به چه نوع تجربه های دیجیتالی، هنگام تمرکز یکی از آنها بر جامعه، نیاز داریم؟

به چه نوع تجربه ­های دیجیتالی، هنگام تمرکز یکی از آنها بر جامعه، نیاز داریم؟ زیاد هستند، از جمله:

  •    گفت و گوهای واقعی
  • تعریف روایت­های شخصی
  •   ادامه روایت ­ها

20200112 19014700

گفت­و­گو­های واقعی در محیط ­های دیجیتالی شکل می­ گیرد. این عمل می ­تواند به شیوه‌هایی مختلف انجام گیرد. از جمله، کامنت گذاشتن در وبلاگ­ ها، و محیط­ های دیگر یک وب ­سایت، و یا از طریق سرویس ­هایی مثل پیغامِ فوری (Instant Messaging)، یا سایت­ های میکروبلاگ همچون توییتر. یک فُرومِ آنلاین که هم طراحان سایت و هم مشتریان می­ توانند به آن دسترسی داشته باشند، یکی دیگر از راه­ های رسیدن به هدف است. و بعضی اوقات، چالش پیشِ روی فضاهای دیجیتالی، ایجاد امکان برقراری ارتباط بین شما یا افراد دیگر، با مشتریان است.

تماس با توسعه ­دهندگان و یا سازمان مهم است. مشتریان­تان خواستار ارتباط با شما هستند. می­خواهند اطلاعات بیشتری راجع به یک محصول یا خدمات بدست آورند. می­خواهند ویژگی­ ها و خصوصیات جدید سایت را درک کنند، و دوست دارند حس کنند شما و محصول­تان را می­ شناسند. می­خواهند با شما تماس برقرار کنند! می­خواهند از انسان ­های حقیقی بشنوند که چه چیزهایی کار می­ کند، چه چیزهایی کار نمی ­کند، و چگونه باید با مشکل عجیب قابلیتِ استفاده که طراحان، خیلی راحت از کنارش می­گذرند کنار آمد.

برای آشنایی بیشتر با تجربه دیجیتال و انواع آن،کتاب مدیریت تجربه مشتری آنلاین را مطالعه بفرمایید.

لینک خرید کتاب

20191227 14124191

نوشتن دیدگاه

ارسال