مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی

 مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی و خدمات مربوطه در دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  ارائه می شود. این دفتر خدمات ویژه ای را در زمینه مشاور بازاریابی و برندینگ به کسب و کار های کوچک و بزرگ در استان آذربایجان شرقی ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند.

1 مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی

این تیم تا کنون به بیش از 50 شرکت تجاری و سازمان در ایران خدمات مشاوره و آموزش ارائه داده است. مشاور بازاریابی و برندینگ به کسب و کار های کوچک و بزرگ در شهر آذربایجان شرقی یکی از نیاز های اساسی رشد صنعت در این شهر است و تیم متخصص hibrand.ir آماده ارائه بیش از 50 خدمت به شما می باشد. 

 مشاور بازاریابی چیست؟
مشاور بازاریابی مسئول تعریف استراتژی های بازاریابی، شناسایی مناسب ترین پیام و اجرای این استراتژی ها برای کسب و کارها است. مشاور بازاریابی مشخصات و عملیات شرکت را مطالعه می کنند تا نیازهای بازاریابی آن را درک کنند و تحقیقات بازاریابی را برای شناسایی روندهای صنعت و فرصت های تجاری انجام دهند. مشاوران بازاریابی با روندهای بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی آنلاین و بازاریابی پاسخ مستقیم آشنا و  به روز هستند. اکثر مشاوران بازاریابی توسط آژانس های بازاریابی با اندازه های متفاوت در شرکت ها و صنایع مختلف استخدام می شوند.

مسئولیت های مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی
مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی دارای مسئولیت های متعددی است.این شرح وظایف در زیر برای شما ارائه شده است:

  • انجام تحقیقات بازاریابی در آذربایجان شرقی برای شناسایی روندهای صنعت و فرصت های تجاری
  • توسعه و اجرای استراتژی بازاریابی با توجه به اهداف و بودجه در آذربایجان شرقی
  • مطالعه مشخصات و عملیات شرکت
  • مطالعه در مورد برندینگ، موقعیت یابی، ارتباطات و سایر مسائل بازاریابی
  • ایجاد و پرورش روابط بلندمدت با تیم های داخلی و فروشندگان خارجی در آذربایجان شرقی
  • در جریان قرار گرفتن در خصوص روندهای نوظهور و دانش جدید
  • اجرای وظایف استراتژیک و نظارت بر نتایج

 2 شرایط لازم برای مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی

شرایط لازم برای مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی

 برای انتخاب مشاور بازاریابی در استان آذربایجان شرقی  نیاز است تا موارد زیر را بررسی کنید:

  • 5+ سال تجربه در یک موقعیت ارشد بازاریابی
  • دانش تجزیه و تحلیل داده ها و تحقیقات بازار
  • دارای تجربه به عنوان مشاور بازاریابی یا نقش مشابه
  • دانش عمیق اصول بازاریابی و بهترین شیوه ها
  • آیا می تواند به طور موثر و خلاقانه پیشنهادات و گزارش ها را بنویسد؟
  • توانایی تفکر استراتژیک و تحلیلی
  • مسلط به MS Office/دانش کاری IT و نرم افزارهای بازاریابی (مانند CRM)
  • مهارت های ارتباطی و ارائه قوی
  • مهارت های استثنایی در حل مسئله

    مشاور بازاریابی در آذربایجان شرقی چه خدماتی را ارئه می دهد؟

    یک مشاور بازاریابی در آذربایجان شرقی می تواند منبعی باورنکردنی برای کسب و کار شما باشد. آنها می توانند به شما کمک کنند تا در مورد کاری که باید انجام دهید، شفافیت داشته باشید، استراتژی های رشد ثابت شده را به اشتراک بگذارید و به شما کمک کنند تا ایده های بازاریابی خود را سریعتر اجرا کنید.
    بازاریابی یک تجارت اغلب شبیه پرتاب دارت به سمت یک هدف متحرک در تاریکی است. یک روز شما تبلیغات فیس بوک را یاد می گیرید، روز دیگر TikTok است، و شما را وادار می کند تا ده ها صفحه را بچرخانید که چیز کمی برای تلاش های بازاریابی خود نشان دهید. با بسیاری از تاکتیک ها و ایده های بازاریابی مختلف اما منابع محدود، همه چیز می تواند به سرعت آشفته شود. اینجاست که آوردن یک مشاور بازاریابی می تواند کمک کند.

    3 مشاور بازاریابی در آذربایجان شرقی چه خدماتی را ارئه می دهد
    منافع مشاور بازاریابی در آذربایجان شرقی برای شما چیست؟
    یک مشاور بازاریابی عالی می تواند 2 چیز را برای شما به ارمغان بیاورد:
     استراتژی: چیزهایی را به شما نشان می دهد که بر اساس تجربه واقعی کار می کنند (در زمان صرفه جویی می کنند).
     اجرا: کارها را انجام دهید و نتایج واقعی و قابل اندازه گیری به دست آورید (از شما پول در می آورد).
    اگر احساس می‌کنید باید از تلاش‌های بازاریابی خود بیشتر به دست آورید، ممکن است ایده خوبی باشد که یک مشاور بازاریابی بیاورید تا اوضاع را تغییر دهد و به نتایجی که می‌خواهید برسد.

    نکات انتخاب مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی

  • هزینه ها:
    اگر به اندازه کافی سخت بگردید، می توانید فردی را پیدا کنید که کل کمپین بازاریابی شما را با چند صد دلار اجرا کند. با این حال، بهتر است انتظار نتایج عالی نداشته باشید. یک مشاور بازاریابی آزاد شگفت‌انگیز که می‌تواند نتایج واقعی ایجاد کند، اغلب به اندازه قیمت یک آژانس درخواست می‌کند. مدیریت کل کمپین بازاریابی یک کسب‌وکار کار آسانی نیست. اجرای کمپین های بازاریابی به بیش از یک نفر نیاز دارد، مگر اینکه مشاور بازاریابی شما بر تمام عناصر بازاریابی تسلط داشته باشد. مزیت این است که شما مجبور نخواهید بود حقوق تمام وقت، مزایا یا فضای اداری را فراهم کنید.

  • منابع:
    همانطور که مشخص کرده ایم، اجرای کمپین های بازاریابی آسان نیست. جدای از مهارت‌ها، منابع نیز نقش مهمی در کمپین‌های بازاریابی ایفا می‌کنند. این احتمال وجود دارد که وقتی یک مشاور برند را استخدام می‌کنید، پولی که از پرداخت دستمزد تیم پس‌انداز می‌کنید به بودجه نرم‌افزاری شما ختم می‌شود.

  • در دسترس بودن و سرعت:
    مشاوران برند هستند که در انجام کارهای خود عالی هستند، اما تنها مشکل این است که چون فقط یک نفر کمپین های شما را مدیریت می کند، ضرب الاجل ها اغلب از دست می روند و پروژه ها به تأخیر می افتند. مشاوران برند برای دستیابی به اهداف زمان بیشتری می گیرند، به خصوص اگر پروژه های دیگر را مدیریت کنند.

  • مهارت ها:
    مشاوران برند همیشه با مشاغلی با پیشینه های مختلف صنعتی کار می کنند. آنها احتمالاً از قبل با استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی که ممکن است برای کسب‌وکار شما نیز مفید باشد، آشنا هستند.

    بهترین مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی
    دکتر محسن سیفی
    یکی از بهترین مشاوران کسب و کار در شهر تبریز دکتر محسن سیفی می‌باشند.
    دکتر محسن سیفی مدیر تیم مشاوران hibrand.ir می‌باشند.

    4 بهترین مشاور بازاریابی آذربایجان شرقی دکتر سیفی


    ایشان هر سه مقطع دانشگاهی خود را تا دکترا در رشته بازاریابی ادامه داد و یکی از متخصصان این رشته در ایران به حساب می‌آیند. از جمله مهمترین اساتید دکتر محسن سیفی در دانشگاه تبریز می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

    • دکتر مهمدی جمشیدیان ( پدر مدیریت تحول ایران تنها ایرانی شگرد فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین)
    • پرفسور علی صنایعی (پدر علم تجارت الکترونیک ایران و پایه گذار بازاریابی آنلاین)
    • پرفسور آرش شاهین (برترین پژوهشگر حوزه مدیریت و استاد برتر حوزه مدیریت کیفیت)
    • پرفسور بهرام رنجبریان (بنیان گذار بازاریابی توریست و استاد برجسته بازاریابی)
    • دکتر محسن علامه (استاد برجسته حوزه منابع انسانی کشور)

    بعضی از عملکرد‌ها و افتخارات دکتر محسن سیفی:
    • بنیان گذار بازاریابی غیر انتفاعی ایران
    • رئیس کمیته گیمیفیکیشن ایران
    • نویسنده اولین کتاب تالیف شده در زمینه مدیریت تجربه مشتری آنلاین
    • مولف و مترجم بیش از 8 کتاب در حوزه بازاریابی
    • مشاور بازاریابی بیش از 40 مجموعه کوچک و بزرگ صنعتی و خدماتی
    • نویسنده بیش از 30 مقاله علمی‌در حوزه بازاریابی
    • تصدی مشاغل مدیریتی و سابقه مفید در زمینه بازاریابی و برند سازی

نوشتن دیدگاه

ارسال