images/blog/bransazi/shakhsiatbrand1.jpg

شخصیت برند

تعریف شخصیت برند

شخصیت برند مجموعه ای از ویژگی های شخصیتی انسان است که هم برای برندها قابل استفاده است و هم مربوط به انسان می شود. تعریف شخصیت از جنبه شرکت شخصیت برند شما، نحوه تعامل شما با مشتری ، نحوه کسب و کار، ارزشهای شرکت و اهداف شما را نشان می دهد.

تصویربرند مکان و تاثیرات مهم آن

ساده‌ترین شاخص جهت موفقیت برند مکان، بهبود تصویر برند مکان می‌باشد (کاواراتزیس، 2004).‏ 

مدرس برند سازی

شغل مدرس برند سازی برای فارق التحصیلان، معلمان و متخصصان بازاریابی است. مدرس برند سازی مواد درسی را تدریس می کند، دوره ها را آموزش می دهد، به دانشجویان مشاوره و پشتیبانی می دهد و اساتید جدید و نیمه وقت را راهنمایی می کند.

تاریخچه و اهداف برند مکان

قرن‌ها پیش کشورهایی مانند لندن، ونیز، رم و دیگر شهرهای بزرگ در سراسر دنیا در تلاش برای جذب گردشگران، کارگران ماهر، سرمایه گذاران و خریداران محصولات و خدماتشان بوده اند (مولانن و رانیستو، 2009). تحقیقات اولیه در زمینه برند مکان مربوط به موضوع تصویر مکان بود که تصویر مکان برای اولین بار در اوایل سال1970مطرح گردید (هانت، 1975).

بررسی چند عصاره برند موفق و پیشنهاداتی برای بهبود عصاره برند

شرکت‌های بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که با برندسازی قوی توانسته اند موقعیت مناسبی به دست آورند و ماندگار شوند، در ادامه به نمونه هایی از این برندهای موفق اشاره می‌کنیم:

عوامل تأثیرگذار بر برند شخصی

ساخت برند شخصی از طریق توسعه مهارت ها، تغییر رفتارها و ایجاد تمایز امکان پذیر است.

مفهوم عصاره یا DNA برند

مفهوم عصاره برند اولین بار برای برندهای محصولات آژانس تبلیغاتی تد بیتس در سال 1970 مطرح شد و پس از آن برای سایر کالاهای مصرفی عمومیت یافت (یورد، 2016).

تاریخچه و تعاریف برند شخصی

اصطلاح برند شخصی اولین بار در یک مقاله در سال ۱۹۹۷ توسط  تام پیترز استفاده و مطرح شد. وی از جمله افرادی بود که در حوزه برند شخصي مطالعات و تحقیقات گسترده‌ای انجام داده است.

احیای برند به وسیله میراث برند

موینات، شرکتی بود که در سال 1849 تاسیس شد و یکی از پیشروان به نام در صنعت کالاهای لوکس چرمی محسوب می‌شد.

برند گذاری تولیدکننده و انواع آن

در این روش تولید کننده از دو شیوه برند گذاری می‌تواند استفاده کند. روش اول برند گذاری واحد برای چند محصول است که غالبا به آن استراتژی برند گذاری خانوادگی گویند.

میراث برند و ابعاد آن

آکر اولین کسی بود که میراث برند را به عنوان یکی از اجزا ارزش برند در سال 1996 شناسایی کرد.

مفهوم و انواع معماری برند

برند بتی در کتاب معنای برند تعریفی از معماری برند ارائه می‌دهد.

روش‌های بهبود برند الکترونیک(برند آنلاین،برند دیجیتال)

روش‌های بهبود برند الکترونیک

1) به روز رسانی وب سایت ها:  وب سایت‌ها می‌توانند ویژگی ها، مزایا و نوع شخصیت برندی که سازمان می‌خواهد آن را به تصویر بکشد را به وسیله به روز رسانی مداوم اطلاعات برند، به مشتریان بالقوه انتقال دهد.

مفهوم توسعه برند

توسعه برند مفهومی است که امروزه برای افزایش سهم بازار در میان هر برند، طرفداران ویژه‌ای پیدا کرده است.

مفهوم و ابعاد برند الکترونیک(برند آنلاین،برند دیجیتال)

با رشد روز افزون وب به عنوان یک کانال بازاریابی قابل اعتماد و ابزاری برای برندسازی، بسیاری از سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای فعالیت‌های برند خود را به سمت فعالیت‌های دیجیتال پیش می‌برند.

همنوایی با برند چیست؟

هم‌نوایی با برند شاخصی است که تشریح کننده ماهیت این رابطه و میزانی است که مشتری‌ها احساس می‌کنند با برند «روی یک طول موج فکری»  قرار دارند و با آن‌ها هم صدا و هم نوا هستند.

استراتژی‌های بازاریابی سبز (آمیخته بازاریابی سبز)

هنگام به کارگیری بازارایابی سبز توسط شرکتها، باید مباحثی همچون قیمت گذاری، طراحی، موضع سازی، تدارکات، ترفیع و ائتلاف‌های سبز مورد توجه قرار گیرد که در ادامه در مورد هریک، توضیحاتی داده می‌شود:

تاریخچه و مفهوم عشق به برند

در سال 1920، جان واتسون این ایده را مطرح کرد که تبلیغات می‌تواند افراد را از طریق ایجاد احساسات عاطفی، تحت تاثیر قرار دهد.

تاریخچه و مفاهیم برند سبز

در اواخر دهه 1980، بازاریابی سبز به عنوان موضوعی که تعداد زیادی از تحقیقات علمی را به خود اختصاص می‌داد، مطرح شد.

مفهوم برند سازی داخلی و ابعاد آن

برندسازی داخلی مفهوم جدیدی است که به بررسی تأثیر کارکنان در ایجاد تصویری بهتر از برند در ذهن مشتریان می‌پردازد و اولین بار در مباحث بازاریابی داخلی مطرح شد (لیو و همکاران، 2017: 1).

اطلاعات تماس

تلفن: 09120602447

ایمیل: info@hibrand.ir

اینستاگرام: hibrand.ir

×
×

ورودی نامعتبر است

ورودی نامعتبر است

لطفا کد امنیتی زیر را وارد نمایید Invalid Input

نماد اعتماد

ساماندهی

samandehi