طراحی لوگو

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات ویژه ای را به کسب و کار های کوچک و بزرگ در زمینه طراحی لوگو و گرافیک ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند.

یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر اصفهان ، طراحی لوگو، طراحی منشور برند و برند بوک می باشد.  آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  یکی از موفق ترین گروه های مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است. برای استفاده از مشاور بازاریابی در اصفهان کافی است از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید.

آرم چیست؟

در سطح بسیار ابتدایی ، آرم ها نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند مارک های مورد علاقه خود را شناسایی کنیم. اما آنها می توانند خیلی بیشتر از این باشند!

چرا طراحی لوگو مهم است؟

یک آرم خوب سنگ بنای برند شماست. لوگو به مشتریان کمک می کند بفهمند شما چه کاری انجام می دهید ، کیستید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید؟ مسئولیت بالای یک تصویر کوچک بسیار زیاد است! در اینجا تعریف  لوگو آورده شده است.

tarahi logo

 لوگو چیست؟

گرافیکی که عناصر یک برند را نشان می دهد.

تعریف آکادمیک لوگو

لوگو نمادی است که از متن و تصاویر تشکیل شده است و نوع هویت کسب و کار ها را مشخص می کند. یک لوگو خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و برند چه ارزشی دارد.

تاریخچه لوگو

لوگو ها بخشی از تاریخ دهه های متمادی ما هستند. حتی از عصر حجر که اولین انسان برای اولین بار ابزاری ساخت که به شناخت نیاز دارد. تشخیص اینکه چه کسی و کجا آن ابزار خاص را ساخته است مشکل نیست. بعد از آن پادشاهان ، هنرمندان و هر گروه احتمالی جامعه به چنین چیزی احتیاج داشتند. آنها نماد را بر روی برده ها ، حیوانات ، سکه ها و هر مکان دیگری که بتوانند ایجاد کردند تا هویت متعلق به مالک را تشخیص دهند و اثبات کنند. پادشاهان و امپراتوری ها از برخی از الگوهای انتزاعی به عنوان نماد استفاده می کردند و تصاویر برخی از حیوانات برای نشان دادن آنها استفاده می شدند. همچنین  نشان های به طور گسترده توسط سازندگان سفال در سراسر جهان استفاده می شد.

tarahi logo1

لوگو چه کاری انجام می دهد؟

یک لوگو خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کاری انجام می دهد و برند چه ارزش هایی دارد. طراحی لوگو در واقع ایجاد علامت تجاری کامل بصری برای یک شرکت است. بسته به نوع لوگو ، یک لوگو معمولاً از یک نماد، نشان و یا تایپ و همراه با یک برچسب تشکیل شده است. لوگو ها کاری غیر از زیبا نشان می دهند ، درست است؟ آره! آرم ها عملکردهای بسیاری را ارائه می دهند.

  • نشان دهنده هویت بصری شما هستند.
  • نشان دهنده صنعت مورد فعالیت شمت هستند.
  • نشان دهنده ارزش های کلیدی کسب و کار شما هستند.
  • باعث می شوند از رقبا متمایز شوید.

معیارهای بررسی و داوری لوگو

  1. سادگی(Simplicity): آیا درک برند ساده است؟ قابل تشخیص است؟ به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا بتواند در نیازهای برند جای گیرد؟
  2. به یاد ماندنی(Memorable): آیا برند قابل تشخیص است؟ و در نگاه اول قابل تشخیص است؟ یا ثانیه ها در ذهن بیننده است؟
  3. بی زمانی(Timelessness): در 10 ، 30 یا 50 سال آینده به همان اندازه تازه خواهد ماند؟
  4. مقیاس پذیری(Scalability): آیا در هر زمینه ای خوب کار خواهد کرد؟ آیا آنقدر پاسخگو است که در اندازه های مختلف قابل مقیاس باشد بدون از دست دادن کیفیت؟
  5. مناسب بودن(Appropriateness): آیا با توجه به تجارت مناسب است؟

tarahi logo.2png

هویت بصری برند چیست؟

هویت بصری برند عناصر قابل مشاهده یک برند مانند رنگ ، طرح و لوگو است که برند را در ذهن مصرف کنندگان شناسایی و متمایز می کند. هویت برند از تصویر برند متمایز است. مورد اول مربوط به هدف مارک تجاری و روشی است که یک شرکت به شرح زیر انجام می دهد - همه اینها برای پرورش یک تصویر خاص در ذهن مصرف کنندگان است.

گام های ساخت هویت بصری برند

  • نام خود را انتخاب کنید.
  • لوگو خود را طراحی کنید.
  • در محصولات و تبلیغات خود از رنگ ها ، اشکال و سایر عناصر بصری استفاده کنید.
  • در تبلیغات خود زبان مخصوص خود را بسازید.
  • کارکنان را برای تعامل با مشتریان آموزش دهید.

 

تصویر برند چیست؟

تصویر برند نتیجه واقعی این تلاش هاست ، موفقیت آمیز یا ناموفق. تصویر برند در ذهن مشتری ساخته می شود و نتیجه اقدامات بازاریابی ماست.

 

تفاوت هویت برند و تصویر برند

هویت برند را موسسین شرکت شکل میدهند. تصمیم گیری در مورد عناصر برند که شامل عناصر هویت برند مثل رنگ، سمبل و نام و دیگر موارد می باشد همان تصمیم گیری در مورد هویت برند است. اما پس از نمایش چیزی که در ذهن مشتری شکل می گیرد تصویر برند نام دارد. این تصویر پس از ادراک تبلیغات و پیام های ما در ذهن مشتری شکل میگیرد.

tarahi logo.3png

tarahi logo.4png

تفاوت هویت برند و برند

اصولاً برند سازی پایه و اساس برند شماست و هویت اجرای بصری استراتژی برند شماست. نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید.

برند سازی استراتژی ای است که شما برای شکل دادن به نحوه تعامل افراد با شرکت شما استفاده می کنید. این همان احساسی است که می خواهید مشتریان داشته باشند و پیام هایی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید. این مفاهیم استراتژی هویت شما را دیکته می کنند.

هویت بصری ظاهر ملموس برند است که بر اساس مروری کلی در استراتژی شما ایجاد شده است. این نحوه برقراری ارتباط بصری است. این شامل موارد زیر است:

  • لوگو
  • رنگها
  • مونوگرام
  • حروف چاپی
  • شعارها / برچسب ها

tarahi logo.5png

تفاوت لوگو و هویت بصری

لگو به عنوان یک بخش کوچک از هویت بصری یک برند است. به شکل کلی لوگو زیر مجموعه ای کوچک از هویت بصری یک برند است که خود هویت برند بخشی از سر فصل برند سازی است.

tarahi logo.6png

طراحی هویت برند

گاهی عدم توجه به نکات علمی برند سازی باعث می شود که نتوان یک هویت تجاری مثبت ساخت که منجر به یک تصویر مثبت تجاری تبدیل شود. امروزه برخی از مشکلات به خوبی شناخته شده است و تلاش برند های قدیمی برای جلب نظر نسل جدید تسهیل شده است. یک نمونه بدنام در این زمینه ، تبلیغ سال 2017 توسط پپسی است که اعتراضی غیر حرفه ای را به تصویر می کشد که به نظر می رسد اشاره ای به جنبه های سیاه زندگی دارد ، جنبشی در اعتراض به خشونت پلیس علیه رنگین پوستان. همانطور که متعاقباً سخنگوی آن تبلیغ آن را توصیف کرد ، هویتی از مارک تجاری که مایل به تولید آن بود ، "یک پیام جهانی از اتحاد ، صلح و تفاهم" بود. که البته موفق نبود.

در عوض ، تبلیغات به دلیل "بی اهمیت جلوه دادن" زندگی سیاه ، به قول نیویورک تایمز ، بسیار بی ارزش جلوه کرد. لحظه ای در تبلیغ ، هنگامی که یک بازیگر سفیدپوست یک پپسی را به یک افسر پلیس تحویل می دهد و به نظر می رسد همه شکایات معترضین خیالی را برطرف می کند ، فوراً مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

دکتر مارتین لوتر کینگ ، برنیس کینگ ، دختر جونیور ، در توئیتر خود نوشت: "اگر پدر فقط از قدرت # پپسی خبر داشت" ، همراه با تصویری از فشار دادن دکتر کینگ توسط یک افسر پلیس در می سی سی پی. پپسی تبلیغ را کشید و عذرخواهی کرد. به نظر نمی رسد که فروش پپسی مستقیماً تحت تأثیر این گاف قرار گرفته باشد ، اما در برخی موارد ، شکاف منفی بین هویت برند و تصویر برند می تواند نتایج مالی را تحت تأثیر قرار دهد.

راه حل چیست؟ عناصر هویت برند را درست بشناسیم و در تشکیل هویت برند آنها را در نظر بگیریم.

عناصر هویت نام تجاری

عناصر هویت نام تجاری شامل موارد زیر می باشد:

  • لوگو تایپ
  • لوگو
  • رنگ
  • تایپو گرافی
  • محتوای بصری
  • محتوای متنی
  • آیکون
  • شخصیت
  • کاراکتر
  • شعار
  • شناسنامه برند
  • صدای برند

tarahi logo.7png

 

با همین حساب ، ایجاد یک تصویر تجاری مثبت می تواند فروش مداوم داشته باشد و موفقیت بیشتری در عرضه محصولات ایجاد کند. نمونه ای از مزایای وفاداری به مارک تجاری در معرفی دو سرویس پخش موسیقی مبتنی بر اشتراک جدید در سال 2015 دیده می شود. Tidal و Apple Music به دلیل وفاداری به برند مجبور به انتخاب بسیار متفاوتی در بازاریابی و ارائه خدمات خود شدند. اپل ، مارک مستقر و دارای مشتریانی بسیار وفادار ، مجبور به سرمایه گذاری در نوع بازاریابی مشهور محور نبود که تیدال برای تبلیغ خدمات جدید خود استفاده کرد.

طراحی لوگو و ست اداری در اصفهان

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات ویژه ای را به کسب و کار های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور بازاریابی در شهر اصفهان ، راه اندازی واحد فروش و بازاریابی از مرحله ایده تا محصول نهایی است.  آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  یکی از موفق ترین گروه های مشاور بازاریابی و برند سازی در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.

چگونه خدمات طراحی لوگو و ست اداری در اصفهان بگیرم؟

برای استفاده از خدمات طراحی لوگو و ست اداری در اصفهان کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور بازاریابی و برند سازی در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

وب سایت www.hibrand.ir

شماره تلفن:  09120602447

کد ussd:

 #6096900*6655*

 

خدمات هویت بصری آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  

ما به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاور بازاریابی در اصفهان برای شما به عنوان یک تیم متخصص عمل می کنیم و یک سرویس کامل و پکیج کامل از خدمات برند سازی و بازاریابی در شهر اصفهان ارائه می دهیم. این خدمات شامل:

  • طراحی هویت برند
  • طراحی منشور برند
  • طراحی لوگو
  • انتخاب نام
  • انتخاب شعار تبلیغاتی
  • خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • خدمات اینستاگرام
  • تولید محتوای تخصصی
  • تیزر تبلیغاتی
  • مونشن گرافیک
  • عکاسی صنعتی
  • طراحی بیزینس پلن
  • طراحی بیزینس کنوس
  • طراحی وب سایت
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی برنامه سفر مشتری
  • طراحی سیستم فروش
  • مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM)
  • رسیدگی به شکایات مشتریان
  • استخدام نیروی انسانی
  • طراحی سیستم مالی و حسابداری
  • طراحی نظام منابع انسانی و فرم های مورد نیاز
  • آموزش پرسنل
  • آموزش تخصصی بازاریابی و فروشندگی
  • آسیب شناسی کسب وکار
  • طراحی گیمیفیکیشن
  • طراحی کمپین فروش

نوشتن دیدگاه

ارسال