روش‌های بهبود برند الکترونیک(برند آنلاین،برند دیجیتال)

روش‌های بهبود برند الکترونیک

1) به روز رسانی وب سایت ها:  وب سایت‌ها می‌توانند ویژگی ها، مزایا و نوع شخصیت برندی که سازمان می‌خواهد آن را به تصویر بکشد را به وسیله به روز رسانی مداوم اطلاعات برند، به مشتریان بالقوه انتقال دهد.

2) بهینه سازی موتور جستجو: بسیاری از مشتریان برای یافتن برندهای مناسب از کلمات کلیدی موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. بنابراین امروزه  مدیران در تلاشند تا از این فرصت استفاده کرده و برندهای خود را در بالای صفحه موتورهای جستجو قرار دهند.

3) ایمیل: ایمیل یکی از راههای مقرون به صرفه برای به دست آوردن مشتریان جدید و یا جهت یادآوری برند به مشتریان موجود می‌باشد. این ابزار ارتباطی راه دیگری برای ایجاد ارتباط با کاربر از طریق برند می‌باشد. البته این ارتباط باید شخصی و هدفمند باشد تا بتواند توجه کاربران به برند را جلب نماید.

4) ارتباطات جامع بازاریابی: شرکت‌ها به وسیله یکپارچه سازی بازاریابی می‌توانند پیام‌های مناسب را در زمان مناسب و در مکان مناسب ارائه دهند. ایده یکپارچه سازی بازاریابی ممکن است به نظر ساده باشد، اما می‌تواند به شدت مورد توجه قرار گیرد. در واقع به وسیله ادغام یک پیام برای برند سازمان در همه رسانه ها، نفوذ بازار را افزایش می‌دهد. بازاریابی جامع از ویژگی‌های منحصر به فرد رسانه‌ها استفاده کرده و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با ادغام پیام‌های ارتباطی به یک پیام منحصر به فرد و قوی برای تصویر  برند دست یابند (اوپوکو، 2006).

برای آشنایی بیشتر با برند الکترونیک(برند دیجیتال،برند آنلاین)، کتاب دانشنامه برند را مطالعه بفرمایید.

لینک خرید کتاب

20191230 22124929

نوشتن دیدگاه

ارسال