مشاور برند در مشهد

مشاور برندسازی در شهر مشهد یکی از خدمات دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir می باشد. دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات ویژه ای را در زمینه مشاور برندینگ به کسب و کار های کوچک و بزرگ در شهر مشهد ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند.

این تیم تا کنون به بیش از 50 شرکت تجاری و سازمان در ایران خدمات مشاوره و آموزش ارائه داده است.

 

mashad1

مشاور برند تجزیه و تحلیل، راه حل ها و تخصص بازاریابی کلی را برای کمک به شرکت ها در فروش موفق محصولات خود ارائه می دهد. مشاوران برند معمولاً برای شرکت های مشاوره مدیریت یا آژانس های تبلیغاتی کار می کنند و با مدیران برند یا مدیران بازاریابی شرکت مشتری تعامل دارند.

استراتژیست برند کیست؟

هدف یک استراتژیست برند، توصیه های موقعیت، هدایت، تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار و تعریف عناصر و لحن برند است. در فرهنگ کسب و کار امروزی، بسیاری از سازمان ها هر کارمندی را "استراتژیست برند" در نظر می گیرند.

mashhad2

 

چهار استراتژی برندسازی چیست؟ چهار استراتژی برند عبارتند از:

  1. توسعه خط
  2. گسترش برند
  3. استراتژی برند جدید
  4. و استراتژی برند طرفین/مبارزه 

 مشاور برند کیست؟

مشاور برند به مردم کمک می کنند تا از عملکرد یک برند قدردانی کنند و آن را از دید جدیدی ببیند. آنها تخصص و تجربه خود را در کار با مشتری برای توسعه، مدیریت و ارزیابی یک برند موفق به اشتراک می گذارند. کار از رابط استراتژیک بین مدیریت شرکت و بازاریابی شروع می شود. مشاور برند و مدیران برند با نام تجاری مانند یک دارایی اقتصادی برخورد می کنند که تاثیری پایدار بر توسعه شرکت دارد. تجربیات و بینش های به دست آمده در این زمینه منجر به اعتقاداتی می شود که مبنای توسعه برند فردی و مدیریت برند است. در حین تلاش‌های بازاریابی، مشاوران برند، مشتریان خود را قادر می‌سازند تا موقعیت‌یابی استراتژیک برند را توسعه دهند. بازاریابی متعاقباً باید این موقعیت‌یابی و پیام‌های برند را به هر نقطه تماس برند منتقل کند تا توسط مصرف‌کننده درک شود. اقدامات تبلیغاتی، کار آژانس و تحقیقات بازار موضوعات جداگانه ای هستند و بخشی از مسئولیت های مشاور برند نیستند.

 

mashhad3

مشاوران برند، برندها را سیستم‌های زنده قدرتمندی می‌دانند که موفقیت اقتصادی یک شرکت را تضمین می‌کنند، بنابراین باید به طور مداوم توسعه و مدیریت شوند. بنابراین استراتژی برند و مدیریت برند بر عهده مدیریت ارشد است – از طرف دیگر توسعه برند باید توسط یک تیم ناهمگن انجام شود.

این تعامل همه عملکردهای برند را پوشش می دهد. این است که چگونه یک نام تجاری موفق از درون به بیرون توسعه می یابد، نام تجاری معتبر، جذاب و متفاوت از رقبا. مشاوران برند با روش‌های آموزشی و راهنمایی آزموده‌شده و واقعی، افراد یا کل بخش‌ها را قادر می‌سازند تا ارزش‌های اصلی برند را در کارهای روزمره خود زندگی کنند و آن‌ها را با افتخار، در داخل و هم در خارج منتشر کنند.

شرح وظایف مشاور برند

شرح وظایف مشاور برند شامل بررسی، تجزیه و تحلیل و ارزیابی هویت برند، عملکرد برند و استراتژی برند محصولات یا خدمات مشتریان خود می باشد. آنها سپس توصیه‌ها و بینش‌های متخصص را در مورد اینکه چگونه مشتری می‌تواند برند خود را احیا کند، ارائه می‌کنند.

زمانی که برند یک شرکت موفق نمی‌شود، مشاوران برند استخدام می‌شوند تا جان تازه‌ای به آن بدهند، آن را بهبود بخشند و به تکامل آن کمک کنند. مشاوران برند دیدگاهی تازه و بی‌طرفانه در مورد مزایا و معایب برند یک شرکت ارائه می‌کنند و بنابراین می‌توانند راه‌حل‌های برندسازی مؤثری را پیشنهاد و پیاده‌سازی کنند که ثروت مشتری‌شان را متحول کند. 

mashhad4

مشاوران برند ماموریت خود را با انجام تحقیقات گسترده آغاز می کنند که شامل:

  • برقراری ارتباط با مدیران شرکت و کارکنان آنها

  • انجام تجزیه و تحلیل رقبا

  • شناسایی ارزش برندسازی در دستیابی به اهداف تجاری شرکت

  • انجام تحقیقات اولیه، یعنی ابداع پرسشنامه ها و توزیع آنها در بین مردمی که مخاطبان هدف برند را تشکیل می دهند.

هنگامی که تمام این تحقیقات کامل شد، مشاور برند داده ها را پردازش می کند، آن ها را تجزیه و تحلیل می کند، روندها را شناسایی می کند، اطلاعات را تفسیر می کند و آن را در قالبی قابل دسترس و قابل درک ارائه می دهد.

فرآیند مشاور برند چیست؟

مشاوران برند تجزیه و تحلیل، راه حل ها و تخصص بازاریابی کلی را برای شرکت ها برای فروش محصولات خود ارائه می دهند. آنها این کار را با تجزیه و تحلیل برند و مشاهده عملکرد آن در برابر رقبا انجام می دهند. آنها همچنین به عنوان استراتژیست های برند شناخته می شوند، آنها می توانند شرکت های کوچک را از طریق تجزیه و تحلیل بازار، بازاریابی محتوا، ممیزی وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی و خدمات ویدئویی به یک نیروگاه تبدیل کنند.

 

mashhad5

چرا باید مشاور برند استخدام کنیم؟

استراتژیست های برند، تحلیل بازار را به وسیله تجزیه و تحلیل رقابت، قصد ورود به بازار جدید و حضور در فضای آنلاین انجام می دهند. از طریق خدمات مشاور برند ، شرکت ها می توانند رقبای اصلی خود را بشناسند و یک استراتژی برای برتری از آنها شناسایی کنند. تجزیه و تحلیل رقابتی شرکت ها را قادر می سازد تا بفهمند همتایانشان از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند. چگونه وب سایت های خود را برای بهینه سازی جستجو ساختار می دهند. و شناسایی انواع افرادی که آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. مشاور برند همچنین به شخصیت‌های مشتری نگاه می‌کند تا از مشکلات آن‌ها و انواع راه‌حل‌هایی که نیاز دارند مطلع شود.

مشاور دیجیتال مارکتینگ

استراتژیست های برند همچنین ممیزی وب سایت را برای تجزیه و تحلیل عواملی که باعث رتبه بندی ضعیف گوگل می شوند انجام می دهند. آنها به دنبال این هستند که بدانند چه چیزی را می توان در وب سایت خود بهبود بخشید تا به شرکت ها در دستیابی به اهداف خود کمک کند. ممیزی وب سایت به بهینه سازی صفحه وب سایت، اجرای بهترین شیوه های سئو مانند برچسب گذاری مناسب، بهینه سازی ابرداده و برچسب گذاری تصویر می پردازد. استراتژیست های برند همچنین به انطباق وب سایت مانند نقشه سایت، شرایط خدمات و حریم خصوصی و ساختارهای پیوند نگاه می کنند.

mashhad6.png

 

به غیر از توانایی‌های مشاوران برند، ایجاد یک استراتژی برندینگ تجاری قوی یکی دیگر از تخصص‌های اصلی آنهاست. استراتژیست های برند می توانند در مورد بازارها و رقابت ها، قیمت، بسته ها و رویکردهای توزیع تهاجمی محصول تحقیق کنند. با در نظر گرفتن هر عنصر محصول، آنها می توانند محصول یا خدمات یک شرکت را به گونه ای قرار دهند که برای مصرف کنندگان جذاب تر باشد و از رقبا پیشی بگیرد.

چگونه مشاور برند مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب مشاور برند مناسب یک چالش است، به ویژه برای شرکت هایی که اولین بار این کار را انجام می دهند. بهترین راه برای انجام این کار مصاحبه با حداقل سه تا پنج شرکت و کاهش آن به دو شرکت بر اساس ارزیابی از چندین حوزه است.

استراتژیست های برند را می توان بر اساس عمق تجربه آنها ارزیابی کرد، به ویژه بر اساس استفاده از کانال ها و رسانه های مختلف در چندین نقطه تماس. در حالت ایده آل، شرکت ها باید مشاور برندی را انتخاب کنند که بتواند هم استراتژی و هم طراحی برند را ارائه دهد.

mashhad7

مشاور برندی را انتخاب کنید که از همه آنچه شرکت می گوید پیروی نمی کند - بلکه مدیران عامل را به چالش می کشد تا از مناطق آسایش خود خارج شوند تا راحت و آسیب پذیر باشند و راه را برای خلاقیت و نوآوری هموار کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که رویکرد برندسازی کسب و کار مشاوران باید توسط یک فرآیند آزمایش شده و آزمایش شده که نتایج را ارائه می دهد، پشتیبانی شود. شرکت‌ها نمی‌خواهند با مشاوران برندی که کارشان را با استفاده از روش گوش انجام می‌دهند، درگیر شوند.

همچنین یافتن شریکی که به چشم انداز شرکت اعتقاد داشته باشد و استراتژی برندسازی تجاری را که با آن همسو باشد، ترسیم کند، به همان اندازه مهم است. یک استراتژیست خوب برند کسی است که می تواند وضعیت آینده شرکت را تصور کند و می داند چگونه از برند تجاری برای رسیدن به موفقیت استفاده کند.

یک مشاور برند، برندسازی تجاری شرکت ها را برای دستیابی به اهداف و مقاصد به شیوه ای ساختارمندتر و در عین حال خلاقانه تر متمرکز می کند. به یاد داشته باشید، یک فرمول ریاضی برای برندسازی وجود ندارد، بهترین راه این است که به طور مداوم از طریق آزمون و خطا بگذرید. با این کار، شریکی پیدا کنید که هم ثبات یک فرآیند کاملاً تعریف شده و هم خلاقیت و اشتیاق یک بیننده را داشته باشد. hibrand.ir راه‌حل‌های مشتری‌محور و استراتژی‌های برندسازی را طراحی و توسعه می‌دهد که هدف آن جلب مزیت رقابتی شرکای خود است. hibrand.ir بیش از یک شرکت فناوری، مشاوران برندی دارد که می توانند یک استراتژی دیجیتالی ایجاد کنند که تصویر برند یک شرکت را در بازار بسیار پر سر و صدا متمایز کند. همانطور که لین کلر گفت:

«این در مورد فرهنگ پاپ نیست، و نه برای فریب دادن مردم، و نه برای متقاعد کردن مردم که چیزی را می خواهند که نمی خواهند. ما متوجه می شویم که چه می خواهیم. و من فکر می‌کنم که ما در داشتن نظم و انضباط مناسب برای فکر کردن در مورد اینکه آیا بسیاری از افراد نیز آن را می‌خواهند بسیار خوب هستیم. این چیزی است که ما برای انجام آن پول می گیریم. ما فقط می خواهیم محصولات عالی بسازیم.»

نوشتن دیدگاه

ارسال