خدمات تحقیقات بازاریابی

خدمات تحقیقات بازاریابی

 

خدمات تحقیقات بازار در گروه Hibrand.ir شامل تحقیقات عمیق و گزارش های حرفه ای در بازارهای مختلف است. این آژانس تحقیقات بازاریابی همچنین فعالیت‌های بازار را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا بینش ویژه بازار و دیدگاه‌های جدید را در توسعه حوزه بازاریابی خود به کسب ‌وکارها ارائه دهد. در گروه Hibrand.ir دیدگاه های جدید تحقیقات بازاریابی؛ از طریق تحقیقات میدانی، گزارش‌ها، اینفوگرافیک‌ها و بررسی های علمی به نمایش گذاشته می‌شوند.

 تحقیقات1

خدمات تحقیقات بازار در گروه Hibrand.ir به کسب ‌وکارها کمک می‌کند فرصت ‌های رشد را شناسایی کنند و یک استراتژی رقابتی بر اساس درک عمیق مشتریان و بازار کلی ایجاد کنند. برخلاف سایر شرکت‌های تحقیقات بازار، ما از استراتژی جامع و قوی تحقیقات بازار برای اطمینان از حداکثر پوشش تحقیقاتی استفاده می‌کنیم. مشاوره تحقیقات بازار در گروه Hibrand.ir شامل استفاده از روش‌های صحیح در منابع اولیه و ثانویه برای جمع‌آوری اطلاعات بازار است. کارشناسان و مشاوران بخش ما در خواندن چاپ دقیق داده‌های زیربنایی برای تولید داده‌های تحقیقات بازار سفارشی و بینش‌های عملی برتری دارند. در نهایت، به‌عنوان بخشی از راه‌حل‌های تحقیقات بازار، تکنیک‌های BI و تجسم پیشرفته را برای برجسته کردن یافته‌های خود به کار می‌گیریم.

به عنوان یک شرکت مشاوره تحقیقاتی بازار پیشرو، راه حل های هوشمند بازار توسط تحقیقات اولیه و تجزیه و تحلیل داده ها برای تجزیه و تحلیل روندهای در حال تغییر در محیط بازار در گروه Hibrand.ir هدایت می شود. تحقیقات بازار در گروه Hibrand.ir کسب ‌وکارها را با موفقیت‌ها و استراتژی‌های رقبا به‌روز نگه می‌دارد، و این موضوع به تدوین و پیش‌بینی سیاست‌های تجاری کمک می‌کند. با به کارگیری خدمات ما؛ تحلیل بازار دقیق تری داشته باشید، تا بتوانید فرصت های بازار را از طریق تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته و قابلیت های تجسم داده ها ارزیابی کنید. هوش بازار ما به سازمان‌ها کمک می‌کند مشتری محور شوند، خواسته‌های بازار و نظرات مصرف‌کننده را درک کنند، داده‌های مرتبط را در زمان واقعی جمع‌آوری کنند، فرصت‌های فروش را افزایش دهند، ریسک‌ها را کاهش دهند، سهم بازار را افزایش دهند و مزیت رقابتی به دست آورند.

 

خدمات تحقیقات بازاریابی گروه hibrand.ir شامل چه مواردی می باشد؟

خدمات تحقیقات بازاریابی گروه hibrand.ir شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی تست بازار
  • طراحی پس آزمون
  • طراحی پیش آزمون
  • سنجش تصویر برند
  • نظر سنجی
  • تحقیقات برند
  • مربوط به محصولات و خدمات نوآورانه

 

 تحقیقات2

کجا خدمات تحقیقات بازاریابی گروه hibrand.ir را نیاز دارم؟

  • خدمات تحقیقات بازاریابی در شرکت تولیدی من
  • خدمات تحقیقات بازاریابی در شرکت خدماتی من
  • خدمات تحقیقات بازاریابی در شرکت دانش بنیان من
  • خدمات تحقیقات بازاریابی در استارتاپ من
  • خدمات تحقیقات بازاریابی برای برند سازی شخصی

 

چطوری به خدمات تحقیقات بازاریابی گروه hibrand.ir دسترسی پیدا کنم؟

برای دسترسی به خدمات مشاور بازاریابی و فروش گروه hibrand.ir از طریق راه های زیر اقدام نمایید:

  • از طریق تماس با شماره های 09396096900 یا 09120602447
  • خدمات تحقیقات بازاریابی در شرکت خدماتی من
  • از طریق ایمیل رسمی
  • از طریق فرم وب سایت
  • از طریق کد دستوری #60969006655

 

چطوری به خدمات تحقیقات بازاریابی گروه hibrand.ir دسترسی پیدا کنم؟

تحقیقات بازار شامل جمع‌آوری سیستماتیک داده‌ها در مورد افراد یا شرکت‌ها - یک بازار - و سپس تجزیه و تحلیل آن برای درک بهتر نیازهای آن گروه است.

 

 تحقیقات3

کارکرد اصلی تحقیقات بازاریابی چیست؟

تحقیقات بازاریابی عملکردی است که مصرف کننده، مشتری و عموم مردم را از طریق اطلاعات به بازاریاب پیوند می دهد - تحقیقات بازاریابی این کار را از طریق اطلاعاتی که برای شناسایی و تعریف فرصت ها و مشکلات بازاریابی استفاده می شود، انجام می دهد. تولید، پالایش و ارزیابی اقدامات بازاریابی؛ نظارت بر عملکرد بازاریابی؛ و بهبود درک بازاریابی به عنوان مهم ترین بخش شرکت از ارکان تحقیقات بازاریابی می باشند.

 

5 هدف تحقیقات بازاریابی چیست؟

پنج هدف اصلی تحقیقات بازاریابی شامل موارد زیر می باشد:

  1. تحقیقات بازاریابی با هدف جمع آوری اطلاعات و/یا اکتشافی: به عنوان مثال، کشف، کشف، کاوش.
  2. تحقیقات بازاریابی با هدف توصیفی: به عنوان مثال، جمع آوری اطلاعات، توصیف، خلاصه کردن.
  3. تحقیقات بازاریابی با هدف تست تئوری.
  4. تحقیقات بازاریابی با هدف توضیحی: به عنوان مثال، آزمایش و درک روابط علی.
  5. تحقیقات بازاریابی با هدف پیش بینی کننده: به عنوان مثال، پیش بینی آنچه ممکن است در سناریوهای مختلف اتفاق بیفتد.

 

هفت ویژگی یک تحقیق بازاریابی خوب چیست؟

در این مقاله ما در زیر 7 ویژگی تحقیقات بازاریابی خوب را فهرست می کنیم:

  • با روش علمی باشد.
  • تحقیق در مورد خلاقیت.
  • روش های چندگانه.
  • وابستگی متقابل مدل ها و داده ها.
  • ارزش و هزینه اطلاعات.
  • بر مبنای شک سالم باشد
  • بازاریابی اخلاقی

 

 تحقیقات4

پنج گام کلیدی در تحقیقات بازاریابی چیست؟

فرآیند تحقیقات بازاریابی 5 مرحله است:

  1. مشکل یا فرصت را تعریف کنید. مهمترین بخش فرآیند تحقیقات بازاریابی، تعریف مشکل است. ...
  2. برنامه تحقیقات بازاریابی خود را توسعه دهید.
  3. داده ها و اطلاعات مربوطه را جمع آوری کنید.
  4. تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش یافته ها.
  5. تحقیقات خود را عملی کنید.

 

چگونه یک تحقیق بازار را با گروه hibrand.irشروع کنم؟

نحوه انجام تحقیقات بازاریابی با تیم hibrand.ir

  • هدف تحقیق خود را مشخص کنید. اولین گام در فرآیند تحقیقات بازار این است که اهداف تحقیق خود را مشخص کنید.
  • سوالات تحقیقی خود را توسعه دهید.
  • تحقیقات خود را جمع آوری کنید.
  • یافته های خود را تفسیر کنید.
  • نتیجه گیری کنید و تصمیم بگیرید.

 

مهمترین مزیت های تحقیقات بازاریابی چیست؟

مهمترین مزیت های تحقیقات بازاریابی شامل موارد زیر می باشد:

  • دسترسی شما را افزایش می دهد.
  • شما می توانید مخاطبان خود را در زمان مناسب هدف قرار دهید.
  • ارتباط را در تمام مراحل فرآیند خرید بهبود می بخشد.
  • مقرون به صرفه است.
  • چسباندن و نظارت بر آن آسان است.
  • به شما این امکان را می دهد که مشتریان را بهتر بشناسید.
  • این اجازه می دهد تا مشتری به سمت شما بیاید.
  • تحقیقات بازاریابی می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

 

 تحقیقات5

منابع تحقیقات بازار چیست؟

منابع تحقیقاتی از آمار تجارت ساده، بررسی های عمیق بازار، تا مصاحبه های دست اول با کارشناسان بخش دولتی و خصوصی را شامل می شود. آمار تجارت نشان دهنده کل صادرات یا واردات بر اساس کشور و محصول است. آنها به شما امکان می دهند اندازه بازار یک محصول را در کشورهای مختلف مقایسه کنید.

 

اصل 5D در تحقیقات بازاریابی چیست؟

کسب‌وکارها از این کانال‌های دیجیتال برای تحقیقات بازاریابی در مورد مشتریان فعلی و بالقوه استفاده می‌کنند. تحقیقات بازاریابی دیجیتال حول این 5 بعدی ها می چرخد:

  1. دستگاه های دیجیتال (Digital Devices)
  2. پلت فرم های دیجیتال (Digital Platforms)
  3. رسانه های دیجیتال (Digital Media)
  4. داده های دیجیتال (Digital Data)
  5. فناوری دیجیتال (Digital Technology)

 

اصل 5C در تحقیقات بازاریابی چیست؟

5 C مخفف شرکت، همکاران، مشتریان، رقبا و آب و هوا است. این پنج دسته به انجام تحلیل موقعیتی اثر بخش تقریباً در هر موقعیتی کمک می کنند، در حالی که ساده، ساده و دقیق باقی می مانند. برای انجام تحقیقات بازاریابی موفق و اثر بخش این 5 عامل را باید در نظر گرفت:

  1. شرکت (Company)
  2. همکاران (Collaborators)
  3. مشتریان (Customers)
  4. رقبا (Competitors)
  5. آب و هوا یا اقلیم (Climate)

 

مولفه های تحقیقات بازاریابی چیست؟

مهمترین مولفه های تحقیقات بازاریابی شامل موارد زیر می باشد:

  • منابع تحقیق در مورد مشتریان
  • کیت تحقیقات بازار
  • مشاهدات رفتار مشتری
  • نظرسنجی و پرسشنامه برای مشتریان و کارکنان.
  • بازخورد نقطه فروش
  • نظرسنجی های تلفنی
  • گروه های متمرکز
  • مصاحبه های شخصی
  • کارکنان فروش.

 

 تحقیقات6

4 نوع تحقیقات بازار چیست؟

چهار نوع متداول تکنیک های تحقیقات بازار شامل نظرسنجی، مصاحبه، گروه های متمرکز و مشاهده مشتری است.

 

7 نوع تحقیق بازاریابی چیست؟

انواع تحقیقات بازار در منابع بازاریابی شامل موارد زیر می باشد:

  • تقسیم بندی بازار.
  • تست محصول.
  • تست تبلیغات.
  • تحلیل رضایت و وفاداری.
  • آگاهی از برند و دسترسی.
  • تحقیق قیمت گذاری.

 

 تحقیقات7

4 کاربرد تحقیقات بازاریابی چیست؟

تحقیقات بازار ابزار بسیار ارزشمندی است که می تواند به شما کمک کند:

  •  در مورد قیمت گذاری، تبلیغات، محصول و مکان تصمیم گیری کنید.
  • درک کنید که چگونه محصولات یا خدمات شما متناسب با بازار هدف شما هستند.
  • محصولات و خدمات خود را ارائه و گسترش دهید.
  • بهتر درک کنید که رقبای شما چگونه عمل می کنند.

 

2 نوع اصلی تحقیقات بازاریابی چیست؟

تحقیقات بازار به طور کلی شامل دو نوع مختلف تحقیق است: اولیه و ثانویه.

نمونه هایی از تحقیقات اولیه عبارتند از:

  • مصاحبه (تلفنی یا حضوری)
  • نظرسنجی (آنلاین یا پستی)
  • پرسشنامه (آنلاین یا پستی)
  • گروه های متمرکز
  • بازدید از مکان های رقبا.

 

دسته بندی اصلی تحقیقات بازار چیست؟

دسته بندی اصلی تحقیقات بازاریابی شامل موارد زیر است:

  • تحقیقات اولیه. تحقیق اولیه، مجموعه دست اول داده ها است. ...
  • تحقیق ثانویه. تحقیقات ثانویه اطلاعات یا تحقیقات موجود را برای تجزیه و تحلیل جمع آوری می کند. ...
  • تحقیق کیفی. ...
  • تحقیق کمی.

 

نوشتن دیدگاه

ارسال