گیمیفیکیشن

بهترین مشاوره گیمیفیکیشن

آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره گیمیفیکیشن ارائه می دهد.

شکست تبلیغات سنتی و انقلاب بازی ها

متن زیر بخشی از مقدمه کتاب بازاریابی بازی محور است:

امروز 4 سپتامبر 2008 است و روز افتتاحیه فصل لیگ ملی فوتبال ایالات متحده است. میلیون ها آمریکایی در خانه خود با آبجو، غذا و دوستان نشسته‌اند تا شاهد بازی نیویورک جاینتس با واشنگتن رد اسکینز باشند.

بازی‌های شانس و گیمیفیکیشن

ایکس پرایز یک بازی مهارتی بود. بازیکنان می‌توانستند سفینه فضایی بسازند، آن را پرتاب کنند و آن را با خیال راحت به زمین بازگردانند.

تأثیربازی‌پردازی بر رفتار مصرف‌کننده: دیدگاه‌هایی از مدل SOR

بسیاری از متخصصان مدل SOR را برای تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده آنلاین تأیید کرده اند.

طراحی بازی‌های رایگان در قالب گیمیفیکیشن

در سال‌های اخیر، «بازی های رایگان» تبدیل به شعار طراحی موفق بازی‌های آنلاین شده است. این مفهوم که برگرفته از کشورهای دارای آمار دزدی هنری بالا مانند چین و کره است، بدین معنی است که بازی ها را برای همیشه به صورت کاملاً رایگان (و با ثبت نام آسان) ارائه کنیم.

تعاریف بازی پردازی

اولین بار بازی پردازی توسط گیمیفیکیشن که توسط دتردینگ(2011)  به صورت " استفاده از عنصر‌های  طراحی بازی در زمینه‌های  غیربازی" تعریف شده،که  زمینه‌ای جدید و در حال رشد است.

گیمیفیکیشن و گروه تلوزیونی NBC

از زمان تاسیس شبکه خبری ان بی سی نیوز در سال 1926، این شبکه مهمترین و ارزشمندترین آرشیوهای ویدیویی جهان را گردآوری کرده است.

تجربه مشتری و بازی پردازی

گیمیفیکیشن ( gamification ) که در زبان فارسی بازی‌کاری، بازی‌نمایی، بازی‌سازی، بازی‌انگاری، بازی‌آفرینی، بازی‌گونگی، بازی‌پردازی، بازی‌وار سازی و بسیاری معادل دیگر دارد.

اطلاعات تماس

تلفن: 09120602447

ایمیل: info@hibrand.ir

اینستاگرام: hibrand.ir

×
×

ورودی نامعتبر است

ورودی نامعتبر است

لطفا کد امنیتی زیر را وارد نمایید Invalid Input

نماد اعتماد

ساماندهی

samandehi