طراحی دکوراسیون فروشگاه

امروزه طراحی دکوراسیون برای خرده فروشان از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

تمامی طراحی های دکوراسیون های داخلی با استفاده از یک استراتژی خاص شکل می گیرند. این  استراتژی  برای یک فضای فروشگاهی می تواند به این صورت باشد که عناصر به گونه ای مدیریت شوند که هدف بهینه کردن فضا و انگیزه دادن به مشتری برای برقراری ارتباط با کالا و یا  ارائه یک تصویر خاص و یا یک مارک باشد. این  استراتژی  همچنین می تواند از مجموعه ی پیچیده تری از عوامل زمینه ای، ارگونومیک، و تاریخی تشکیل شده باشد که همه ی آن ها در ترکیب با یکدیگر به طراح اجازه می دهد تا رویکرد خاصی را ایجاد کند. در طراحی داخلی فضاهای فروشگاهی، طراحی و توسعه هویت یک برند بسیار مهم است.

tarahi firoshgah

 این نکته از طریق بررسی منشور هویت برند قابل انجام است. ارزش های بنیادین و چشم انداز کسب و کار حتما قبل از طراحی مکان باید بررسی شوند. نحوه ارایه تمام اجناس مختلف همانند لباس، کفش، غذا، لوازم الکترونیک و یا سایر صنعتی و مصرفی بسیار با اهمیت می باشد. محیط فروشگاهی که در آن این اجناس ارائه می شوند، می بایست المان و عناصر زیادی را القا کند. چرا که یک فروشگاه فقط یک محصول ساده را به فروش نمی گذارد، بلکه در واقع یک سبک زندگی را عرضه می کند. بنابراین این فضای فروشگاهی ناچار است که هویت برند و مفهوم در ذهن طراح، برند و محصولی که به فروش می رسد را به صورتی بسیار دقیق در بر گیرد. صاحبان کسب و کار ها سخت در تلاش هستند تا در زمینه آرایش فضای فیزیکی از رقبای خود سبقت بگیرند.

tarahi firoshgah.1jpg

آیا اهمیت مکان فیزیکی با وجود اینترنت کم رنگ شده است؟

پژوهش ها نشان میدهد که حتی با افزایش وب سایت های اینترنتی و خرید آنلاین، بین 40 تا 70 درصد مشتریان تصمیم نهایی خرید خود را تحت تاثیر مکان فیزیکی می گیرند. هنگامی که فضای فروشگاهی خود را بر اساس یک استراتژی کلان بازاریابی طراحی می کنید ، نکات و تبصره هایی وجود دارد که فضای بی روح شما را برای مشتریان واقعی جذاب تر می کند ، بنابراین می توانید آنها را به مشتریان وفادار برند خود تبدیل کنید. به این شیوه طراحی دکوراسیون، طراحی دکوراسیون فروشگاهی می گویند.

طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟

طراحی دکوراسیون داخلی هنر و دانش افزایش فضای داخلی ساختمان برای دستیابی به محیطی سالم و زیبا از نظر زیبایی برای افراد استفاده کننده از فضا است. طراح دکوراسیون داخلی فرآیندی است که چنین پروژه های پیشرفت ساختمانی را برنامه ریزی ، تحقیق ، هماهنگی و مدیریت می کند. طراحی دکوراسیون داخلی یک حرفه چند وجهی است که شامل توسعه طرح مفهومی ، برنامه ریزی فضا ، بازرسی از سایت ، برنامه نویسی ، تحقیق ، برقراری ارتباط با ذینفعان یک پروژه ، مدیریت ساخت و اجرای پروژه است.

tarahi firoshgah.2jpg

تعریف طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهی

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهی استفاده از تکنیک های معماری، عمران و هنر و همچنین تزئینات داخلی فروشگاه و تجهیز حرفه ای ولی ساده فضای فروشگاه با وسایلی است که دوست دارید. از نظر برخی ، زیبایی فروشگاه آنها برای مشتریان آنها بسیار مهم است به طوری كه آنها برای انتخاب مبلمان ، دیوار پوش ها ، لوازم جانبی ، فرش و ... از یك طراح داخلی حرفه ای استفاده می كنند.

اهمیت ویترین مغازه

طراحی ویترین و نحوه نمایش محصولات شما در ویترین شما از بیرون و همچنین از داخل می تواند برای مشتریان جذابیت ایجاد کند و این نکته را به آنها تداعی کند که آیا شما یک فروشگاه لوکس هستید یا یک فروشگاه معمولی... برای یک طراحی بسیار خاص باید مطالعه کنید و طرح های مشابه را بررسی کنید . طراحی فضای فروشگاهی شما می تواند احساس شخصیت برند شما را نیز نشان دهد و در مشتری احساس منحصر به فرد بودن را ایجاد کند. این تصویر می تواند بخشی از تصاویر کاتالوگ یا رسانه های اجتماعی شما باشد.

tarahi firoshgah.3jpg

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه از کجا باید شروع شود؟

دکوراسیون داخلی از مرحله نیاز سنجی شروع می شود. پس از تجزیه و تحلیل نیاز های مشتری تصمیم گیری در مورد طراحی اولیه و دمو همچنین نقشه های اولیه آغاز می شود. مقدار مساحت  شما ، اندازه محصولاتی که می فروشید ، تعداد کارمندان یا نیازهای شما و موقعیت ساختارهای موجود در فضا بر مکان نمایشگرها ، پیشخوان صندوق ، غرفه های اطلاعات ، تابلو و مبلمان در ابتدا بسیار تعیین کننده خواهد بود. بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی قفسه ها و پیشخوان ها را به صورت یک الگوی حلقه ای اساسی قرار می دهند ، بنابراین مشتریان به صورت دایره ای در اطراف فروشگاه به سمت صندوق هدایت می شوند. با این وجود ، انواع مختلفی از طرح بندی چینش و طراحی وجود دارد که می توانید با روانشناسی مشابه از ترافیک استفاده کنید.

ترکیب بندی عناصر دکوراسیون داخلی فروشگاه

طراحی داخلی به عنوان یک هنر ترکیب بندی دیده می شود زیرا از طراحان می خواهد قطعات و عناصر مختلفی را گرد هم بیاورند تا یک ظاهر شیک را تشکیل دهند. آنها از قسمت کف اتاق در بعضی موارد گرفته تا ملزومات قفسه بندی شده در جلد کتاب ، از نظر ظاهری اتاق کار می کنند. اغلب ممکن است ماه ها طول بکشد تا یک طراح داخلی کار خود را به پایان برساند زیرا کارهای زیادی در این زمینه انجام می شود.

tarahi firoshgah.4jpg

چگونه مغازه خودم را دیزاین کنم؟

اگر طراحی داخلی مغازه چیزی است که شما عاشق آن هستید ، تبدیل شدن به فرد حرفه ممکن است زمان بر باشد.از راهکار های علمی و از مشاورین کمک بگیرید. این همان چیزی است که به دنبال آن هستید. نظرات خود را به مشاورین دکوراسیون داخلی بگویید و در زمان اجرا در کنار آنها باشید. سعی کنید قبل از سفارش خدمات ایده پردازی کنید. اکثر طراحان داخلی کار خود را به شکل تیمی آغاز می کنند. در غیر این صورت به آزمون و خطا بسنده کنید و طرح های خود را در فروشگاه پیاده سازی کنید.

نکات طراحی دکوراسیون دفتر کار

  • کالای خود را متفاوت بچینید و چشم نواز کنید.
  • مشتری را تشویق کنید تا وقت بیشتری برای دیدن بگذارد.
  • مسیری را که مشتری باید طی کند بدون اینکه واضح یا انسداد باشد ، مشخص کنید.
  • تمایل طبیعی مشتری را برای گردش به راست پس از ورود را تقویت کنید.
  • انتخاب های جسورانه ای در انتخاب عناصر تزئین مکان انجام دهید که نشان دهنده برند شما باشد و شما را از رقابت جدا کند.
  • طرح خود را هوادهی کنید. این ممکن است شامل بهم ریختن برخی نقاط مکان ، افزودن صندلی یا قرار دادن چند گیاه یا ابزار روشنایی در مناطق خاص برای ایجاد احساس انبساط باشد.
  • همیشه فضای خود را فرصتی برای راه حل های خلاقانه بدانید.

tarahi firoshgah.5jpgنکات طراحی داخلی فروشگاها

نکات مهم و کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه شامل موارد زیر می باشد:

  • نمایش اجناس
  • زیبایی کفپوش ها و دیوارها
  • طراحی بر اساس سبک های مطرح
  • ایجاد قفسه های منحصر به فرد
  • نحوه چیدمان اجناس
  • فضای استراحت یا نشیمن
  • المان های دکوری
  • اتاق پرو
  • نورپردازی

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

عناصر بسیاری وجود دارند که باید هنگام شروع طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی طراحان به خاطر بسپارند. رنگ های انتخاب شده برای دیوارهای اتاق در تعریف این سبک از دکوراسیون یک نکته ضروری است. برای یک دکور آرایشگاه به سبک کلاسیک ، ما رنگ های شیک با سایه های طلایی ، کرم یا بژ را توصیه می کنیم و برای داشتن ظاهری مدرن تر ، می توانید رنگ های زنده را انتخاب کنید. کاغذ دیواری را می توان با موفقیت بر روی تمام دیوارهای راهرو که به یک سالن منتهی مشود استفاده کرد. بسته به سبک طراحی انتخاب شده ، چاپ برند خود را و یک تصویر زمینه ای منحصر به فرد را در فضا به کار بگیرید. هدف از جستجوی یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سهولت کار و تصمیم گیری بر اساس تمام عوامل تاثیر گذار بر موفقیت کسب و کار شما است. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست. تجربه بیش از 10 ساله ما ، به متخصصان ما کمک می کند تا آنچه مد نظر شماست در سالن های زیبایی تان پیاده سازی کنید.

tarahi firoshgah.6jpg

طراحی دکوراسیون داخلی باشگاه

فضای داخلی باشگاه های ورزشی بسیار مهم است. ورزشکاران دائما باید از فضا و محیط انرژی دریافت کنند و برای ورزش کردن و حرکت با کمترین مواع حرکتی سر و کار داشته باشند. طراحی دکوراسیون داخلی باشگاه باید در ورزشکاران حس ظرافت را ایجاد می کند که مترادف با خانه راحت خودشان باشد. هدف ما روشن است: ایجاد یک محیط کاملاً غوطه ور که باعث می شود ورزشکاران  بارها و بارها به جلو حرکت کنند و در محیط باشگاه با انگیزه ورزش کنند. با توجه به دانش برجسته تربیت بدنی ، ما می توانیم به راحتی طرح های جذاب و فضای داخلی کاریزماتیک ارائه دهیم که نیازهای خاص باشگاه ورزشی و مشتری شما را برآورده می کند. ما با گنجاندن فناوری روشنایی پیشرفته ، جدیدترین پیشرفتهای صوتی و تصویری ، به علاوه تخصص بصری ، یک تجربه جذاب مشتری ایجاد می کنیم. طراحی دکوراسیون داخلی باشگاه توسط ما با سبک و جلوه ای درخشان است. ما طراحی های خود را به گونه ای تنظیم می کنیم که هر کاری را با تمایز و حداکثر کاربرد مشخص کنیم. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.7jpg

طراحی دکوراسیون داخلی مزون

مزون ها مکانی آرام و لاکچری  برای خرید های دوستانه یا نمایش محصولات برای مشتریان خاص هستند. بسیاری از افراد قبل از ورود به مزون ها ابتدا به دکوراسیون و ویترین آنها نگاه می کنند ، زیرا آنها در مورد نحوه نمایش محصولات اکسسوریدر  فضای مکان و طراحی داخلی آن کنجکاو هستند. فضای داخلی مزون هر چه مناسب تر تزئین شده باشد به مشتری حس منحصر به فرد بودن را بیشتر القا می کند. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.8jpg

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های مواد غذایی

فروشگاه خرده فروشی محل فعالیتی است که در آن کالاها به طور مستقیم به مشتری های شخصی نمایش داده می شوند و فروخته می شوند. برخی از فروشگاه های خرده فروشی توسط شرکت ها اداره می شوند ، این بدان معناست که آنها متعلق به تولید کنندگان هستند و برخی دیگر توسط خرده فروشان با نام تجاری اداره می شوند. فضای داخلی فروشگاه خرده فروشی که عموماً تحت عنوان "طراحی خرده فروشی" شناخته می شود ، عمدتا به معنی طراحی داخلی ، هنر و معماری هر فروشگاه خرده فروشی است. این روش تخصصی همچنین شامل عناصر ارگونومی ، دکوراسیون داخلی / خارجی ، طراحی ، طرح زمینه / طرح ، طراحی صنعتی و تبلیغات می باشد. از این رو ، در مورد کل نمای خدمات یک خرده فروشی صحبت می کند - از زمان ورود به سیستم تا زمان خروج از آن. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.9jpg

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت

اگر وکیل هستید و به فکر طراحی مجدد دفتر کار خود هستید ، مواردی وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. طراحی مناسب دفتر وکالت نه تنها برای شما و همکارانتان مهم است ، بلکه برای مشتریان نیز مهم است. نوع نگاه دفتر وکالت شما تأثیر مستقیمی بر احساس مشتریان هنگام ورود به دفتر شما خواهد داشت. این تأثیر مستقیم بر اولین برداشت آنها از شما خواهد داشت ، قبل از اینکه حتی یک کلمه بگویید. یک طراحی دفتر وکیل باید فضایی دعوت  و خوشامد گویی خوب و در عین حال حرفه ای را شامل شود. گاهی بیش از حد، هر یک از عناصر طراحی می تواند غالب یا نامناسب شود. عناصر زیادی از مبلمان عمومی دفتر و طراحی داخلی وجود دارد که می تواند در طراحی دفتر وکالت شما بد باشد. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.10jpg

طراحی دکوراسیون داخلی لباس فروشی

عناصر بسیاری وجود دارند که طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس شما را ایجاد یا از بین ببرند ، از جمله عناصر محیطی و نحوه چیدمان. طراحی داخلی خوب می تواند فروش لباس را افزایش دهد در حالی که طراحی داخلی بد باعث می شود شما در فرصت کوتاهی از رقابت خارج شوید. شما می توانید بهترین محصول را در شهر داشته باشید اما اگر هیچ کس نتواند بدون سردرد در فروشگاه شما گشت بزند، فروش ندارید.  استفاده از رنگ فوق العاده مهم است. رنگ ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند ، همان پیام برند و شعار برند شما را بیان کنند تا اشتباه نشود. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.11jpg

طراحی دکوراسیون داخلی آموزشگاه رانندگی

آموزش رانندگی یک  برنامه رسمی است که یک راننده جدید را برای دریافت مجوز یادگیری یا گواهینامه رانندگی آماده سازی می کند. برنامه کلاس رسمی ممکن است شامل موارد و آموزش های متفاوتی در مجموعه های مجوز دار باشد. این مباحث دستورالعملی شامل کد راهنمایی و رانندگی یا قوانین و عملکرد وسیله نقلیه است. به طور معمول طراحی دکوراسیون داخای آموزشگاه های رانندگی با طراحی داخلی دفتر کار اشتباه فرض می شود و مسیر پروژه خطا دارد. طراحی اختصاصی دکوراسیون آموزشگاه رانندگی شامل استفاده از علائم، روانشناسی رنگ، فضای استراحت، فضای آموزش و فضای اختصاصی اداری است. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.12jpg

طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

برای یک شرکت هواپیمایی پیشرو در آینده ، تمایز اصلی می تواند مکان ارائه خدمت باشد. زمینه اصلی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی و راحتی مشتری در زمان واقعی حضور در مکان نکته اصلی است. تاثیرات مکان فیزیکی بر افزایش رضایت مشتری ، وفاداری و درک نام تجاری ، به عنوان مزایای اصلی امروز شناخته می شوند. در گذشته مهمترین تمرکز برای یک شرکت هواپیمایی بیشترین بازدهی و رزروهای افزایشی بود. در حالی که این فعالیتها هنوز برای موفقیت بیشتر حیاتی هستند ، ارزش مشتری اکنون مربوط به نحوه نگرش وی نسبت به کسب و کار ماست. طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی یکی از نکاتی است که در این زمینه ارزش آفرین است. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.13jpg

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران

رستوران ها خدماتی را به مشتریان می دهند که اغلب ارزش آفرین است ولی اغلب برای ارتقا این ارزش تلاش نمی کنند. همچنین آنها تصویری کاملاً واضح از اینکه مشتری هدف آنها کیست ندارند. خواست و نیاز مشتری مهمترین عامل در طراحی بار یا فضای داخلی رستوران است.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران شامل پاسخ به سوالات زیر باید باشد:

 "چگونه می خواهیم مشتریان را جذب کنیم؟

چگونه تجربه شگفت انگیزی به مشتریان خواهیم داد؟

 و چه عواملی باعث بازگشت مشتریان به رستوران خواهد شد؟"

داستان پشت طراحی رستوران مهم است. "این برای ما مهم است تا اطمینان حاصل کنیم که یک روایت قوی وجود دارد که از طریق جزئیات طراحی به مشتری منتقل می شود. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران باید اطمینان حاصل شود که هر جزئیات نقش خود را بازی می کند ، اما بدون احساس ساختگی یا زائد بودن در طرح. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.14jpg

طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

کافی شاپ ها مکانی دنج و ساکت برای گردهمایی دوستانه یا شغلی در اوقات روزمره هستند. بسیاری از افراد قبل از ورود به دکوراسیون کافی شاپ ها نگاه می کنند ، زیرا آنها در مورد فضای مکان و طراحی داخلی آن کنجکاو هستند. فضای داخلی کافه هر چقدر جادارتر باشد ، اعتماد به نفس بیشتری نیز خواهد داشت. دکوراسیون و طراحی داخلی کافه دارای تنوع رنگی بوده و بسیار هیجان انگیز است. از این کامپوزیت رنگ در صندلی ها و میزهای کافی شاپ ، مبلمان و دیوارها استفاده می شود. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.15jpg

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس کودک

فروشگاه لباس کودک نیز مثل یک فروشگاه خرده فروش نکاتی مثل نحوه چینش اجناس، طرح یا کانسپت کلی، استغاده از نور و استفاده از المان ها را باید راعایت کند. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.16jpg

طراحی دکوراسیون داخلی مطب دکتر

طراحی دکوراسیون داخلی مطب دکتر دارای نکات ویژه است. زمان انتظار مشتریان ، استرس و اضطراب مشتریان و نور دهی در محیط از نکات ویژه این مکان است. همچنین با توجه به تخصص دکتر می توان طراحی دکوراسیون داخلی مطب دکتر را ویژه سازی کرد. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.17jpg

طراحی دکوراسیون داخلی نمایندگی خودرو

دکوراسیون داخلی نمایندگان خودرو در بخش خدمات پس از فروش بسیار کلیدی است. مشتریان پس از خرید محصول برای دریافت خدمات تکمیلی به کمپانی مراجعه می کنند و خدمات ویژه خود را دریافت می کنند. این قسمت می تواند شامل استفاده بهینه از فضا، جلوگیری از سر و صدای بخش تعمیر گاه، استفاده از امکانات صوتی و تصویری و استفاده ویژه از سیمبل و برند خود کمپانی می باشد. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.18jpg

طراحی دکوراسیون داخلی آموزشگاه

طراحی دکوراسیون داخلی آموزشگاه برای مخاطبین صنعت آموزش بسیار تاثیر گذار است. فضای آموزشگاه و نحوه طراحی باید به شکلی باشد تا شیوه تفکر خلاقانه را تقویت کند و ذهن مخاطبین را آزار ندهد. از طرفی طراحی ویژه برای محیط یادگیری، راهرو ها، جاگیری وسایل آموزشی و مکان استراحت مخاطبین بسیار مهم است. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.19jpg

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش از طرح های پیچیده و لذت بخش است. این نوع طراحی حتما باید دارای فضای مناسب چینش و نمایش محصول باشد و مکان پرو مناسب کفش نباید فراموش شود. همچنین نور پردازی مناسب برای خوب دیده شده محصولات بسیار مهم است. مکانی برای تست محصول و راه رفتن در بین فضای فروشگاه باید تعیین شود. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.20jpg

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ساعت

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ساعت میتواند شما را به چالش بکشد که چگونه طراحان با هوشمندی از طرح هایی خلاقانه استفاده می کنند. منحصر به فرد بودن طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه بدون شک می تواند فضای داخلی شما را نو کند و جلوه زیبایی بیشتری بخشد. آیا حیرت انگیز نیست که حتی ساعت های دیواری در چینش این طراحی، وقتی از طراحی صحبت می کنیم تفاوت فاحشی ایجاد می کنند؟ به همین دلیل بعضی از ساعت ها متناسب با نوع خاصی از فضای داخلی مانند ساعتهای مدرن طراحی شده اند. ساعت های مدرن امروز تنوع سبک کمی دارند اما هنوز هم بی نظیر و خلاقانه هستند. اکثر آنها از سایه های سیاه و سفید استفاده می کنند اما هنوز موارد دیگری وجود دارند که در عین حفظ ظاهر مدرن ، به رنگ های مختلف در می آیند. خوب ، باید تمامی نکات در طراحی دکوراسیون فروشگاه ساعت دیده شوند. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.21jpg

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل جزو طراحی های مدرن محسوب می شود. هنگام طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل مهم است که علاوه بر سبک محصول، ابعاد محصول نیز با دقت در نظر گرفته شود. نه تنها اندازه دیواری که محصول در آن نصب می شود باید در نظر گرفته شود ، بلکه فاصله دید نیز از این نظر مهم است. یعنی اطمینان حاصل کنید که ساعت دیواری بزرگ خود را روی دیواری که به راحتی قابل مشاهده است قرار داده اید. هرچه محصول بزرگتر باشد ، فاصله دید نیز به همان اندازه کافی خواهد بود. تکنیک آویزان کردن آنها روی دیوار یا نقطه ای که می خواهید محصول در آن قرار داشته باشد موثر است. روانشناسی رنگ و نور پردازی نیز در چینش مهم است. دفتر آژانس بازاریابی و برندینگ hibrand.ir  با اجرای پروژه های مختلف طراحی داخلی ، با یک تیم متخصص در کنار شماست.

tarahi firoshgah.22jpg

چگونه خدمات مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه در اصفهان بگیرم؟

  • برای استفاده از مشاور دکوراسیون فروشگاهی در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور دکوراسیون در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
  • وب سایت hibrand.ir
  • شماره تلفن: 09120602447
  • کد ussd:
  • #6096900*6655*

نوشتن دیدگاه

ارسال