بهترین مشاور کسب و کار تبریز
دکتر محسن سیفی
یکی از بهترین مشاوران کسب و کار در شهر تبریز دکتر محسن سیفی میباشند.
دکتر محسن سیفی مدیر تیم مشاوران hibrand.ir میباشند.
دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات ویژه ای را به کسب و کارهای کوچک و بزرگ ارائه میدهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر تبریز ، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی از مرحله ایده تا محصول نهایی است. آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir یکی از موفق ترین گروههای مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر تبریز است که با صنایع و سازمانهای متعددی همکاری داشته است.
مشاور کسب و کار تبریز
مشاوران کسب و کار که به عنوان مشاوران تجاری نیز شناخته میشوند ، مسئول برنامه ریزی و اجرای استراتژیهای تجاری برای بهبود کارایی در مدیریت عملیاتی و مالی مشاغل هستند. آنها بودجه را تهیه میکنند ، در مورد پروژهها و بازاریابی مشاوره میدهند و تجزیه و تحلیل ریسک را انجام میدهند. آنها ممکن است در مشاغل یا به عنوان مشاور تجاری مستقل کار کنند.
مشاور کسب و کار کیست؟
مشاور کسب و کار کسی است که میتواند به شما در حل مشکلات تجاری کمک کند یا شکافی در دانش و مهارت شما ایجاد کند.
ضرورت مشاور کسب و کار
ما همیشه برای موفقیت در کسب و کار خود به دنبال یک مشاور تجاری نوآور هستیم تا کارآیی را در کل فعالیتهای تجاری خود ساده کند. از طرفی به عنوان یک مشاور تجاری ، وظایف شما شامل افزایش بهره وری و سودآوری ، بهبود استراتژی بازاریابی ما و انجام تجزیه و تحلیل ریسک خواهد بود.
وظایف مشاور کسب و کار
برای موفقیت در این نقش ، باید سابقه استثنایی در ارزیابی فرآیندهای تجاری و مالی داشته باشید. مشاوران درجه یک تجارت در زمینه بهبود استراتژیهای تجاری و بهره وری متخصص هستند.
وظایف مشاور کسب و کار شامل:
- تجزیه و تحلیل سوابق مالی و تهیه بودجه.
- بهبود فرآیندها با توصیه تغییرات عملیاتی.
- ارزیابی و بهبود استراتژیهای فروش ، بازاریابی و برند تجاری.
- تهیه گزارشات پروژه و بهره وری و اطمینان از انطباق با الزامات کیفیت و ایمنی.
- شناسایی فرصتهای توسعه و گسترش تجارت آینده.
- توسعه و نگهداری کانالهای ارتباطی داخلی و خارجی.
- تجزیه و تحلیل و مشاوره در مورد قرارداد کارمند ، نیروی کار ، فروشنده و قرارداد.
- انجام تجزیه و تحلیل ریسک برای کاهش و مدیریت ریسکها.
- تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده و رقبا.
الزامات مشاور کسب و کار
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) ، مدیریت استراتژیک یا موارد مشابه.
- تجربه قبلی کار به عنوان مشاور بازرگانی در یک صنعت مرتبط.
- دانش پیشرفته عملیات تجاری و برنامه ریزی استراتژیک.
- مهارت در تجزیه و تحلیل بودجه و تهیه گزارشهای مالی.
- دانش گسترده در مورد استراتژیهای بازاریابی و نام تجاری.
- تجربه در مدیریت پروژه و اجرای بهترین روشهای صنعت.
- امکان مشاوره در زمینه قراردادهای خرید کارگر ، فروشنده و تامین کننده.
- توانایی استثنایی در شناسایی فرصتهای شغلی آینده و کاهش خطرات.
- صلاحیت سیستمهای مدیریت استراتژیک الکترونیکی یکپارچه ، مانند استراتژی دوشنبه و آبشار.
- مهارتهای بین فردی استثنایی در جهت برقراری ارتباط موثر فرآیندها و رویههای جدید تجاری.
یک مشاور کسب و کار چه کاری انجام میدهد؟
مشاوران کسب و کار برای کمک به راه اندازی مشاغل جدید و رشد مشاغل مستقر مشاوره و پشتیبانی میکنند. شما در زمینههای مختلف تجاری از امور مالی تا برنامههای تجاری مشاوره خواهید داد. شما باید مهارتهای تحلیلی خوب و ارتباطات عالی برای این نقش داشته باشید.
برای تبدیل شدن به یک مشاور کسب و کار باید چه کار کنم؟
برای کار به عنوان مشاور بازرگانی ، شما نیاز به تجربه ثابت شده و سابقه خوب در مدیریت کسب و کار دارید. بیشتر مشاوران تجاری شرکت خود را اداره کرده اند یا در زمینه مدیریت ، امور مالی یا منابع انسانی کار کرده اند. کارفرمایان معمولاً بیش از مدارک رسمیشما به مهارت و تجربه شما علاقه مند میشوند ، اما داشتن یک مدرک مرتبط با تجارت یا یک مدرک حرفه ای در موضوعی مانند مدیریت پروژه ممکن است مفید باشد.
گواهینامهها و دیپلمهای حرفه ای (مانند BTEC) در طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با تجارت از جمله حسابداری ، مطالعات بازرگانی ، بنگاه داری و کارآفرینی در دسترس است.
مشاور کسب و کار چگونه میتوانند به شما کمک کنند؟
این که آیا شما قرارداد میبندید، یا یک کسب و کار را به عنوان یک تاجر انحصاری ، مشارکت یا شرکت اداره میکنید، کار با یک مشاور تجاری راهی مطمئن برای کسب نتیجه است. تخصص عینی آنها به شما کمک میکند عملکرد خود یا کسب و کار خود را درک کنید ، در کجا کوتاه میآیید و چگونه میتوانید پیشرفت کنید.
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، تاجر یا پیمانکار مجبورید چیزهای زیادی بدانید. اما این بدان معنا نیست که شما باید در هر جنبه از راه اندازی یک کسب و کار متخصص باشید.
گرفتن مشاور تجاری برای کمک به مناطق خاکستری باعث صرفه جویی در وقت ، منابع و انرژی شما در طولانی مدت خواهد شد. کسب و کار شما نیز بسیار بیشتر رشد کرده و موفق میشود.
انواع مشاور کسب و کار
انواع مختلفی از مشاوران در همه زمینههای تجاری وجود دارد. برخی از مشاوران متخصصان عمومیهستند و طیف وسیعی از دانش و تخصص را دارند. برخی دیگر در یک زمینه خاص متخصص هستند ، به عنوان مثال استادان بازاریابی یا مربیان رهبری.
شما میتوانید ترتیباتی غیررسمیداشته باشید ، مثلاً با همسایه کارآفرین خود یا بهترین دوست باهوش خود در زمینه فناوری مشاوره کنید یا به شکل رسمیشخصی را در زمینههای تخصصی ، مثلاً حسابدار یا مشاور فناوری اطلاعات استخدام کنید.
چه موقع به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟
بسیاری از تجار ، پیمانکاران و صاحبان مشاغل منحصر به فرد در دورههای تغییر یا در مواقعی که با چالشهایی روبرو هستند با یک مشاور تجاری مشورت میکنند.
در این موارد به مشاور مراجعه کنید:
- اهداف خاصی داشته باشید که نمیتوانید آنها را برآورده کنید.
- با مسئله ای سر و کار دارید که نمیدانید چگونه حل کنید.
- نیاز به پشتیبانی تخصصی دارید.
با یک نماینده در شبکه محلی شرکای تجاری منطقه ای خود (پیوند خارجی) آشنا شوید. آنها به شما کمک میکنند نوع مشاوری را با توجه به نیازهای شما متناسب کند و به متخصصان منطقه خود توصیه کنید.
چگونه برای جلسه مشاوره آماده شویم؟
قبل از اینکه به یک مشاور حرفه ای کسب و کار مراجعه کنید ، در مورد آنچه از این رابطه میخواهید روشن شوید.
ایده خوبی است که مختصری را ارائه دهیم که به شرح زیر است:
سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:
- چه کاری انجام میدهید؟
- آنچه در تلاش برای دستیابی یا حل آن هستید؟
- هر مسئله خاصی که نیاز به کمک دارید...
خلاصه خود را برای چند مشاور مختلف ارسال کنید تا ببینید چه نوع پاسخی دریافت میکنید.
وقتی برای اولین بار با یک مشاور بالقوه ملاقات کردید ، اسناد برنامه ریزی تجاری و مالی خود را به همراه داشته باشید. با سوالات زیادی درباره چگونگی همکاری شما و مشاور برای تأمین نیازهای خود مسلح شوید.
همچنین هرگونه اطلاعات مربوط به منطقه جغرافیایی و یا نقشه محصول مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر در مورد ثبت اختراع خود با یک وکیل IP صحبت میکنید ، باید توضیحات و نقشههای آن را به همراه داشته باشید.
چگونه خدمات مشاوره کسب و کار در تبریز بگیرم؟
برای استفاده از مشاور بازاریابی در تبریز کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور بازاریابی و برند سازی در تبریز کافی است از طریق یکی از کانالهای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:
وب سایت www.hibrand.ir
شماره تلفن: 09120602447
کد ussd:
#1003982*6655*
مشاور کسب و کار در تبریز چه مهارتهایی باید داشته باشد؟
ما به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاور بازاریابی در تبریز برای شما به عنوان یک تیم متخصص عمل میکنیم و یک سرویس کامل و پکیج کامل از خدمات برند سازی و بازاریابی در شهر تبریز ارائه میدهیم. این خدمات شامل:
- طراحی هویت برند
- طراحی منشور برند
- طراحی لوگو
- انتخاب نام
- انتخاب شعار تبلیغاتی
- طراحی بیزینس پلن
- طراحی بیزینس کنوس
- طراحی وب سایت
- طراحی اپلیکیشن
- طراحی برنامه سفر مشتری
- طراحی سیستم فروش
- مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM)
- رسیدگی به شکایات مشتریان
- استخدام نیروی انسانی
- طراحی سیستم مالی و حسابداری
- طراحی نظام منابع انسانی و فرمهای مورد نیاز
- آموزش پرسنل
- آموزش تخصصی بازاریابی و فروشندگی
- آسیب شناسی کسب وکار
- طراحی گیمیفیکیشن
- مشاور گیمیفیکیشن
- طراحی کمپین فروش
- خدمات دیجیتال مارکتینگ
- خدمات اینستاگرام
- تولید محتوای تخصصی
- تیزر تبلیغاتی
- مونشن گرافیک
- عکاسی صنعتی
بهترین مشاور کسب و کار
یکی از بهترین مشاوران بازاریابی ایران دکتر محسن سیفی میباشد. ایشان در تبریز فعالیت میکنند و زمینه تخصصی ایشان از ابتدا فروش و بازاریابی بوده است. دکتر محسن سیفی پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه تبریز شد و تحت تعلیم اساتید بزرگ فروش و بازاریابی ایران قرار گرفت.
ایشان هر سه مقطع دانشگاهی خود را تا دکترا در رشته بازاریابی ادامه داد و یکی از متخصصان این رشته در ایران به حساب میآیند. از جمله مهمترین اساتید دکتر محسن سیفی در دانشگاه تبریز میتوان به افراد زیر اشاره کرد:
- دکتر مهمدی جمشیدیان ( پدر مدیریت تحول ایران تنها ایرانی شگرد فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین)
- پرفسور علی صنایعی (پدر علم تجارت الکترونیک ایران و پایه گذار بازاریابی آنلاین)
- پرفسور آرش شاهین (برترین پژوهشگر حوزه مدیریت و استاد برتر حوزه مدیریت کیفیت)
- پرفسور بهرام رنجبریان (بنیان گذار بازاریابی توریست و استاد برجسته بازاریابی)
- دکتر محسن علامه (استاد برجسته حوزه منابع انسانی کشور)
بعضی از عملکردها و افتخارات دکتر محسن سیفی:
- بنیان گذار بازاریابی غیر انتفاعی ایران
- رئیس کمیته گیمیفیکیشن ایران
- نویسنده اولین کتاب تالیف شده در زمینه مدیریت تجربه مشتری آنلاین
- مولف و مترجم بیش از 8 کتاب در حوزه بازاریابی
- مشاور بازاریابی بیش از 40 مجموعه کوچک و بزرگ صنعتی و خدماتی
- نویسنده بیش از 30 مقاله علمیدر حوزه بازاریابی
- تصدی مشاغل مدیریتی و سابقه مفید در زمینه بازاریابی و برند سازی