بهترین مشاور گیمیفیکیشن کیست؟

گیب زیکرمن

گیب زیکرمن (متولد 20 مه 1974) نویسنده، سخنران عمومی و تاجر کانادایی-آمریکایی است. وی به عنوان طرفدار استفاده از مکانیک بازی در کسب و کار، آموزش و سایر سیستم عامل های غیر سرگرمی برای افزایش تعامل کاربران در فرآیندی به نام گیمیفیکیشن استفاده کرده است.

زیکرمن مجموعه ای از سمت ها را در بخش فناوری داشته است. وی پیش از این به عنوان معاون رئیس استراتژی و ارتباطات در Trymedia فعالیت می کرد و اولین استخدام آنها در آمریکا بود. وی به عنوان مدیر بازاریابی CMP Media ، مجله Gamasutra و Game Developer را مدیریت كرد. در سال 2008 او شروع به کار RMBR از بین رفته برای معرفی مکانیک بازی به اشتراک گذاری عکس کرد. وی مدیر ارشد بازاریابی / استراتژی شرکت Boonty Inc بود ، یک شرکت آنلاین که بازی های قابل دانلود را می فروشد. او به عنوان مدیر مشترک موسسه موسس بخش نیویورک و همچنین عضو هیئت مدیره StartOut.org او همکاری و بنیانگذار و مدیر عامل شرکت دوپامین ، شرکت ، شرکتی که در کمک به مشاغل استفاده از گیمیفیکیشن تخصص دارد.

135f

Zichermann در نقش خود به عنوان مدیرعامل Gamification.co ریاست اجلاس سالانه سازمان گیمیفیکیشن را بر عهده دارد و هر ساله سخنرانی اصلی این کنفرانس است.

جین مک گونیگال

جین مک گونیگال (متولد 21 اکتبر 1977) یک طراح و نویسنده بازی آمریکایی است که طرفدار استفاده از فناوری موبایل و دیجیتال برای ایجاد نگرش های مثبت و همکاری در یک زمینه دنیای واقعی است.

136

سال های اولیه مک گونیگال

مک گونیگال در نیوجرسی پرورش یافت. والدین وی معلمانی هستند که بر پیشرفت فکری تأکید می کنند. خواهر دوقلوی یکسان وی، کلی مک گونیگال، روانشناسی شناخته شده ای است.

تحصیلات مک گونیگال

مک گونیگال در سال 1999 لیسانس خود را از دانشگاه فوردهام به انگلیسی دریافت کرد و دکترای خود را در مطالعات عملکرد از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی در سال 2006 دریافت کرد. وی اولین فردی بود که در این بخش بازی های رایانه ای و ویدئویی را مطالعه کرد.

زندگی شخصی مک گونیگال

پس از اخذ مدرک لیسانس به زبان انگلیسی، مک گونیگال شروع به توسعه اولین بازی های تجاری خود کرد. در سال 2006، در سن 28 سالگی، وی دکترای مطالعات عملکرد را دریافت کرد و به توسعه بازی ها ادامه داد. در سال 2009، وی دچار یک ضربه مغزی ناتوان کننده شد که به او در ساخت یک بازی به نام جین the Concussion Slayer برای درمان ضربه مغزی و سایر شرایط مشابه کمک کرد. بازی بعداً به SuperBetter تغییر نام داد. در سال 2011، اولین کتاب او منتشر شد.

ماریو هرگر

ماریو هرگر یکی از بهترین نویسندگان ومشاوران حوزه گیمیفیکیشن است. او از سال 2001 در دره سیلیکون زندگی می کند و درمورد روند فناوری، نوشتن کتاب و مشاوره شرکت ها فعالیت می کند. حوزه های مورد علاقه او شامل موضوعاتی مانند نوآوری، طرز فکر سیلیکون ولی، ذهنیت آینده نگری، خودرو، هوش مصنوعی، خلاقیت و کارآفرینی در داخل شرکت ها است. او سالها در شرکت SAP به عنوان مدیر توسعه و استراتژیست نوآوری کار کرده است.

137

برخی از کتابهای ماریو هرگر

  • کرونا به عنوان یک فرصت: چه چیزی بعد از بحران متفاوت خواهد بود (کتاب الکترونیکی ، مه 2020)
  • وقتی میمون ها از میمون ها یاد می گیرند: چگونه هوش مصنوعی واقعاً ما را انسان می کند (منتشر شده در فوریه سال 2020).
  • پیش بینی ذهنیت: هنر و علم طراحی آینده شما (منتشر شده در آوریل 2019).
  • آخرین دارنده گواهینامه رانندگی ... ( این کتاب در اکتبر 2019 منتشر شده و به انگلیسی ترجمه شده است)
  • ذهنیت دره سیلیکون: آنچه می توانیم از قهرمان جهانی نوآوری یاد بگیریم و با نقاط قوت خود ترکیب کنیم (منتشر شده در مارس 2016).

یو کای چو

یو کای چو نویسنده و سخنران اصلی بین المللی در زمینه گیمیفیکیشن و طراحی رفتاری است. او خالق اصلی چارچوب Octalysis، و نویسنده کتاب (Actionable Gamification: Beyond Points, Badges, and Leaderboards) است. او در حال حاضر رئیس گروه Octalysis و بنیانگذار Octalysis Prime، یک پلت فرم مشاوره Gamified است. یو کای سخنران / مدرس منظم گیمیفیکیشن و انگیزه در سراسر جهان بوده است، از جمله در سازمان هایی مانند گوگل، دانشگاه استنفورد، LEGO، تسلا، TEDx، گروه مشاوره بوستون، هواپیمایی ترکیه، هواوی، دولت های انگلیس، سنگاپور، کره جنوبی، پادشاهی بحرین و بسیاری دیگر. کارهای وی بیش از 1 میلیارد تجربه کاربر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

138

یو-کای یکی از اولین پیشگامان گیمیفیکیشن بود که کار خود را در این صنعت در سال 2003 آغاز کرد. در سال 2015، یو-کای توسط RISE رتبه 1 را در میان "Gamification Gurus Power 100" کسب کرد و همچنین " جایزه سال گیمیفیکیشن" به او اهدا شد. همچنین جوایز سال "در سالهای 2014 ، 2015 و 2017 توسط کنگره جهانی گیمیفیکیشن و کنفرانس گیمیفیکیشن اروپا را او برده است. او به شرکت های مختلفی از راه اندازی مرحله بذر گرفته تا 500 شرکت Fortune مانند LEGO ، Uber ، Volkswagen / Porsche ، Sberbank ، eBay ، Fidelity Investments ، AIG Japan ، Verizon و ... کمک کرده است. کارهای وی در فوربس ، وال استریت ژورنال ، بیزینس اینسایدر ، ژورنال ژورنال ، PBS ، NBC و بسیاری دیگر دیده شده است.

مشاور گیمیفیکیشن در ایران

دکتر محسن سیفی

یکی از بهترین مشاوران گیمیفیکیشن و بازاریابی ایران دکتر محسن سیفی می باشد. ایشان در اصفهان فعالیت می کنند و زمینه تخصصی ایشان از ابتدا فروش و بازاریابی بوده است. دکتر محسن سیفی پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه اصفهان شد و تحت تعلیم اساتید بزرگ فروش و بازاریابی ایران قرار گرفت.

139f

ایشان هر سه مقطع دانشگاهی خود را تا دکترا در رشته بازاریابی ادامه داد و یکی از متخصصان این رشته در ایران به حساب می آیند. از جمله مهمترین اساتید دکتر محسن سیفی در دانشگاه اصفهان می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  1. دکتر مهمدی جمشیدیان ( پدر مدیریت تحول ایران تنها ایرانی شگرد فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین)
  2. پرفسور علی صنایعی (پدر علم تجارت الکترونیک ایران و پایه گذار بازاریابی آنلاین) 
  3. پرفسور آرش شاهین (برترین پژوهشگر حوزه مدیریت و استاد برتر حوزه مدیریت کیفیت)
  4. پرفسور بهرام رنجبریان (بنیان گذار بازاریابی توریست و استاد برجسته بازاریابی)
  5. دکتر محسن علامه (استاد برجسته حوزه منابع انسانی کشور)

شروع مشاوره گیمیفیکیشن

دکتر محسن سیفی از سال 1394 بر روی حوزه گیمیفیکیشن متمرکز شدند و پس از مطالعات عمیق در این حوزه سه کتاب را تالیف، ترجمه و روانه بازار کردند:

  • بازی پردازی آنلاین – انتشارات بازاریابی
  • بازاریابی بازی محور – انتشارات گسترش علوم پایه
  • شیوه تفکر گیمیفیکیشن – انتشارات گسترش علوم پایه

بعضی از عملکرد ها و افتخارات دکتر محسن سیفی:

  1. بنیان گذار بازاریابی غیر انتفاعی ایران
  2. رئیس کمیته بازی پردازی(گیمیفیکیشن) ایران – زیر مجموعه انجمن بازاریابی ایران
  3. نویسنده اولین کتاب تالیف شده در زمینه مدیریت تجربه مشتری آنلاین(انتشارات گسترش علوم پایه)
  4. مولف و مترجم بیش از 8 کتاب در حوزه بازاریابی
  5. مشاور بازاریابی بیش از 40 مجموعه کوچک و بزرگ صنعتی و خدماتی
  6. نویسنده بیش از 30 مقاله علمی در حوزه بازاریابی
  7. تصدی مشاغل مدیریتی و سابقه مفید در زمینه بازاریابی و برند سازی

بهترین تیم مشاوره گیمیفیکیشن

برای استفاده از مشاور گیمیفیکیشن کافی است تا با یکی از کارکنان واحد خدمات مشتریان ما تماس بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید یا برای استفاده از خدمات مشاور گیمیفیکیشن در اصفهان کافی است از طریق یکی از کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

وب سایت www.hibrand.ir

شماره تلفن: 09120602447

کد ussd:

*6655*1003982#

مشاور گیمیفیکیشن چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

یک مشاور گیمیفیکیشن باید مهارت ها و قابلیت های زیر را داشته باشد:

  • آشنایی علمی با بازاریابی و استراتژی بازار
  • آشنایی با علوم رفتار مصرف کننده و تحلیل رفتار
  • آشنایی با ابعاد علم گیمیفیکیشن
  • آشنایی با طراحی بازی و سناریو نویسی
  • آشنایی با علم اقتصاد رفتاری
  • دارای تجربه موثر در زمینه مشاوره بازاریابی و کسب و کار

مشاوره گیمیفیکیشن در بازاریابی

ما به عنوان ارائه دهنده خدمات مشاور گیمیفیکیشن در بازاریابی برای شما به عنوان یک تیم متخصص عمل می کنیم و یک سرویس کامل و پکیج کامل از خدمات گیمیفیکیشن در شهر اصفهان ارائه می دهیم. این خدمات شامل:

  • طراحی وب سایت بازی وار شده
  • طراحی اپلیکیشن بر مبنای متد گیمیفیکیشن
  • طراحی برنامه سفر مشتری
  • طراحی سیستم فروش بازی وار شده
  • طراحی کمپین بازی وار شده
  • سناریو نویسی بازی
  • برند سازی با گیمیفیکیشن

مشاوره گیمیفیکیشن در آموزش

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات ویژه ای را به کسب و کار های کوچک و بزرگ در زمینه مشاور گیمیفیکیشن در آموزش ارائه می دهد تا عملکرد منابع انسانی آنها را به حداکثر برساند. یکی از موفق ترین خدمات مشاور گیمیفیکیشن ، طراحی رویداد های آموزشی بازی وار شده از مرحله ایده تا رویداد نهایی است. آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir یکی از موفق ترین گروه های مشاور گیمیفیکیشن است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.

  • طراحی اپلیکیشن آموزشی
  • طراحی برنامه سفر کارکنان
  • طراحی سناریو بازی
  • طراحی طرح آموزشی بازی وار شده
  • اجرای آموزش مبتنی بر گیمیفیکیشن
  • مدیریت استعداد بر مبنای گیمیفیکیشن
  • سنجش و اثر بخشی دوره آموزشی برگزار شده

مشاوره گیمیفیکیشن اصفهان

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir خدمات ویژه ای را به کسب و کار های کوچک و بزرگ در زمینه مشاور گیمیفیکیشن ارائه می دهد تا عملکرد سازمانی آنها را به حداکثر برساند. آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir یکی از موفق ترین تیم های مشاور گیمیفیکیشن در شهر اصفهان است که تجربه طراحی رویداد های بازی وار شده فروش، بازاریابی، آموزشی و اپلیکیشن ها را از مرحله ایده تا محصول نهایی دارد. آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir یکی از موفق ترین گروه های مشاور گیمیفیکیشن در شهر اصفهان است که با صنایع و سازمان های متعددی همکاری داشته است.

نوشتن دیدگاه

ارسال