله مشاور خود در زمینه برند سازی کسب و کار های بزرگ و کوچک ارائه می دهد. اعضای این تیم متشکل از برجسته ترین متخصصان رشته معماری، طراحی داخلی، عمران و ساختمان، گرافیک، بازاریابی و برندینگ هستند و هم زمان تمام نکات مربوط به موارد فنی، زیبایی شناختی و مشتری مداری با هم در طرح پیشنهادی در نظر گرفته می شود.

hibrand

بسته طراحی دکوراسیون سالن زیبایی ما شامل چه چیز هایی است؟

بسته خدمات ما برای کسب و کار ها شامل موارد زیر می باشد:

  • عکاسی اختصاصی
  • خروجی طراحی اولیه کانسپت و دمو
  • خروجی طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
  • خروجی طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
  • نقشه سفر مشتری
  • نقشه ترافیک مشتری
  • خروجی طراحی انیمیشن

مراحل طراحی دکوراسیون سالن زیبایی

مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  به شکل زیر می باشد:

  • جلسه حضوری با مشتری و احصای نیاز ها
  • ارائه فرم تجزیه و تحلیل نیاز های مشتری
  • مکان بینی و عکاسی اختصاصی
  • بررسی بافت منطقه و تجزیه و تحلیل مکان
  • طراحی اولیه کانسپت و دمو
  • روانشناسی محیط و رنگ
  • بررسی سبک مناسب طراحی و کالبد شناسی
  • طراحی نور پردازی
  • بررسی میزان بودجه
  • طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
  • طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
  • طراحی انرژی ورودی فروشگاه
  • طراحی سفر مشتری
  • طراحی انیمیشن
  • تهیه متریال
  • اجرا و پیاده سازی و کنترل پروژه

چه کسب و کار هایی می توانند از ما مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی بگیرند؟

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.irخدمات طراحی دکوراسیون داخلی خود را بر اساس کسب و کار های زیر به شکل تخصصی ارائه می دهد:

  • طراحی دکوراسیون سالن زیبایی
  • طراحی دکوراسیون مزون
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه های مواد غذایی
  • طراحی دکوراسیون دفتر وکالت
  • طراحی دکوراسیون لباس فروش
  • طراحی دکوراسیون آموزشگاه رانندگی
  • طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی
  • طراحی دکوراسیون رستوران
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک
  • طراحی دکوراسیون مطب دکتر
  • طراحی دکوراسیون نمایندگی خودرو
  • طراحی دکوراسیون آموزشگاه
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه ساعت
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل

 

چگونه خدمات مشاوره طراحی دکوراسیون در اصفهان بگیرم؟

  • برای استفاده از مشاور دکوراسیون فروشگاهی در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور دکوراسیون در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
  • وب سایت hibrand.ir
  • شماره تلفن: 09120602447
  • کد ussd:
  • #6096900*6655*

نوشتن دیدگاه

ارسال