مدرس بازاریابی

شغل مدرس بازاریابی برای فارق التحصیلان، معلمان و متخصصان بازاریابی است. مدرس بازاریابی مواد درسی را تدریس می کند، دوره ها را آموزش می دهد، به دانشجویان مشاوره و پشتیبانی می دهد و اساتید جدید و نیمه وقت را راهنمایی می کند.

برای تسهیل یادگیری، اعضای هیئت علمی باید مهارت ها را با استفاده از ادامه تحصیل حفظ و به روز کنند. مدرس بازاریابی باید بتواند در زمانها و مکانهایی که نیاز دانشجویان را برآورده می کند، تدریس کند. این موقعیت ممکن است برای آموزش دوره های عصرانه، آنلاین و / یا آخر هفته و همچنین دوره های سنتی روزانه مورد نیاز باشد. از مدرس بازاریابی ممکن است خواسته شود تا در چندین دانشگاه در شهرستان های متفاوت تدریس کند.

modares bazaryabi

مهارت های مدرس بازاریابی

تحت نظارت عمومی، این فرد دوره های مقدماتی توسعه وب، طراحی وب و / یا بازاریابی اینترنتی را که برای انتقال و پشتیبانی از برنامه های فنی شغلی طراحی شده است، توسعه، آماده و آموزش می دهد. دانشکده همچنین وظیفه مشاوره به دانشجویان و همکاری با شرکای آموزشی 4 ساله را در صورت لزوم برای اطمینان از انتقال دوره ها بر عهده خواهد داشت.

وظایف مدرس بازاریابی

  • درس دادن تمام محور های استاندراد علم بازاریابی
  • حضور به موقع در کلاس
  • ارائه محتوای آموزشی
  • پاسخ به پرسش های دانشجویان
  • پشتیبانی آموزشی و راهنمایی دانشجویان
  • تدوین برنامه های درسی یادگیرنده محور
  • استفاده از استراتژی های آموزشی و مواد آموزشی برای سبک های مختلف یادگیری
  • ترکیب، به عنوان مناسب آموزشی، فن آوری فعلی در کلاس، آموزش از راه دور و محیط های آزمایشگاهی
  • ایجاد و مدل سازی یک فضای یادگیری با کیفیت که از جمعیت متنوع دانشجویی پشتیبانی می کند
  • تهیه، توزیع و استفاده از مطالب پشتیبانی آموزشی، از جمله برنامه های درسی، مواد تکمیلی، رسانه های آموزشی و سایر دستگاهها به طور مناسب
  • به روزرسانی و تجدید نظر در برنامه درسی برای حفظ پول
  • ایجاد دوره های جدید در صورت لزوم برای پشتیبانی از ماموریت آموزشی
  • مشارکت در توسعه و بررسی دوره و نتایج برنامه / آموزش عمومی به طور مناسب
  • توسعه، انجام و مستند سازی ارزیابی مناسب از نتایج یادگیری دانش آموزان در دوره ها و برنامه ها / آموزش عمومی به طور مناسب

181

دستمزد مدرس بازاریابی

دستمزد مدرس بازاریابی به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. این فاکتور های می تواند به شرح زیر باشد:

  • مدرک تحصیلی مدرس
  • تعداد ساعات تدریس
  • تعداد دانشجویان کلاس

الزامات مدرس بازاریابی

شرایط مورد نیاز برای مدرس بازاریابی شامل:

  1. تجربه حرفه ای مربوطه در تدریس
  2. مدرک ترجیحی یک Ph.D است. در غیر این صورت مدرک کارشناسی ارشد در بازاریابی (یا DBA با دوره قابل توجه بازاریابی) از یک مدرسه معتبر یا معادل آن است.
  3. متقاضیان باید پتانسیل مشارکت فکری و تدریس با کیفیت بالا را نشان دهند و باید شواهدی از موفقیت در این زمینه ها را در برنامه های خود بگنجانند.
  4. حسن شهرت و رضایت مخاطبین قبلی

182

شرایط ترجیحی مدرس بازاریابی

شواهد آموزش تعالی، و به ویژه تمایل به آموزش کلاسهای مختلف در زمینه های زیر: ورزش و سرگرمی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش، بازاریابی خدمات، مدیریت بازاریابی و سایر دوره ها در صورت لزوم.

حقوق و مزایای مدرس بازاریابی

حقوق و مزایای مدرس بازاریابی به شکل جهانی در سال چیزی در حدود 55000 دلار است. این بودجه فقط برای 1 سال در دسترس است. این حقوق و مزایا در دانشگاه کلرادو به عنوان یک نمونه خوب قابل مشاهده است.

بهترین مدرس بازاریابی

یکی از بهترین مدرسان بازاریابی ایران دکتر محسن سیفی می باشد. ایشان در اصفهان فعالیت می کنند و زمینه تخصصی ایشان از ابتدا فروش و بازاریابی بوده است. دکتر محسن سیفی پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه اصفهان شد و تحت تعلیم اساتید بزرگ فروش و بازاریابی ایران قرار گرفت.

183f

ایشان هر سه مقطع دانشگاهی خود را تا دکترا در رشته بازاریابی ادامه داد و یکی از متخصصان این رشته در ایران به حساب می آیند. از جمله مهمترین اساتید دکتر محسن سیفی در دانشگاه اصفهان می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  1. دکتر مهدی جمشیدیان ( پدر مدیریت تحول ایران تنها ایرانی شگرد فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین)
  2. پرفسور علی صنایعی (پدر علم تجارت الکترونیک ایران و پایه گذار بازاریابی آنلاین)
  3. پرفسور آرش شاهین (برترین پژوهشگر حوزه مدیریت و استاد برتر حوزه مدیریت کیفیت)
  4. پرفسور بهرام رنجبریان (بنیان گذار بازاریابی توریست و استاد برجسته بازاریابی)
  5. دکتر محسن علامه (استاد برجسته حوزه منابع انسانی کشور)

184f

بعضی از عملکرد ها و افتخارات دکتر محسن سیفی:

  1. بنیان گذار بازاریابی غیر انتفاعی ایران
  2. رئیس کمیته گیمیفیکیشن ایران
  3. نویسنده اولین کتاب تالیف شده در زمینه مدیریت تجربه مشتری آنلاین
  4. مولف و مترجم بیش از 8 کتاب در حوزه بازاریابی
  5. مشاور بازاریابی بیش از 40 مجموعه کوچک و بزرگ صنعتی و خدماتی
  6. نویسنده بیش از 30 مقاله علمی در حوزه بازاریابی
  7. تصدی مشاغل مدیریتی و سابقه مفید در زمینه بازاریابی و برند سازی
  8. مدرس دانشگاه و موسسات معتبر مدیریتی از 1394 تا کنون

مدرس بازاریابی اصفهان

یکی از بهترین مدرسان بازاریابی ایران دکتر محسن سیفی می باشد. ایشان در اصفهان فعالیت می کنند و زمینه تخصصی ایشان از ابتدا فروش و بازاریابی بوده است. دکتر محسن سیفی پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه اصفهان شد و تحت تعلیم اساتید بزرگ فروش و بازاریابی ایران قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

ارسال