مشاور کسب و کار

دکتر محسن سیفی

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات ویژه ای را به کسب و کار های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند.

یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر اصفهان، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی از مرحله ایده تا محصول نهایی است. آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir یکی از موفق ترین گروه های مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.

مشاور کسب و کار اصفهان

مشاوران کسب و کار که به عنوان مشاوران تجاری نیز شناخته می شوند، مسئول برنامه ریزی و اجرای استراتژی های تجاری برای بهبود کارایی در مدیریت عملیاتی و مالی مشاغل هستند. آنها بودجه را تهیه می کنند، در مورد پروژه ها و بازاریابی مشاوره می دهند و تجزیه و تحلیل ریسک را انجام می دهند. آنها ممکن است در مشاغل یا به عنوان مشاور تجاری مستقل کار کنند.

مشاور کسب و کار کیست؟

مشاور کسب و کار کسی است که می تواند به شما در حل مشکلات تجاری کمک کند یا شکافی در دانش و مهارت شما ایجاد کند.

151f

ضرورت مشاور کسب و کار

ما همیشه برای موفقیت در کسب و کار خود به دنبال یک مشاور تجاری نوآور هستیم تا کارآیی را در کل فعالیت های تجاری خود ساده کند. از طرفی به عنوان یک مشاور تجاری، وظایف شما شامل افزایش بهره وری و سودآوری ، بهبود استراتژی بازاریابی ما و انجام تجزیه و تحلیل ریسک خواهد بود.

وظایف مشاور کسب و کار

برای موفقیت در این نقش، باید سابقه استثنایی در ارزیابی فرآیندهای تجاری و مالی داشته باشید. مشاوران درجه یک تجارت در زمینه بهبود استراتژی های تجاری و بهره وری متخصص هستند.

وظایف مشاور کسب و کار شامل:

  • تجزیه و تحلیل سوابق مالی و تهیه بودجه.
  • بهبود فرآیندها با توصیه تغییرات عملیاتی.
  • ارزیابی و بهبود استراتژی های فروش ، بازاریابی و برند تجاری.
  • تهیه گزارشات پروژه و بهره وری و اطمینان از انطباق با الزامات کیفیت و ایمنی.
  • شناسایی فرصت های توسعه و گسترش تجارت آینده.
  • توسعه و نگهداری کانالهای ارتباطی داخلی و خارجی.
  • تجزیه و تحلیل و مشاوره در مورد قرارداد کارمند ، نیروی کار ، فروشنده و قرارداد.
  • انجام تجزیه و تحلیل ریسک برای کاهش و مدیریت ریسک ها.
  • تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده و رقبا.

الزامات مشاور کسب و کار

  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA)، مدیریت استراتژیک یا موارد مشابه.
  • تجربه قبلی کار به عنوان مشاور بازرگانی در یک صنعت مرتبط.
  • دانش پیشرفته عملیات تجاری و برنامه ریزی استراتژیک.
  • مهارت در تجزیه و تحلیل بودجه و تهیه گزارش های مالی.
  • دانش گسترده در مورد استراتژی های بازاریابی و نام تجاری.
  • تجربه در مدیریت پروژه و اجرای بهترین روشهای صنعت.
  • امکان مشاوره در زمینه قراردادهای خرید کارگر ، فروشنده و تامین کننده.
  • توانایی استثنایی در شناسایی فرصت های شغلی آینده و کاهش خطرات.
  • صلاحیت سیستم های مدیریت استراتژیک الکترونیکی یکپارچه ، مانند استراتژی دوشنبه و آبشار.
  • مهارت های بین فردی استثنایی در جهت برقراری ارتباط موثر فرآیندها و رویه های جدید تجاری.

152f

یک مشاور کسب و کار چه کاری انجام می دهد؟

مشاوران کسب و کار برای کمک به راه اندازی مشاغل جدید و رشد مشاغل مستقر مشاوره و پشتیبانی می کنند. شما در زمینه های مختلف تجاری از امور مالی تا برنامه های تجاری مشاوره خواهید داد. شما باید مهارت های تحلیلی خوب و ارتباطات عالی برای این نقش داشته باشید.

برای تبدیل شدن به یک مشاور مشاور کسب و کار باید چه کار کنم؟

برای کار به عنوان مشاور بازرگانی، شما نیاز به تجربه ثابت شده و سابقه خوب در مدیریت کسب و کار دارید. بیشتر مشاوران تجاری شرکت خود را اداره کرده اند یا در زمینه مدیریت، امور مالی یا منابع انسانی کار کرده اند. کارفرمایان معمولاً بیش از مدارک رسمی شما به مهارت و تجربه شما علاقه مند می شوند، اما داشتن یک مدرک مرتبط با تجارت یا یک مدرک حرفه ای در موضوعی مانند مدیریت پروژه ممکن است مفید باشد. گواهینامه ها و دیپلم های حرفه ای (مانند BTEC) در طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با تجارت از جمله حسابداری، مطالعات بازرگانی، بنگاه داری و کارآفرینی در دسترس است.

153f

مشاور کسب و کار چگونه می توانند به شما کمک کنند؟

این که آیا شما قرارداد می بندید، یا یک کسب و کار را به عنوان یک تاجر انحصاری، مشارکت یا شرکت اداره می کنید، کار با یک مشاور تجاری راهی مطمئن برای کسب نتیجه است. تخصص عینی آنها به شما کمک می کند عملکرد خود یا کسب و کار خود را درک کنید، در کجا کوتاه می آیید و چگونه می توانید پیشرفت کنید.

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک، تاجر یا پیمانکار مجبورید چیز های زیادی بدانید. اما این بدان معنا نیست که شما باید در هر جنبه از راه اندازی یک کسب و کار متخصص باشید.

گرفتن مشاور تجاری برای کمک به مناطق خاکستری باعث صرفه جویی در وقت، منابع و انرژی شما در طولانی مدت خواهد شد. کسب و کار شما نیز بسیار بیشتر رشد کرده و موفق می شود.

انواع مشاور کسب و کار

انواع مختلفی از مشاوران در همه زمینه های تجاری وجود دارد. برخی از مشاوران متخصصان عمومی هستند و طیف وسیعی از دانش و تخصص را دارند. برخی دیگر در یک زمینه خاص متخصص هستند، به عنوان مثال استادان بازاریابی یا مربیان رهبری.

شما می توانید ترتیباتی غیررسمی داشته باشید، مثلاً با همسایه کارآفرین خود یا بهترین دوست باهوش خود در زمینه فناوری مشاوره کنید یا به شکل رسمی شخصی را در زمینه های تخصصی، مثلاً حسابدار یا مشاور فناوری اطلاعات استخدام کنید.

چه موقع به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟

بسیاری از تجار، پیمانکاران و صاحبان مشاغل منحصر به فرد در دوره های تغییر یا در مواقعی که با چالش هایی روبرو هستند با یک مشاور تجاری مشورت می کنند.

در این موارد به مشاور مراجعه کنید:

  • اهداف خاصی داشته باشید که نمی توانید آنها را برآورده کنید.
  • با مسئله ای سر و کار دارید که نمی دانید چگونه حل کنید.
  • نیاز به پشتیبانی تخصصی دارید.

با یک نماینده در شبکه محلی شرکای تجاری منطقه ای خود (پیوند خارجی) آشنا شوید. آنها به شما کمک می کنند نوع مشاوری را با توجه به نیازهای شما متناسب کند و به متخصصان منطقه خود توصیه کنید.

چگونه برای جلسه مشاوره آماده شویم؟

قبل از اینکه به یک مشاور حرفه ای کسب و کار مراجعه کنید، در مورد آنچه از این رابطه می خواهید روشن شوید.

ایده خوبی است که مختصری را ارائه دهیم که به شرح زیر است:

سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چه کاری انجام می دهید؟
  • آنچه در تلاش برای دستیابی یا حل آن هستید؟
  • هر مسئله خاصی که نیاز به کمک دارید...

خلاصه خود را برای چند مشاور مختلف ارسال کنید تا ببینید چه نوع پاسخی دریافت می کنید.

وقتی برای اولین بار با یک مشاور بالقوه ملاقات کردید، اسناد برنامه ریزی تجاری و مالی خود را به همراه داشته باشید. با سوالات زیادی درباره چگونگی همکاری شما و مشاور برای تأمین نیازهای خود مسلح شوید.

همچنین هرگونه اطلاعات مربوط به منطقه جغرافیایی و یا نقشه محصول مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال، اگر در مورد ثبت اختراع خود با یک وکیل IP صحبت می کنید، باید توضیحات و نقشه های آن را به همراه داشته باشید.

چگونه خدمات مشاوره کسب و کار در اصفهان بگیرم؟

برای استفاده از مشاور بازاریابی در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور بازاریابی و برند سازی در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

وب سایت www.hibrand.ir

شماره تلفن: 09120602447

کد ussd:

*6655*1003982#

مشاور کسب و کار در اصفهان چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

ما به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاور بازاریابی در اصفهان برای شما به عنوان یک تیم متخصص عمل می کنیم و یک سرویس کامل و پکیج کامل از خدمات برند سازی و بازاریابی در شهر اصفهان ارائه می دهیم. این خدمات شامل:

  • طراحی هویت برند
  • طراحی منشور برند
  • طراحی لوگو
  • انتخاب نام
  • انتخاب شعار تبلیغاتی
  • طراحی بیزینس پلن
  • طراحی بیزینس کنوس
  • طراحی وب سایت
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی برنامه سفر مشتری
  • طراحی سیستم فروش
  • مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM)
  • رسیدگی به شکایات مشتریان
  • استخدام نیروی انسانی
  • طراحی سیستم مالی و حسابداری
  • طراحی نظام منابع انسانی و فرم های مورد نیاز
  • آموزش پرسنل
  • آموزش تخصصی بازاریابی و فروشندگی
  • آسیب شناسی کسب وکار
  • طراحی گیمیفیکیشن
  • مشاور گیمیفیکیشن
  • طراحی کمپین فروش
  • خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • خدمات اینستاگرام
  • تولید محتوای تخصصی
  • تیزر تبلیغاتی
  • مونشن گرافیک
  • عکاسی صنعتی

بهترین مشاور کسب و کار 

یکی از بهترین مشاوران بازاریابی ایران دکتر محسن سیفی می باشد. ایشان در اصفهان فعالیت می کنند و زمینه تخصصی ایشان از ابتدا فروش و بازاریابی بوده است. دکتر محسن سیفی پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه اصفهان شد و تحت تعلیم اساتید بزرگ فروش و بازاریابی ایران قرار گرفت.

154f

ایشان هر سه مقطع دانشگاهی خود را تا دکترا در رشته بازاریابی ادامه داد و یکی از متخصصان این رشته در ایران به حساب می آیند. از جمله مهمترین اساتید دکتر محسن سیفی در دانشگاه اصفهان می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  1. دکتر مهمدی جمشیدیان ( پدر مدیریت تحول ایران تنها ایرانی شگرد فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین)
  2. پرفسور علی صنایعی (پدر علم تجارت الکترونیک ایران و پایه گذار بازاریابی آنلاین)
  3. پرفسور آرش شاهین (برترین پژوهشگر حوزه مدیریت و استاد برتر حوزه مدیریت کیفیت)
  4. پرفسور بهرام رنجبریان (بنیان گذار بازاریابی توریست و استاد برجسته بازاریابی)
  5. دکتر محسن علامه (استاد برجسته حوزه منابع انسانی کشور)

بعضی از عملکرد ها و افتخارات دکتر محسن سیفی:

  1. بنیان گذار بازاریابی غیر انتفاعی ایران
  2. رئیس کمیته گیمیفیکیشن ایران
  3. نویسنده اولین کتاب تالیف شده در زمینه مدیریت تجربه مشتری آنلاین
  4. مولف و مترجم بیش از 8 کتاب در حوزه بازاریابی
  5. مشاور بازاریابی بیش از 40 مجموعه کوچک و بزرگ صنعتی و خدماتی
  6. نویسنده بیش از 30 مقاله علمی در حوزه بازاریابی
  7. تصدی مشاغل مدیریتی و سابقه مفید در زمینه بازاریابی و برند سازی

نوشتن دیدگاه

ارسال