طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

در مورد روش های طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه تحقیق می کنید؟ مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ هنگام احداث و باز سازی مکان فروشگاه ، ضمن تأکید بر هدف کسب و کار خود ، ارزش های برند خود را باید بتوانید منعکس کنید.

 

این موضوع کار ساده ای نیست و بسیاری از خرده فروشان در بازار به علت عدم آشنایی با این موضوع شکست می خورند. دغدغه آنها تنها فروش کالا است بدون توجه به نکات مشتری مداری!

tarahi dakheli foroshgah

چگونه دکوراسیون مغازه خود را طراحی کنم؟

اما در واقع چگونه فضایی را طراحی می کنید که کارساز باشد؟ چگونگی ایجاد یک فضای زیبا و کاربردی برای کسب و کار خرده فروشی بستگی به نکات متفاوت و متوع دارد. از طرفی شما باید اصول معماری و عمران و سازه های فنی را رعایت کنید از طرف دیگر نکات مربوط به روانشناسی رنگ و مشتری مداری. در زیر نکات اصلی در این مورد بیان شده است.

نکات کلیدی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

  • اولین برداشت عالی را در اولین برخورد ایجاد کنید.

جایی که مشتریان برای اولین بار هنگام ورود به فروشگاه شما می بینند به عنوان منطقه رفع فشار شناخته می شود. این جنبه مهمی از تجربه فروشگاهی آنها و روند فروش شماست. خوشامد گویی خوب و وجود عناصر جذاب با ورود مشتری به فروشگاه شما تاثیر گذار خواهد بود، آنچه را که در اطراف ورودی است ، در ذهن مشتری حک می شود. آنها برداشت اولیه خود را بر اساس نشانه های ورودی در مرود میزان گران بودن فروشگاه ، کالاهایی که می فروشید و زیبایی برند شما را شکل می دهند.

tarahi dakheli foroshgah.1jpg

  • نکات طراحی ورودی فروشگاه

برخی از مواردی که باید هنگام طراحی منطقه رفع فشار فروشگاه (ورودی) خود در نظر بگیرید شامل موارد زیر می باشد:

  • علامت گذاری های مهم را در ورودی قرار ندهید. همانطور که مشتری ها به دنبال فرار از دنیای خارج و ورود به یک محیط آرامش بخش برای خرید و لذت بردن هستند در ابتدا ظرفیت ادراک نشانه های مهم و اطلاعات سنگین را ندارند. پیام های مهم را برای مراحل بعد بگذارید.
  • ورودی فروشگاه مکان مناسبی برای نمایش کالاهای اصلی نیست. در حالی که شما همیشه می خواهید محصول خود را برجسته کنید ، اما مکان های بهتری برای انجام این کار وجود دارد.
  • کفپوش و نورپردازی باید با دنیای خارج مغایرت داشته باشد. از برخی کالاهای کوچکتر و سبد یا سبد خرید (اگر فروشگاه شما آنها را دارد) استفاده کنید. از عناصر برند و سایر شاخص های نام تجاری می توان در اینجا استفاده کرد.
  • 90٪ مشتریان هنگام ورود به فروشگاه به طور غریزی به سمت راست حرکت می کنند. اطمینان حاصل کنید که منطقه کم فشار شما مشتریان را به روشی طبیعی به سمت راست هدایت می کند.
  • اطمینان حاصل کنید که فروشگاه شما به خوبی جریان دارد.

یک مسیر حرکت روشن ، هم برای جریان ترافیک و هم برای توجه مشتری ، برای طراحی هدفمند فروشگاه خرده فروشی بسیار مهم است. وقتی مشتری ها می دانند کجا باید بروند ، احساس راحتی و سردرگمی کمتری خواهند داشت. از آنجا که بیشتر مشتریان هنگام ورود به فروشگاه به سمت راست حرکت می کنند ، فکر کنید مسیر خود را از آنجا شروع کنید. برای فضاهای بزرگتر ، چیدمان مشترک یکی از دلگرمی های یک مسیر دایره ای در سراسر فروشگاه است. مشتریان می توانند همه چیز را ببینند و شما فرصت کافی برای نمایش محصولات را خواهید داشت.

tarahi dakheli foroshgah.2jpg

  • وقفه هایی با سرعت گیرهای بصری ایجاد کنید.

هنگامی که یک طرح برای ایجاد جریان طراحی کردید ، روش هایی را برای استفاده از فضا در نظر بگیرید. کالاها یا پیام هایی را که می خواهید مشتریان هضم کنند را برجسته کنید. مطالعات نشان می دهد مشتریان به دلیل "راهروهای بی وقفه طولانی" بیش از 20٪ کالاها را حذف می کنند.

وقفه در بخشهای یکنواخت فروشگاه شما مانند یک "برخورد سریع" است. این توجه خریدار را به کالاهایی که می خواهید برجسته کنید جلب می کند. این کار در محیط های مواد غذایی با استفاده از درپوش های انتهایی معمولاً آسان است. سایر خرده فروشان ممکن است شامل نمایشگرهایی باشند که: حول یک مفهوم مرکزی مانند یک مارک تجاری یا یک ابزار سودمند ساخته شده اند.

 

  • اطلاعات عمیق مربوط به یک محصول یا مارک را نمایش دهید.

برای درگیر کردن یک خریدار ، یک عنصر تعاملی مانند iPad را در آن بگنجانید. در تمام این نمایشگرها ، اطمینان حاصل کنید که یک نقطه کانونی وجود دارد - به طور کلی محصول یا کالایی که می خواهید برجسته کنید. چشم انسان دوست دارد چیزی روی آن متمرکز شود و این باعث تقویت اثربخشی نمایشگر می شود.

  • اطمینان حاصل کنید که پرداخت در یک فضای طبیعی است.

هنگامی که مشتری تصمیم خرید گرفت ، می خواهید کمترین اصطکاک ممکن را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که صندوق پرداختی شما در محلی است که به طور طبیعی منطقی است که این اصطکاک را کاهش دهید. برای فروشگاههایی که رویکردی دایره ای برای چیدمان دارند ، ممکن است جلوی سمت چپ منطقی باشد. برای فروشگاه های کوچکتر با کارکنان محدود ، پیشخوان صندوق باید در جایی قرار گیرد که کارمندان بتوانند کل فروشگاه را ببینند.

tarahi dakheli foroshgah.3jpg

نکات طراحی پیشخوان فروشگاه

  • برای نمایشگرهایی که از نظر بصری خوشایند هستند ، دیوار پشت پیشخوان را اهرم کنید.
  • خریدهای تکانه ای را با محصولات نزدیک به پیشخوان تشویق کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که پیشخوان به اندازه کافی بزرگ است تا مشتری بتواند کالای خریداری شده خود و یا هر وسیله شخصی دیگری را در آن قرار دهد.
  • اطمینان حاصل کنید که مکان مناسبی برای مشتریانی که در یک صف منتظرند وجود دارد.
  • یک فضای خرده فروشی ایجاد کنید که برای فروش ساخته شده است.

مثال خوب این مورد فروشگاه BnK Construction است. این تیم محیط های خرده فروشی را ایجاد می کند که مشتریان دوست دارند. تیم BnK بیش از 75 سال تجربه ترکیبی در ساخت فضاهای کاملاً تفکر شده دارد که منجر به یک تجربه مثبت برای مشتری می شود - و فروش بیشتر!

  • یک محیط آرامش بخش در فروشگاه ایجاد کنید

بهترین راه برای راحتی مشتریان و در نتیجه احتمال خرید محصولات شگفت انگیز شما آرامش بیشتر مشتری است. به آنها فضا بدهید. انسان شناس خرده فروشی، پاکو آندرهیل ، تئوری اثر برس قنداق را خلق کرد. تحقیقات او نشان می دهد که مشتریان کمتر از یک راهرو پایین می روند یا به منطقه ای از فروشگاه می روند که در آنجا با مشتری دیگری سر و کله می زنند. وی دریافت که حتی اگر مشتری علاقه زیادی به کالایی داشته باشد ، از این منطقه خودداری خواهد کرد. مطمئن شوید که نمایشگرها، قفسه ها و موانع خیلی نزدیک به هم قرار نگرفته اند و همیشه فضای زیادی در فروشگاه شما وجود دارد.

tarahi dakheli foroshgah.4jpg

  • آینه های فروشگاه را یکپارچه کنید.

حتی اگر فضای کمی هم داشته باشید، ایجاد توهم فضای بیشتر می تواند مشتریان را خشنود کند. آینه هایی که به طور مناسب قرار بگیرند می توانند در انجام این کار بسیار موثر باشند. اگر درست در سمت راست قرار بگیرید ، مانند رو به بیرون با یک زاویه رو به بالا ، می توانید فضایی را ایجاد کنید که قبلا فقط یک دیوار خالی ایستاده بود. حتی می توانید فضای ذخیره سازی را در پشت آینه ها نصب کنید تا از شلوغی و فضای آن کم کنید!

  • نور پردازی فروشگاه

نورپردازی یک جنبه فراموش شده در طراحی فروشگاهی است. نور عالی می تواند احساس فضای خرده فروشی شما را کاملاً تغییر دهد. حتی خود وسایل می توانند سبک مناسبی برای جمع کردن کل توجه مشتری داشته باشند. روشنایی مناسب در حد فاصل تأکید بر نقاط کانونی فضا مهم است. این نقاط کانونی مکان حضور کالاها است نور پردازی باید تلاش کند تا تجربه راحتی و لذت در خرید مشتری را تضمین کند.

 

نکات نور پردازی فروشگاه

  • برای نور طبیعی از پنجره های بزرگ یا استراتژیک استفاده کنید.
  • برای برجسته سازی قسمت های مختلف فضای خود از نورافکن ها و چراغ های راهنمایی استفاده کنید.
  • از وسایل منحصر به فرد یا نور پردازی برای افزودن سبک منحصر به فرد استفاده کنید.
  • برای تعادل نور بر اساس زمان روز ، یک تایمر روشنایی را نیز در آن قرار دهید

tarahi dakheli foroshgah.5jpg

کارها را ساده انجام دهید.

بعضی اوقات صاحبان مشاغل هنگام ایجاد فضای منحصر به فرد برای مشاغل خرده فروشی خود بیش از حد پیچیده می شوند. مصرف بیش از حد اصول در کار ، یا استفاده افراطی از طریق تزئینات پر زرق و برق و یا نمایشگرهای زیاد ، می تواند باعث سردرگمی یا ایجاد استرس برای مشتری شود. تمرکز خود را بر انجام صحیح کارهای کوچک قرار دهید. این بدان معناست که مطمئن باشید ساخت و طراحی فضای شما بی نقص است.

طراحی دکوراسیون فروشگاه در اصفهان

  • برای استفاده از مشاور دکوراسیون فروشگاهی در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور دکوراسیون در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
  • وب سایت hibrand.ir
  • شماره تلفن: 09120602447
  • کد ussd:
  • #6096900*6655*

hibrand

چه کسب و کار هایی می توانند از ما مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی بگیرند؟

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات طراحی دکوراسیون داخلی خود را بر اساس کسب و کار های زیر به شکل تخصصی ارائه می دهد:

  • طراحی دکوراسیون داخلی مزون
  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های مواد غذایی
  • طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت
  • طراحی دکوراسیون داخلی لباس فروش
  • طراحی دکوراسیون داخلی آموزشگاه رانندگی
  • طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی
  • طراحی دکوراسیون داخلی رستوران
  • طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ
  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس کودک
  • طراحی دکوراسیون داخلی مطب دکتر
  • طراحی دکوراسیون داخلی نمایندگی خودرو
  • طراحی دکوراسیون داخلی آموزشگاه
  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش
  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ساعت
  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل

 

نوشتن دیدگاه

ارسال