خدمات تولید محتوا

منظور ما از تولید محتوا چیست؟

 

تولید محتوا فرآیند توسعه و ایجاد دارایی های بصری یا نوشتاری است، مانند ویدیوها، کتاب های الکترونیکی، پست های وبلاگ، کاغذهای سفید یا اینفوگرافیک ها که برند شما را بر سر زبان می اندازد. این اصطلاح ممکن است در معنای گسترده ای مفید باشد، اما واقعیت این است که جزئیات تولید محتوا بسته به نوع محتوا بسیار متفاوت است.

 

سرویس تولید محتوای ما چیست؟

خدمات تولید محتوا خدماتی هستند که محتوا را برای کسب و کار شما توسعه می دهند، می نویسند و منتشر می کنند. تولید محتوا می تواند از تولید پست های وبلاگ گرفته تا کاغذهای سفید و ایمیل ها باشد. برنامه‌های ایجاد محتوا ممکن است شامل بهینه‌سازی موتور جستجو، کار های گرافیک، ساخت ویدیو و موارد دیگر باشد.

 

 تولید1

قانون طلایی بازاریابی محتوا چیست؟

ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا انگیزه ای را برای دیگران ایجاد می کند تا همین کار را انجام دهند. مطمئن شوید که کمی از زمان خود را صرف اشتراک گذاری و بحث در مورد محتوای دیگران می کنید. مطمئن شوید که به همه پاسخ می‌دهید تا برای اشتراک‌گذاری، تماس گرفتن یا ارسال پیام به شما وقت بگذارند.

 

چرا در تولید محتوا به hibrand.irباید اعتماد کنم؟

  • تجربه موفق کار با بیش از 70 برند مطرح در کشور
  • تیم متخصص و متمرکز با بیش از ده سال سابقه تبلیغات
  • توان تولید تمام محتوای مورد نیاز کسب و کار به شکل 360 درجه
  • سطح علمی قابل توجه و رزومه قابل قبول در علم بازاریابی و تبلیغات
  • وجود تمام زیر ساخت های مورد نیاز برای ساخت محتوا در درون مجموعه و عدم برون سپاری
  • پاسخگویی و همراهی تمام وقت با مشتری

 

چه زمانی من به تولید محتوا نیاز دارم؟

  • ارائه یک محصول یا برند جدید به بازار.
  • زمانی که قصد افزایش فروش محصولات یا خدمات خود را دارم
  • زمانی که قصد ایجاد تصویر مثبت و اعتبار در بازار دارم.
  • زمانی که رقابت در بازار شدت پیدا کرده است.
  • زمانی که قصد برگزاری کمپین تبلیغاتی را دارم.
  • زمانی که قصد شرکت در نمایشگاه دارم.

 تولید2

 

کجا من به تولید محتوا نیاز دارم؟

  • تولید محتوا برای برند شخصی من
  • تولید محتوا برای کسب و کار من
  • تولید محتوا برای نمایشگاه من
  • تولید محتوا برای کمپین های تبلیغاتی من

 

انواع محتوایی که من می توان از hibrand.ir سفارش دهم، چیست؟

انواع تولید محتوا در مجموعه hibrand.ir شامل موارد زیر می باشد:

  • اینفوگرافیک
  • متن و نوشته
  • پادکست ها و صدا
  • فیلم های تبلیغاتی
  • موشن لوگو
  • موشن گرافیک
  • اسلاید و پوستر
  • سایر محتواهای رایج

 

 تولید3

7 مرحله سفارش تولید محتوا از hibrand.ir چیست؟

ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای در مجموعه hibrand.ir موفق از ابتدا با گام های زیر همراه است:

  • در ابتدا اهداف خود را از تولید محتوا مشخص کنید.
  • متن و نوشته
  • معیارهای عملکرد کلیدی خود را در بخش بازاریابی و فروش شناسایی و ثبت کنید.
  • داده های مربوط به کسب و کار خود را جمع آوری کنید و با کارشناسان hibrand.ir تماس بگیرید.
  • داده های مربوط به کسب و کار خود را در اختیار کارشناسان hibrand.ir بگذارید.
  • بعد از بررسی های دقیق کارشناسان پروپوزال و برنامه تولید محتوا آماده خواهد شد.
  • در جلسه رسمی پروپوزال شما بررسی و ارائه خواهد شد
  • توافق و مباحث مالی
  • پیش تولید محتوا (یک هفته)
  • اجرا، تولید و انتشار محتوا.

 

چطوری سفارش محتوا بدم؟

چطوری سفارش محتوا بدم؟
از طریق تماس با شماره های 09396096900 یا 09120602447
از طریق ایمیل رسمی
از طریق فرم وب سایت
از طریق کد دستوری #60969006655

 

چهار استراتژی اصلی بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما چیست؟

چهار دسته محتوا در تولید محتوا و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • جذابیت: ایجاد جذابیت برای محصولات و خدمات از طریق توجه به جزییات و یا روانشناسی تبلیغات
  • قدرت: توجه به ابعاد قدرت برند و ایجاد تصویر قابل توجه
  • وابستگی: ایجاد وابستگی روانی در ذهن مشتری برای خرید مجدد.
  • عمل: برای تحریک به رفتار و خرید مجدد دعوت به عمل آید.

توجه به این نکته مهم است که چهار دسته محتوا متقابلاً منحصر به فرد نیستند و یک قطعه محتوا اغلب در چندین دسته قرار می گیرد.

 

 تولید4

هشت اصل تولید محتوای منحصر به فرد

8 اصل تولید محتوای منحصر به فرد شامل موارد زیر می باشد:

  • انجام شدنی باشد و دعوت به خرید کند.
  • معتبر باشد.
  • اورجینال باشد.
  • قابل تامل باشد.
  • خواندن و دنبال کردن آن آسان باشد.
  • ارزش شما را ارائه دهد.
  • یک هدف مشخص را دنبال کند.
  • سادگی را رعایت کند.

 

بهترین نوع بازاریابی محتوا چیست؟

وبلاگ نویسی یکی از محبوب ترین انواع بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک است. و به دلایل خوب. وبلاگ ها یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئو و هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر به سایت شما از موتورهای جستجو هستند.

 

هدف از محتوا چیست؟

چهار هدف اصلی تولید محتوابر اساس استاندارد های جهانی شامل موارد زیر است:

  • سرگرمی
  • الهام بخشیدن
  • آموزش
  • و متقاعد کردن است.

عدم ایجاد محتوایی که با این معیارها مطابقت داشته باشد، می تواند منجر به از دست دادن جذب مخاطبان بالقوه شما شود.

 

 انواع مختلف تولیدکنندگان محتوا چیست؟

در این زمینه، ما در مورد سازندگانی صحبت می کنیم که برای افزایش مخاطب و در نهایت کسب درآمد از کار خود، محتوا را به صورت آنلاین منتشر می کنند. بلاگرها، ناشران آنلاین، نویسندگان خبرنامه، پادکست‌ها، یوتیوب‌بران، سازندگان دوره‌ها، پخش‌کننده‌های بازی‌های ویدیویی، و تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی همگی در سطل «سازنده محتوا» قرار می‌گیرند.

 

پنج مرحله در تحلیل محتوا چیست؟

پنج مرحله تحلیل محتوا شامل موارد زیر می باشد:

  • شناسایی منابع داده بر اساس سؤال(های) قابل تحقیق.
  • دسته بندی ها را توسعه و اصلاح کنید. این مرحله اغلب مدتی طول می کشد و می توان گفت که مهمترین مرحله در تحلیل محتوا است.
  • داده ها را کد کنید مرحله سوم کدگذاری واقعی داده ها است.
  • قابلیت اطمینان را ارزیابی کنید.
  • ارائه خلاصه/تحلیل نتایج.

 

 تولید5

کانال های محتوا چیست؟

به گفته HubSpot، کانال های توزیع محتوا کانال هایی هستند که از طریق آنها محتوایی را که ایجاد می کنید به اشتراک گذاشته و تبلیغ می کنید. مجموعه کانال ها برای توزیع محتوای شما بسته به مخاطبان و منابع شما متفاوت است. اکثر کانال های توزیع را می توان به سه نوع اصلی تقسیم کرد: مالکیت، کسب درآمد و پولی.

 

مدل محتوا چیست؟

مدل محتوا چیست؟ یک مدل محتوا تمام انواع مختلف محتوایی که در وب سایت خود دارید را مستند می کند. انواع محتوا را به اجزای سازنده آنها تقسیم می کند، آنها را با جزئیات توصیف می کند و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر را ترسیم می کند.

بهترین تیم تولید محتوا

یکی از بهترین تیم های تولید محتوا، تیم مشاور بازاریابی و برند سازی hibrand.ir در ایران می باشد. خدمات تولید محتوای این تیم را از طریق تماس با 09120602447 و یا 09396096900 رزرو کنید.

نوشتن دیدگاه

ارسال