مدرس بازاریابی تلفنی

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات ویژه ای را در زمینه تدریس بازاریابی تلفنی  به کسب و کار های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. این تیم تا کنون به بیش از 50 شرکت تجاری و سازمان در ایران خدمات مشاوره و آموزش ارائه داده است.

جامعه شناسی و بازاریابی غیر انتفاعی

جامعه شناسی و بازاریابی غیر انتفاعی

جامعه شناسی به عنوان یکی از علوم پایه در بوجود آمدن علم مدیریت جایگاه ویژه و مهمی دارد. بطوری که بسیاری از نظریات مدیریت در چهارچوب های فکری و مکاتب جامعه شناسی شکل گرفت و رشد کرد.

آموزش بازاریابی تلفنی

آموزش بازاریابی تلفنی از طریق تیم متخصص دکتر محسن سیفی در مجموعه (های برند)   با سابقه مشاوره و آموزش به بیش از 50 موسسه و شرکت تجاری در ایران در بالاترین سطح علمی و عملی انجام می پذیرد.

تعریف بخش وقف و خیریه

تعریف بخش وقف و خیریه (بخش سوم اقتصاد)

بخش وقف و خیریه به معنای بخشی از اقتصاد که در آن جریان فعالیت های اقتصادی بر مبنایی غیر از منفعت طلبی شخصی مادی بنا می شود، در ادبیات متعارف اقتصادی بیشتر با اصطلاح بخش سوم اقتصاد یا بخش داوطلبانه، غیر انتفاعی و ... معرفی و بحث علمی پیرامون آن از دهه ی هفتاد میلادی به بعد رایج شده است. اما منظور از بخش سوم اقتصاد چیست؟ و جایگاه آن کجاست؟

سریال بینگ شنگ

بینگ شنگ (به انگلیسی: Bing Sheng) یک مجموعه تلویزیونی چینی در سال 2008 به تهیه کنندگی ژانگ جیژونگ است که با بازی Zhu Yawen، لی تای، هو جینگ، ژائو یی، He Zhuoyan ،Xu Huanhuan ،Tu Men و Wu Ma اکران شد. این سریال بر مبنای کتاب هنر جنگ و شخصیت سان تزو، است که "هنر جنگ" را نوشته است. سریال بینگ شنگ اولین بار در سال 2009 از تلویزیون Changde پخش شد.

تاریخچه بازاریابی غیر انتفاعی

تاریخچه بازاریابی غیر انتفاعی

آلدرسون (1965) مکتب اندیشه تبادلات اجتماعی بازاریابی به عنوان مبنایی برای بازاریابی غیر انتفاعی را به عنوان بحث برانگیزترین مکتب در تاریخ بازاریابی ارائه کرد اما بازاریابی غیر انتفاعی از ابتدای دهه 1970 مطرح شد. کاتلر و لوی (1969) پیشنهاد گسترش مفهوم بازاریابی برای در برگرفتن سازمان های غیر انتفاعی را داده اند.

معرفی کتاب هنر جنگ

کتاب هنر جنگ برای دولت ها و مدیران کلان از اهمیت حیاتی برخوردار است. این مسئله مرگ و زندگی است، راهی به سوی ایمنی یا خرابی یک کشور. از این رو موضوع کتاب هنر جنگ بقا یک کشور است که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

اهمیت و ضرورت سازمان های خیریه و مردم نهاد برای جامعه

اهمیت و ضرورت سازمان های خیریه و مردم نهاد برای جامعه

امروزه با توجه به شکل گیری و گسترش روزافزون بخش های غيرانتفاعي درزمينه هاي مختلف مالي، آموزشي، خدمات درماني در سطح كشور، انجام بازاریابی در این بخش از اقتصاد از اهميت ويژه اي برخوردار است.

مدرس بازاریابی

شغل مدرس بازاریابی برای فارق التحصیلان، معلمان و متخصصان بازاریابی است. مدرس بازاریابی مواد درسی را تدریس می کند، دوره ها را آموزش می دهد، به دانشجویان مشاوره و پشتیبانی می دهد و اساتید جدید و نیمه وقت را راهنمایی می کند.

مفهوم ارزش در بازاریابی غیر انتفاعی

مفهوم ارزش در بازاریابی غیر انتفاعی

مفهوم ارزش یکی از پر کاربردترین مفاهیم در علوم اجتماعی به طور عام و در ادبیات مدیریت به طور خاص است.ارزش نشان دهنده منافع و هزینه های مشهود و نامشهود ادراک شده برای مشتریان می باشد.

مدرس بازاریابی خیریه

شغل مدرس بازاریابی غیر انتفاعی برای فارق التحصیلان، معلمان و متخصصان بازاریابی است. مدرسن بازاریابی غیر انتفاعی مواد درسی را تدریس می کند، دوره ها را آموزش می دهد، به دانشجویان مشاوره و پشتیبانی می دهد و اساتید جدید و نیمه وقت را راهنمایی می کند.

درس های عملی از کتاب هنر جنگ

معرفی کتاب هنر جنگ

"هنر جنگ" از مشهورترین متون نظامی جهان باقی مانده از عهد کهن است. در حدود 2500 سال پیش این کتاب توسط سان تزو به لاتین Sun Tze (孙子 Sūnzi) مشاور نظامی منتشر شد كه احتمالاً در دوره بهار و پاییز (471-776 قبل از میلاد مسیح) زندگی می كرد.

ارتباط احساسات مصرف کننده با بازاریابی ،تبلیغ و فروش

ارتباط احساسات مصرف کننده با بازاریابی،تبلیغ و فروش

احساسات انسان نقش مؤثری در تصمیم‌گیری او دارند. حتی انسان‌های منطقی نیز حین تصمیم‌گیری درگیر احساسات خود می‌شوند. تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که بر خلاف باور عمومی بیشتر مردم تصمیمات خود را بر اساس احساسات و عواطف خود می‌گیرند.

چنین گفت سان تزو

چرا کتاب "چنین گفت سان تزو" و تحلیل آن برای مدیران مهم است؟

  • تحلیل اولین کتاب تاریخی دارای ریشه ها و تفکرات مدیریتی در حوزه کسب و کار
  • هنر جنگ کتابی اجباری برای مطالعه بسیاری از روسای کمپانی های ژاپنی است.

اطلاعات تماس

تلفن: 09120602447

ایمیل: info@hibrand.ir

اینستاگرام: hibrand.ir

×
×

ورودی نامعتبر است

ورودی نامعتبر است

لطفا کد امنیتی زیر را وارد نمایید Invalid Input

نماد اعتماد

ساماندهی

samandehi