مدرس برند سازی

شغل مدرس برند سازی برای فارق التحصیلان، معلمان و متخصصان بازاریابی است. مدرس برند سازی مواد درسی را تدریس می کند، دوره ها را آموزش می دهد، به دانشجویان مشاوره و پشتیبانی می دهد و اساتید جدید و نیمه وقت را راهنمایی می کند.

برای تسهیل یادگیری، اعضای هیئت علمی باید مهارت ها را با استفاده از ادامه تحصیل حفظ و به روز کنند. مدرس برند سازی باید بتواند در زمانها و مکانهایی که نیاز دانشجویان را برآورده می کند، تدریس کند. این موقعیت ممکن است برای آموزش دوره های عصرانه، آنلاین و / یا آخر هفته و همچنین دوره های سنتی روزانه مورد نیاز باشد. از مدرس برند سازی ممکن است خواسته شود تا در چندین دانشگاه در شهرستان های متفاوت تدریس کند.

مهارت های مدرس برند سازی

تحت نظارت عمومی، این فرد دوره های مقدماتی توسعه وب، طراحی وب و / یا برند سازی اینترنتی را که برای انتقال و پشتیبانی از برنامه های فنی شغلی طراحی شده است، توسعه، آماده و آموزش می دهد. دانشکده همچنین وظیفه مشاوره به دانشجویان و همکاری با شرکای آموزشی 4 ساله را در صورت لزوم برای اطمینان از انتقال دوره ها بر عهده خواهد داشت.

وظایف مدرس برند سازی

  • درس دادن تمام محور های استاندراد علم برند سازی
  • حضور به موقع در کلاس
  • ارائه محتوای آموزشی
  • پاسخ به پرسش های دانشجویان
  • پشتیبانی آموزشی و راهنمایی دانشجویان
  • تدوین برنامه های درسی یادگیرنده محور
  • استفاده از استراتژی های آموزشی و مواد آموزشی برای سبک های مختلف یادگیری
  • ترکیب ، به عنوان مناسب آموزشی ، فن آوری فعلی در کلاس ، آموزش از راه دور و محیط های آزمایشگاهی
  • ایجاد و مدل سازی یک فضای یادگیری با کیفیت که از جمعیت متنوع دانشجویی پشتیبانی می کند
  • تهیه ، توزیع و استفاده از مطالب پشتیبانی آموزشی، از جمله برنامه های درسی، مواد تکمیلی، رسانه های آموزشی و سایر دستگاهها به طور مناسب
  • به روزرسانی و تجدید نظر در برنامه درسی برای حفظ پول
  • ایجاد دوره های جدید در صورت لزوم برای پشتیبانی از ماموریت آموزشی
  • مشارکت در توسعه و بررسی دوره و نتایج برنامه / آموزش عمومی به طور مناسب
  • توسعه، انجام و مستند سازی ارزیابی مناسب از نتایج یادگیری دانش آموزان در دوره ها و برنامه ها / آموزش عمومی به طور مناسب

185

دستمزد مدرس برند سازی

دستمزد مدرس برند سازی به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. این فاکتور های می تواند به شرح زیر باشد:

  • مدرک تحصیلی مدرس
  • تعداد ساعات تدریس
  • تعداد دانشجویان کلاس

الزامات مدرس برند سازی

شرایط مورد نیاز برای مدرس برند سازی شامل:

  1. تجربه حرفه ای مربوطه در تدریس
  2. مدرک ترجیحی یک Ph.D است. در غیر این صورت مدرک کارشناسی ارشد در برند سازی (یا DBA با دوره قابل توجه برند سازی) از یک مدرسه معتبر یا معادل آن است.
  3. متقاضیان باید پتانسیل مشارکت فکری و تدریس با کیفیت بالا را نشان دهند و باید شواهدی از موفقیت در این زمینه ها را در برنامه های خود بگنجانند.
  4. حسن شهرت و رضایت مخاطبین قبلی

186

شرایط ترجیحی مدرس برند سازی

شواهد آموزش تعالی، و به ویژه تمایل به آموزش کلاسهای مختلف در زمینه های زیر: ورزش و سرگرمی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش، برند سازی خدمات، مدیریت برند سازی و سایر دوره ها در صورت لزوم.

حقوق و مزایای مدرس برند سازی

حقوق و مزایای مدرس برند سازی به شکل جهانی در سال چیزی در حدود 55000 دلار است. این بودجه فقط برای 1 سال در دسترس است. این حقوق و مزایا در دانشگاه کلرادو به عنوان یک نمونه خوب قابل مشاهده است.

بهترین مدرس برند سازی

یکی از بهترین مدرسان برند سازی ایران دکتر محسن سیفی می باشد. ایشان در اصفهان فعالیت می کنند و زمینه تخصصی ایشان از ابتدا فروش و برند سازی بوده است. دکتر محسن سیفی پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه اصفهان شد و تحت تعلیم اساتید بزرگ فروش و برند سازی ایران قرار گرفت.

ایشان هر سه مقطع دانشگاهی خود را تا دکترا در رشته برند سازی ادامه داد و یکی از متخصصان این رشته در ایران به حساب می آیند. از جمله مهمترین اساتید دکتر محسن سیفی در دانشگاه اصفهان می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  1. دکتر مهدی جمشیدیان ( پدر مدیریت تحول ایران تنها ایرانی شگرد فیلیپ کاتلر پدر برند سازی نوین)
  2. پرفسور علی صنایعی (پدر علم تجارت الکترونیک ایران و پایه گذار برند سازی آنلاین)
  3. پرفسور آرش شاهین (برترین پژوهشگر حوزه مدیریت و استاد برتر حوزه مدیریت کیفیت)
  4. پرفسور بهرام رنجبریان (بنیان گذار برند سازی توریست و استاد برجسته برند سازی)
  5. دکتر محسن علامه (استاد برجسته حوزه منابع انسانی کشور)

187f

بعضی از عملکرد ها و افتخارات دکتر محسن سیفی:

  1. بنیان گذار برند سازی غیر انتفاعی ایران
  2. رئیس کمیته گیمیفیکیشن ایران
  3. نویسنده اولین کتاب تالیف شده در زمینه مدیریت تجربه مشتری آنلاین
  4. مولف و مترجم بیش از 8 کتاب در حوزه برند سازی
  5. مشاور برند سازی بیش از 40 مجموعه کوچک و بزرگ صنعتی و خدماتی
  6. نویسنده بیش از 30 مقاله علمی در حوزه برند سازی
  7. تصدی مشاغل مدیریتی و سابقه مفید در زمینه برند سازی و برند سازی
  8. مدرس دانشگاه و موسسات معتبر مدیریتی از 1394 تا کنون

مدرس برند سازی اصفهان

یکی از بهترین مدرسان برند سازی ایران دکتر محسن سیفی می باشد. ایشان در اصفهان فعالیت می کنند و زمینه تخصصی ایشان از ابتدا فروش و برند سازی بوده است. دکتر محسن سیفی پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه اصفهان شد و تحت تعلیم اساتید بزرگ فروش و برند سازی ایران قرار گرفت.

معرفی کتاب دکتر محسن سیفی در حوزه برند سازی

دانشنامه برند

انتشارات: گسترش علوم پایه

188f

نوشتن دیدگاه

ارسال