مدرس بازاریابی تلفنی

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات ویژه ای را در زمینه تدریس بازاریابی تلفنی  به کسب و کار های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. این تیم تا کنون به بیش از 50 شرکت تجاری و سازمان در ایران خدمات مشاوره و آموزش ارائه داده است.

 

برای سفارش مدرس  به لینک های ارتباطی وب سایت مراجعه کنید

d1

روش آموزش بازاریابی تلفنی

برنامه درسی بازاریابی تلفنی ما طیف کاملی از دانش مورد نیاز برای توسعه متخصصان بازاریابی تلفنی واقعی را پوشش می دهد. برنامه آموزشی بازاریابی تلفنی که توسط متخصصان آموزش بازاریابی از حوزه های مختلف و همراه با هیئت علمی و مربیان ما طراحی و تنظیم شده است ، عمق و طیف را متعادل می کند و آخرین روندها را به عنوان مهمترین اصول بازاریابی تلفنی تصدیق می کند.

دوره های استاندارد بازاریابی تلفنی ما را می توان با توجه به اولویت های فعلی سازمان یا تیم ها سفارشی کرد. با ترکیبی از درسهای کلاسی سنتی و رسانه های یادگیری آنلاین ، می توانیم یک برنامه آموزشی بازاریابی تلفنی ایجاد کنیم که دانش و فرآیندهای خاصی را که از مسئولیت های فردی و خاص پشتیبانی می کند ، هدایت کند.

ما می توانیم برنامه آموزشی بازاریابی تلفنی خود را در هر مکانی در سراسر جهان ارائه دهیم. با چندین مشتری ما برنامه های آموزشی منطقه ای یا جهانی را اجرا می کنیم که از آموزش و مهارت های ثابت در مکان های مختلف اطمینان حاصل می کند.

d2

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی شامل تمرین تماس ، بررسی و نزدیک شدن به مشتریان بالقوه است. این شامل استفاده از روشهای بازاریابی از طریق پست مستقیم نمی شود. ... بسیاری اوقات ، بازاریابی تلفنی می تواند شامل یک تماس واحد برای ارزیابی علاقه یا مناسب بودن ، و سپس تماس های بعدی برای پیگیری فروش باشد.

نقش مدرس بازاریابی تلفنی چیست؟

مدرس بازاریابی تلفنی  به افراد می آموزد تا در نقش یک بازاریابی تلفنی یا نماینده فروش ، مسئول صحبت تلفنی با مشتریان بالقوه برای فروش محصولات یا درخواست کمکهای مالی باشد. وظایف آنها شامل ردیابی لیست تماس با مشتریان ، توضیح مزایای محصولات آنها و گرفتن اطلاعات پرداخت است.

مدرس بازاریابی تلفنی چقدر درآمد دارد؟

توسط دستمزد مدرس بازاریابی تلفنی 26،290 دلار در سال 2019 بوده است. 25 درصد رشد درآمد هر سال برای مدرس بازاریابی تلفنی در نظر گرفته اند.

مدرس بازاریابی تلفنی چه چیز هایی را آموزش می دهد؟

  • فن بیان
  • زبان بدن
  • مذاکره
  • نحوه استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله تعاملی برای تبلیغ و فروش.
  • تجارت از راه دور
  • مبادله کالا با مبلغ توافق شده پول.

d3

نقش بازاریابی تلفنی برای کسب و کار هار چیست؟

یک بازاریابی تلفنی یا نماینده فروش ، مسئول صحبت تلفنی با مشتریان بالقوه برای فروش محصولات یا درخواست کمکهای مالی است. وظایف آنها شامل ردیابی لیست تماس با مشتریان ، توضیح مزایای محصولات آنها و گرفتن اطلاعات پرداخت است.

آیا بازاریابی تلفنی کار خوبی است؟

بازاریابان از راه  دور ممکن است پاسخ های بدی در ابتدا دریافت کنند ، اما در واقع بخشی مهم از موفقیت یک شرکت هستند. ... اگر علاقه مند به ورود به حوزه فروش موفق هستید ، کار بازاریابی از راه دور شروع خوبی است ، به خصوص اگر می خواهید مهارت های فروش واقعی را به دست آورید ، اما آمادگی مواجهه مستقیم با مشتریان آینده نگر را ندارید.

فروشنده تلفنی باید در یک ساعت چند تماس برقرار کند؟

پاسخ عادلانه و منطقی 10 تماس در ساعت است.

چگونه می توانم مهارت بازاریابی تلفنی خود را تقویت کنم؟

  • 10 نکته برای بازاریابی تلفنی موفق
  • برنامه داشته باشید. ...
  • اسکریپت داشته باشید ...
  • آهسته و واضح صحبت کنید. ...
  • آماده گفتگو باشید. ...
  • آماده باشید تا به شما بگویند "نه" یا "نه ، متشکرم" ...
  • رسیدگی به دروازه بان ...
  • همیشه مودبانه به تماس پایان دهید. ...
  • همیشه در تماس های خود اقدام کنید.

اهداف یادگیری ویژه برنامه آموزش بازاریابی تلفنی

1. ایجاد اعتماد و احترام با مشتریان و همکاران.

2. رویکرد فروش خود را برای بهبود موفقیت با تماس سرد گرم کنید.

3. روشهای ایجاد تأثیر مثبت را مشخص کنید.

4- استراتژی های مذاکره را مشخص کنید که شما را به فروشنده قوی تری تبدیل کند.

5. یک اسکریپت ایجاد کنید تا کارایی خود را در تلفن به حداکثر برسانید.

6. بیاموزید چه چیزی بگویید و چه چیزی بخواهید تا علاقه ایجاد کنید ، اعتراضات را بپذیرید و فروش را ببندید.

برنامه آموزشی بازاریابی تلفنی بر اساس روش استاندارد:

  • تجزیه و تحلیل الزامات بازاریابی تلفنی ، نوع صنعت مشتری و بازار هدف
  • تهیه مطالب آموزشی سفارشی بازاریابی از راه دور
  • ارائه آموزش بازاریابی از راه دور
  • بازخورد و بررسی آموزشی از شرکت کنندگان ، مربی و مدیریت
  • مروری بر آموزش بازاریابی تلفنی

شما قسمت اول روز را با آشنایی با شرکت کنندگان و بحث در مورد آنچه در طول کارگاه اتفاق می افتد صرف خواهید کرد. دانش آموزان همچنین فرصتی برای شناسایی اهداف یادگیری شخصی خود خواهند داشت.

d4

بررسی پیش تعیین تکلیف بازاریابی تلفنی

برای شروع روز ، شرکت کنندگان در مورد پاسخ های پیش تعیین شده خود بحث خواهند کرد.

ارتباطات بازاریابی تلفنی شفاهی

این جلسه به بررسی اجزای یک صدای فروش خوب و نحوه شرکت کنندگان می تواند بهترین صدای خود را در تلفن نشان دهد. شرکت کنندگان همچنین در مورد آنچه مشتریان هنگام تماس تلفنی با سازمان خود می شنوند و چگونه می توانند تصویری از خدمات ایجاد کنند ، فکر خواهند کرد.

سبک زبان بازاریابی تلفنی

در این جلسه ، شرکت کنندگان به جنبه های دیگر زبان و چگونگی فروشندگان بهتر با انتخاب زبان مثبت می پردازند.

اصول اولیه فروش تلفنی

این جلسه به شرکت کنندگان کمک می کند تا چرخش متفاوتی در فروش تلفنی داشته باشند. موضوعات شامل حفظ چشم انداز مثبت ، ایجاد رابطه و به خاطر سپردن نام ها خواهد بود.

به بازاریابی از راه دور اعتماد کنید

در مرحله بعد ، شرکت کنندگان در مورد راه های ایجاد اعتماد و احترام بحث خواهند کرد.

مراحل بازاریابی تلفنی

درک خوب از مراحل مذاکره یک مزیت بزرگ برای یک فروشنده است. در این جلسه مراحل مذاکره بررسی شده و شرکت کنندگان با رایج ترین انواع مذاکره آشنا می شوند.

ملزومات ارتباطات بازاریابی تلفنی

در طول این جلسه ، شرکت کنندگان روی مهارت های گوش دادن و پرسش خود کار خواهند کرد.

d5

اسکریپت بازاریابی تلفنی

اکنون که شرکت کنندگان برخی از ابزارهای اساسی را دارند ، اسکریپتی را توسعه می دهند که می تواند برای هرگونه تماس فروش استفاده شود.

برنامه ریزی قبل از تماس بازاریابی تلفنی

ما به یک تماس آماده اعتقاد نداریم ، اما ما به یک تماس برنامه ریزی شده اعتقاد داریم. این جلسه مراحل مهم برنامه ریزی تماس را برجسته می کند.

برچسب تلفن و تماس پشتیبان

در مرحله بعد ، شرکت کنندگان در مورد راه هایی برای حداکثر استفاده از پست صوتی بحث خواهند کرد.

پیگیری بازاریابی از راه دور

در طول این جلسه ، شرکت کنندگان راه های جلوگیری از فرصت های از دست رفته را با ردیابی تماس ها و پیگیری آنها مشخص می کنند.

دیدگاه‌ها

0
محمد
8 months ago
مطلب خوبی بود
Like Like نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

ارسال