نحوه طراحی فروشگاه لباس طراحی یک فروشگاه لباس صرفاً شامل نمایش کالاهای سیستماتیک نیست بلکه ایجاد یک تجربه مشتری منحصر به فرد در حین ارائه ارزش در زنجیره تامین کسب و کار است.
استفاده استراتژیک از فضای خرده فروشی و چیدمان مناسب فروشگاه ، پیوند ویژه ای با مخاطبان ایجاد می کند و بر رفتار خرید آنها تأثیر می گذارد. کسب و کار را می توان به طور کلی با طراحی داخلی ارتقا داد و در این ارتقا به نکات زیر بسیار مهم است:
نکات طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس
- مخاطبین هدف فروشگاه
- نوع کالایی که فروشگاه می فروشد
- لوکال و منطقه جغرافیایی که شما در آن قرار دارید
- بافت ساختمانی محله
- بودجه شما
طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس در مرکز شهر
نحوه طراحی داخلی فروشگاه لباس نشان دهنده میزان اهمیت دادن شما به مشتری و سلایق اوست و طراحی داخلی شما نماینده برند شما و ارزش های کلیدی کسب و کار شماست. معمولاً در مناطق مرکزی شهر ، فروشگاه های لباس با ژانرهای تخصصی و لاکچری سروکار دارند و محصولات گسترده ای را نیز به بازار عرضه می کنند. دو عنصر اساسی در طراحی چنین فروشگاه هایی طراحی و عملکرد است. طراحی و عملکرد عناصر تعیین کننده هنگام برنامه ریزی طراحی دکوراسیون هستند و اجرای یک پروژه فروشگاه لباس باید آنها را در ابتدا بررسی کند:
- طراحی ابزاری است که یک مسیر داستانی برای پیاده سازی دکوراسیون را تعیین می کند و پیام برند و فلسفه آن را به مشتری منتقل می کند.
- عملکرد استفاده از فضا توسط کاربران را مشخص می کند مثل چگونگی تعریف نمای اصلی | نمای شب و سایر اجزای نمای اصلی دکوراسیون.
ارتقا تجربه خرید لذت بخش در فروشگاه لباس
نحوه طراحی فروشگاه لباس بر رضایت مشتری از خرید تاثیر گذار است و کل تجربه خرید را متحول کرده است. اجزایی که در دکوراسیون داخلی بیشترین تاثیر را بر تجربه متعالی از خرید دارند شامل:
- سبک معماری به کار گرفته شده یک ویژگی متمایز فروشگاه است.
- ایجاد غرفه های نمایشگاهی در فضای خود فروشگاه، در تجربه خرید مشتری تأثیر خواهد داشت
- نورپردازی صحیح برای ایجاد یک فضای جذاب اساسی است.
طراحی پیشخوان فروشگاه
اولا نحوه طراحی هویت فروشگاه و لباس تیم فروش بسیار مهم است. کارکنان مستقر در پیشخوان باید با لباس متحدالشکل باشند و از هویت بصری برند باید کمک گرفته شود. بعد از آن باید فضای کافی در مقابل پیشخوان فروش را فراهم کنید تا مشتریان راحت حرکت کنند و ازدحام به وجود نیاید. نکات طراحی پیشخوان فروشگاه شامل موارد زیر است:
- دستیارهای فروشگاه به شکل نشسته به فضایی در حدود 65-80 سانتی متر نیاز دارند.
- مشتریان ایستاده به فضایی به عرض 45-50 سانتی متر نیاز دارند.
- فضای آزاد مساحت مسیر مشتری(لاین خروجی) باید حداقل 1.80-2.00 متر عرض داشته باشد.
نکات طراحی سیستم فروش سلف سرویس
در سیستم فروش سلف سرویس ، کالاها را باید به بهترین شکل نمایش داد تا مشتری خودش انتخاب و خرید کند. در سیستم فروش سلف سرویس ، کالاها را می توان به روش های زیر نمایش داد:
- در قفسه های دیواری
- در داخل منطقه فروش
- یا در واحد های نمایش جزیره ای
اصول دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس
- سبک معماری نئوکلاسیک برای طراحی فروشگاه لباس همیشه پیشنهاد می شود.
- فروشگاه لباس باید دارای نمای اصلی خوب باشد و دارای پنجره بزرگ باشد.
- محفظه های قوسی گرد برای پنجره نمای زیبایی تری دارد.
- انتخاب فضای فروشگاه لباس از نظر طرح با شکل L پیشنهاد می شود. این طرح جریان حرکت راحت تر مشتریان و کارکنان را تضمین می کند.
- فضای اتاق رختکن باید دارای روشنایی مناسب و تهویه مطبوع باشد.
- در فضای فروشگاهی اختصاصی تر اتاق رختکن کارکنان ، حمام و فضای گیاهان نیز باید باشد.
- انبار و اتاق ذخیره سازی لباس دور از چشم مشتری باید باشد.
- لوله های تهویه مطبوع همراه با نورپردازی مسیر نکته مهمی است.
طراحی کف فروشگاه لباس
نحوه طراحی مواد کف و دیوار فروشگاه لباس که با توجه به مشخصات رنگی هویت بصری و ویژگی های مخاطبین انتخاب شده اند ، تضاد های زیبایی را ایجاد می کنند:
- کف بتونی (میکرو سیمان) فقط با ضخامت 3 میلی متر بر روی سطح، راه رفتن را لذت بخش تر می کند.
- پانل های پوشیده شده از طرح گل های درشت بر روی دیوار ها و استفاده از کف پوش های قهوه ای تیره نمای ایزومتریک به فضا می دهد.
- کنتراست بیشتر توسط بازتابهای نور باید به وجود آید و استفاده از رنگ خاکستری آنتراسیت ایجاد می کند.
طراحی دکوراسیون فروشگاه اصفهان
دکتر محسن سیفی
دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات ویژه ای را به فروشگاه های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر اصفهان ، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی از مرحله ایده تا محصول نهایی است. آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir یکی از موفق ترین گروه های مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.
مشاوره طراحی دکوراسیون ما چه تفاوتی با دیگران دارد؟
دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات طراحی دکوراسیون خود را بر اساس سابقه ده ساله مشاور خود در زمینه برند سازی کسب و کار های بزرگ و کوچک ارائه می دهد. اعضای این تیم متشکل از برجسته ترین متخصصان رشته معماری، طراحی داخلی، عمران و ساختمان، گرافیک و بازاریابی و برندینگ هستند و هم زمان تمام نکات مربوط به موارد فنی، زیبایی شناختی و مشتری مداری با هم در طرح پیشنهادی در نظر گرفته می شود.
بسته طراحی دکوراسیون فروشگاهی ما شامل چه چیز هایی است؟
بسته خدمات ما برای کسب و کار ها شامل موارد زیر می باشد:
- عکاسی اختصاصی
- خروجی طراحی اولیه کانسپت و دمو
- خروجی طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
- خروجی طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
- نقشه سفر مشتری
- نقشه ترافیک مشتری
- خروجی طراحی انیمیشن
مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی
مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir به شکل زیر می باشد:
- جلسه حضوری با مشتری و احصای نیاز ها
- ارائه فرم تجزیه و تحلیل نیاز های مشتری
- مکان بینی و عکاسی اختصاصی
- بررسی بافت منطقه و تجزیه و تحلیل مکان
- طراحی اولیه کانسپت و دمو
- روانشناسی محیط و رنگ
- بررسی سبک مناسب طراحی و کالبد شناسی
- طراحی نور پردازی
- بررسی میزان بودجه
- طراحی طرح دکوراسیون دو بعدی
- طراحی طرح دکوراسیون سه بعدی (3D)
- طراحی انرژی ورودی فروشگاه
- طراحی سفر مشتری
- طراحی انیمیشن
- تهیه متریال
- اجرا و پیاده سازی و کنترل پروژه
چه کسب و کار هایی می توانند از ما مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی بگیرند؟
دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات طراحی دکوراسیون داخلی خود را بر اساس کسب و کار های زیر به شکل تخصصی ارائه می دهد:
- طراحی دکوراسیون آرایشگاه های زنانه
- طراحی دکوراسیون مزون
- طراحی دکوراسیون فروشگاه های مواد غذایی
- طراحی دکوراسیون دفتر وکالت
- طراحی دکوراسیون لباس فروش
- طراحی دکوراسیون آموزشگاه رانندگی
- طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی
- طراحی دکوراسیون رستوران
- طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک
- طراحی دکوراسیون مطب دکتر
- طراحی دکوراسیون نمایندگی خودرو
- طراحی دکوراسیون آموزشگاه
- طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش
- طراحی دکوراسیون فروشگاه ساعت
- طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل
چگونه خدمات مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه در اصفهان بگیرم؟
- برای استفاده از مشاور دکوراسیون فروشگاهی در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور دکوراسیون در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
- وب سایت hibrand.ir
- شماره تلفن: 09120602447
- کد ussd:
- #6096900*6655*