برند سازی

مفهوم و تعریف برند در علم بازاریابی

در متون بازاریابی برند شامل تعهداتي از طرف فروشنده به مشتري و يک مجموعه از ويژگي‌ها براي مشتري است تا رضايت مندي را براي مشتري فراهم کند. اين ويژگي‌ها ممکن است واقعي يا غير واقعي، منطقي يا احساسي، محسوس يا نامحسوس باشند (آمبلر، 1992: 79).

جامع ترین کتاب برند سازی

جامع ترین کتاب برند موجود در بازار که دارای حداکثر سر فصل موجود در مبحث برند سازی می باشد. خرید این کتاب با توجه به جامعیت مباحث و وجود پرسشنامه های برند استاندارد بسیار به صرفه می باشد. تمایزات این اثر نسبت به سایر کتاب های موجود در بازار شامل:

تاریخچه برند

برند قرن­هاست كه در اطراف ما به عنوان وسیله ­ای برای تشخیص كالاهای یك تولیدكننده از تولیدكننده دیگر استفاده می‌شود. كلمه برند ریشه در كلمه اسكاندیناوی برند دارد. در واقع در آن زمان برند وسیله­ ای برای تشخیص صاحبان اصلی حیوانات به حساب می­آمد و صاحبان حیوانات با سوزاندن تن آنها به شكل یك علامت ویژه، آنها را علامت­گذاری می­كردند.

بهترین کتاب برند سازی ایران

جامع ترین کتاب برند موجود در بازار که دارای حداکثر سر فصل موجود در مبحث برند سازی می باشد. خرید این کتاب با توجه به جامعیت مباحث و وجود پرسشنامه های برند استاندارد بسیار به صرفه می باشد. تمایزات این اثر نسبت به سایر کتاب های موجود در بازار شامل: 

اطلاعات تماس

تلفن: 09120602447

ایمیل: info@hibrand.ir

اینستاگرام: hibrand.ir

×
×

ورودی نامعتبر است

ورودی نامعتبر است

لطفا کد امنیتی زیر را وارد نمایید Invalid Input

نماد اعتماد

ساماندهی

samandehi