10 ایده کاربردی دکوراسیون برای مغازه های کوچک

آیا برای کمک به کسب و کار  خود به الهام از طراحی داخلی جدید نیاز دارید؟ ما 10 نکته ساده برای کمک به شما در طراوت بخشیدن به ظاهر بیات و افزودن انرژی به کسب و کار  شما ، تجزیه و تحلیل کردیم

 

 نکات کلیدی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های کوچک

شماره 1: از "فضاهای کوچک" مغازه  استفاده کنید تا به فضا عطر و طعم دهید و در هزینه های کلی صرفه جویی کنید.

 وقتی قطعات اصلی (مبل ، صندلی ، مبلمان و غیره) خود را ساده و اساسی نگه دارید ، به شما این امکان را می دهد تا از طریق قطعات سبک داری مانند بالش ، فرش ، هنر و لوازم جانبی معروف "کوچک" شخصیت خود را به فضای خود تعمیم دهید. بدون شک ، در عرض چند سال ، شما از "فضای کوچک" خود خسته خواهید شد و می خواهید آنها را به روز کنید و جایگزین کنید. قطعات اصلی شما باید از 10 سال به بالا ادامه داشته باشند و زود قدیمی نشوند - به همین دلیل است که به روزرسانی کوچک ترها نسبت به قطعات اصلی ، هزینه کمتری دارد. ما فرش ها را از دسته "کوچک" شما می دانیم مگر اینکه در مورد فرش گران قیمت و سرمایه گذاری برای فضای خود تصمیم بگیرید.

IDE KARBORDI

شماره 2: کارهای هنری لازم نیست و نباید با رنگ یا سبک فروشگاه شما مطابقت داشته باشد

من پیشنهاد می کنم رسانه های مختلف هنری را در یک فروشگاه مخلوط کنید. به عنوان مثال ، اگر یک نقاشی رنگ روغن سنتی بیش از اندازه دارید و می خواهید فضای بیشتری داشته باشید ، ممکن است بخواهید یک عکس یا نقاشی انتزاعی سیاه و سفید را نیز در آن قرار دهید. یا اگر در یک فروشگاه عکاسی زیادی انجام داده اید ، ممکن است بخواهید با مجسمه ای بیشتر مکمل کنید. شما می خواهید که هنر شما یک عنصر طراحی اضافی برای دیوارها باشد ، و اگر با هر چیز دیگری در فضای شما مطابقت داشته باشد ، در نهایت به جای استفاده از لهجه اضافی ، در هم می آمیزد.

IDE KARBORDI.1

شماره 3: همیشه ، همیشه ، همیشه ابتدا برنامه را اندازه گیری و تنظیم کنید

هرگز سعی نکنید یک فروشگاه را با هوس تنظیم کنید - اشتباه خواهید کرد. به احتمال زیاد در نهایت از قطعه ای استفاده خواهید کرد که برای مکان خیلی کوچک است ، زیرا به نظر می رسید گزینه ایمن تری هنگام خرید است. همیشه یک طرح هوایی برای طرح فضایی  فروشگاه داشته باشید و هر قطعه ای را که وارد فضا می شود اندازه بگیرید. این باعث می شود که فضا به درستی و به درستی جریان یابد و کار کند.

شماره 4: اطمینان حاصل کنید که ترکیب متناسب با بافت ، الگو و رنگ در یک فضا کاملا متعادل باشد

فروشگاهی که احساس "خاموش بودن" می کند بیشتر به دلیل مقیاس الگوها یا قطعات است. یا خیلی بزرگ هستند یا خیلی کوچک برای فضا ، یا فروشگاه فاقد بافت است. به عنوان مثال ، ترکیبی از یک مبل مخملی و یک صندلی چرمی ممکن است فقط تعادل مناسب بافت را در فضا ایجاد کند. یا یک فرش نواحی نوبلی با روکشهای چرمی ممکن است به ایجاد تعادل و کنار هم قرار دادن پارچه ها کمک کند. بنابراین ، ترکیبی ایده آل از بافت ، الگو و رنگ به ایجاد یک ترکیب دلپذیر برای یک فضا کمک می کند.

IDE KARBORDI.2

شماره 5 - از نورپردازی به عنوان هنر استفاده کنید

این تجهیزات مثل چراغ روشنایی ، چراغ رومیزی یا چراغ زمین هستند که می توان از نورپردازی به عنوان نوعی هنر استفاده کرد. این یک روش منحصر به فرد برای افزودن شخصیت و بافت به یک فضا بدون تکیه بر یک قطعه هنری قابل پیش بینی است که روی دیوار آویزان شده است. به عنوان مثال ، شما می توانید از یک لوستر باورنکردنی بالای میز استفاده کنید که هیچ چیزی روی آن نیست و این به تنهایی با عنصر هنری موجود در فضا صحبت می کند.

IDE KARBORDI.3

شماره 6 - مخلوط کردن فلزات در تزئینات یک امر ضروری است

استفاده از انواع مختلفی از فلزات در یک فضا واقعاً می تواند بیانگر التقاط در فروشگاه باشد. لازم نیست همه چیز در فروشگاه به شدت متفاوت باشد زیرا احساس اسکیزوفرنی می کند ، اما داشتن یک جریان آسان از یک فلز تیره به یک برنز عتیقه به یک کروم براق راهی عالی برای فضایی است که می تواند در طول زمان به جای همه چیز طراحی شود. یک بار.

IDE KARBORDI.4jpg

شماره 7 - قبل از اقدام به طراحی ، فرم و عملکرد یک فضا را مشخص کنید

احساسی که می خواهید از این فضا برانگیزید چیست؟ صلح آمیز؟ تأثیرگذار؟ این فضا چه هدفی را دنبال خواهد کرد؟ آیا این یک فضای رسمی خواهد بود که فقط برای نمایش یا رویدادهای نادر باشد ، یا یک فضای زندگی راحت است که نیاز به مقاومت در برابر استفاده مداوم دارد؟ همیشه ابتدا احساسات را شناسایی کنید و طراحی به صورت ارگانیک پیش برود.

IDE KARBORDI.5jpg

شماره 8 - هنری را انتخاب کنید که با شما صحبت کند و نه فقط به این دلیل که با فروشگاه شما "مطابقت دارد"

هنر باید همیشه شخصیت شما را منعکس کند. بنابراین ، اگر قلب شما به سمت قطعه ای روانه شد ، از آن استفاده کنید.

IDE KARBORDI.6jpg

شماره 9 - عناصر داخل فروشگاه شما باید مکمل یکدیگر باشند ، اما لزوماً نباید مطابقت ندارند.

در این قسمت از طراحی لازم است است تا اطمینان حاصل شود فضای شما مسطح و استریل نمی شود. تفاوتی بین اینکه مشتری شما شما از یک فضا در فروشگاه به فضای دیگر به راحتی جریان دارد در مقایسه با هر فروشگاه دیگر احساس لذت می کند در همین است. این جریان طبیعی به فروشگاه شما کمک می کند تا فضای منظم تری داشته باشید.

IDE KARBORDI.7jpg

شماره 10 - هرچه صندلی و فضای نشستن بیشتر باشد ، خوشحال کننده تر است

من شخصاً احساس می کنم که شما هرگز نمی توانید در یک مکان صندلی کافی داشته باشید. صندلی های بزرگ و راحت تا صندلی های کوچک آنتیک تا صندلی در گوشه فروشگاه که یک دسته کتاب روی آن قرار دارد. آیا برای نشستن و پوشیدن کفش در فروشگاه خواب خود به فضایی نیاز دارید؟ یک صندلی جالب در کنار میز ارائه خدمت خود همیشه داشته باشید.

IDE KARBORDI.8jpg

طراحی دکوراسیون فروشگاه اصفهان

دکتر محسن سیفی

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات ویژه ای را به فروشگاه های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر اصفهان ، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی از مرحله ایده تا محصول نهایی است.  آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  یکی از موفق ترین گروه های مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.

مشاوره طراحی دکوراسیون ما چه تفاوتی با دیگران دارد؟

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات طراحی دکوراسیون خود را بر اساس سابقه ده ساله مشاور خود در زمینه برند سازی کسب و کار های بزرگ و کوچک ارائه می دهد. اعضای این تیم متشکل از برجسته ترین متخصصان رشته معماری، طراحی داخلی، عمران و ساختمان، گرافیک و بازاریابی و برندینگ هستند و هم زمان تمام نکات مربوط به موارد فنی، زیبایی شناختی و مشتری مداری با هم در طرح پیشنهادی در نظر گرفته می شود.

hibrand

بسته طراحی دکوراسیون فروشگاهی ما شامل چه چیز هایی است؟

بسته خدمات ما برای کسب و کار ها شامل موارد زیر می باشد:

  • عکاسی اختصاصی
  • خروجی طراحی اولیه کانسپت و دمو
  • خروجی طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
  • خروجی طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
  • نقشه سفر مشتری
  • نقشه ترافیک مشتری
  • خروجی طراحی انیمیشن

مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی

مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  به شکل زیر می باشد:

  • جلسه حضوری با مشتری و احصای نیاز ها
  • ارائه فرم تجزیه و تحلیل نیاز های مشتری
  • مکان بینی و عکاسی اختصاصی
  • بررسی بافت منطقه و تجزیه و تحلیل مکان
  • طراحی اولیه کانسپت و دمو
  • روانشناسی محیط و رنگ
  • بررسی سبک مناسب طراحی و کالبد شناسی
  • طراحی نور پردازی
  • بررسی میزان بودجه
  • طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
  • طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
  • طراحی انرژی ورودی فروشگاه
  • طراحی سفر مشتری
  • طراحی انیمیشن
  • تهیه متریال
  • اجرا و پیاده سازی و کنترل پروژه

چه کسب و کار هایی می توانند از ما مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی بگیرند؟

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات طراحی دکوراسیون داخلی خود را بر اساس کسب و کار های زیر به شکل تخصصی ارائه می دهد:

  • طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه
  • طراحی دکوراسیون مزون
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه های مواد غذایی
  • طراحی دکوراسیون دفتر وکالت
  • طراحی دکوراسیون لباس فروش
  • طراحی دکوراسیون آموزشگاه رانندگی
  • طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی
  • طراحی دکوراسیون رستوران
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک
  • طراحی دکوراسیون مطب دکتر
  • طراحی دکوراسیون نمایندگی خودرو
  • طراحی دکوراسیون آموزشگاه
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه ساعت
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل

 

چگونه خدمات مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه در اصفهان بگیرم؟

  • برای استفاده از مشاور دکوراسیون فروشگاهی در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور دکوراسیون در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
  • وب سایت hibrand.ir
  • شماره تلفن: 09120602447
  • کد ussd:
  • #6096900*6655*

نوشتن دیدگاه

ارسال