مدل تجربه کار جسی جیمز گرت

جسی جیمز گرت، نخست یک فایل پی­دی­ اف تولید کرد و بعد، یک کتاب تحت عنوان: عناصر تجربه کاربر: طراحی کاربر- محور برای وِب نوشت.

20200109 13011900

این کتاب، درباره طراحی یک تجربه کاربر موفقیت ­آمیز است. گرت به جای تمرکز بر تجربیاتی که می­ توان برای کاربر فراهم کرد ، به جست ­و ­جوی یک فرآیند ساخت دیجیتالی می ­پردازد. اینکه چگونه طراحانِ وب، برنامه‌‌نویس‌ها، و مدیران، می­ توانند با موفقیت وب­ سایتی طراحی کنند که از نظر کاربر، قابل استفاده باشد. گرت این فرآیند را به پنج مرحله تقسیم کرده است: استراتژی، گستره، ساختار، شالوده، و بدنه. 

برای آشنایی بیشتر با مدل تجربه کار جسی جیمز گرت،کتاب مدیریت تجربه مشتری آنلاین را مطالعه بفرمایید.

لینک خرید کتاب

20191227 14124191

نوشتن دیدگاه

ارسال