خدمات مشاور گیمیفیکیشن

دفتر آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  خدمات ویژه ای را در زمینه مشاوره گیمیفیکیشن  به کسب و کار های کوچک و بزرگ ارائه می دهد تا مزیت رقابتی و سود آنها را به حداکثر برساند. این تیم تا کنون به بیش از 50 شرکت تجاری و سازمان در ایران خدمات مشاوره برندینگ و آموزش ارائه داده است.

برای سفارش مشاوره گیمیفیکیشن   به لینک های ارتباطی وب سایت مراجعه کنید.

d6

مراحل مشاوره گیمیفیکیشن

گام اول: در ابتدا ما کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل می کنیم – نقاط قوت  و نقاط ضعف شما را پیدا می کنیم

گام دوم: با تجزیه و تحلیل سطوح مشارکت کاربران ، یعنی میزان موفقیت شما در تعامل با مشتریان بالقوه ، توصیه هایی در مورد چگونگی تقویت کسب و کار شما ارائه می دهیم.

خدمات مشاوره گیمیفیکیشن در  آژانس بازاریابی و تبلیغات hibrand.ir  می تواند شامل توسعه وب سایت ، برنامه یا بازی جدید یا ارتقاء وب سایت موجود باشد. ما می توانیم تعدادی پلتفرم قابل تنظیم را برای کمک به شما در داخل و خارج شرکت ارائه دهیم. مثل طراحی آموزش های بازی وار شده، طراحی کمپین های بازی محور و غیره. ما با ادغام تکنیک های موثر گیمیفیکیشن در فرایندها و فعالیت های روزانه شما به کسب و کار شما کمک می کنیم تا اهداف داخلی و خارجی خود را برآورده کند.

d7

از نظر مشتری مداری ، Gamification ثابت کرده است که حفظ مشتری ، میزان تعامل و وفاداری آن را افزایش می دهد. از نظر داخلی نیز ، Gamification طرح های تشویقی مناسبی را برای کارکنان شما ایجاد می کند تا اهداف تجاری شما را برآورده کرده و در این آشفته بازار به طور موثرتری رقابت کنند. پلت فرم ما به کارکنان شما کمک می کند تا رقابت را با همکاری ترکیب کنند تا یک محل کار نوآورانه و چالش برانگیز ایجاد شود.

مشاوره گیمیفیکیشن چیست؟

گیمیفیکیشن افزودن مکانیک بازی به محیط های نام بازی ، مانند وب سایت ، انجمن آنلاین ، سیستم مدیریت یادگیری یا اینترانت کسب و کار برای افزایش مشارکت است. هدف از گیمیفیکیشن این است که با مصرف کنندگان ، کارکنان و شرکای خود مشارکت داشته باشد تا از مشارکت ، اشتراک و تعامل الهام بگیرد.

d8

نام دیگر بازی سازی چیست؟

سایر اسامی پیشنهادی برای برنامه های وفاداری مشتری عبارتند از: بازی پردازی، بازی وارسازی، بازی سازی، بازی گونه سازی، طراحی انگیزه محور ، اقتصاد رفتاری ، پاداش های مجازی ، بازی های اجتماعی و مشارکت اجتماعی.

در سال 1400 واژه بازی پردازی توسط انجمن بازاریابی ایران به فرهنگستان لغت ایران پیشنهاد و مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

 

چگونه گیمیفیکیشن ایجاد می کنید؟

پس از مشخص کردن آنچه می خواهید به آن برسید ، می توانید یک برنامه بازی پردازی طراحی کنید که به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند.

  • رفتارهای دلخواه برنامه گیمیفیکیشن خود را مشخص کنید. ...
  • برای اطمینان از موفقیت بازی در بازی ، پاداش ها را انتخاب کنید. ...
  • مکانیک بازی را انتخاب کنید ...
  • یک چارچوب بازی سازی را انتخاب کنید. ...
  • تیم بازی سازی خود را جمع کنید.

d9

گیمیفیکیشن در بازاریابی به چه معناست؟

بازاریابی بازی پردازی شده شامل ترکیب عناصر بازی در زمینه غیر بازی برای بهبود سطح تعامل و ترغیب کاربران به انجام اقدامات خاص است.

گیمیفیکیشن در خدمات پس از فروش چیست؟

گیمیفیکیشن مکانیک بازی را در زمینه های دیگر فعالیت به کار می گیرد تا با افزودن عنصری سرگرم کننده به کار آنها ، به طور مداوم با عوامل مرکز تماس انگیزه ایجاد کرده و آنها را درگیر کند. این منجر به رضایت بیشتر نماینده می شود. وقتی تیم خدمات یا پشتیبانی شما خوشحال تر است ، مشتریان شما نیز خوشحال می شوند.

هزینه مشاور گیمیفیکیشن چقدر است؟

مشاوران گیمیفیکیشن سوابق و کیفیت های متفاوتی دارند.  خدمات مشاور گیمیفیکیشن معمولاً برای هر پروژه  قیمت گذاری می شوند ، بنابراین هزینه ها ممکن است متفاوت باشد. قیمت هر مشاور ممکن است بین 300 تا 700 دلار برای یک ساعت متغیر باشد.

d9

بررسی تاثیر گیمیفیکیشن در فروش

Gamification به بازیکن اطلاع می دهد ، انگیزه می دهد و تحریک می کند. برنامه greenhabit مثال خوبی در این زمینه است. این برنامه گیمیفیکیشن تغییرات رفتاری پایداری را برای یک شیوه زندگی سالم ایجاد می کند:

  • تعیین اهداف.
  • ارائه چالش های قابل دستیابی.
  • بینش بازیکنان در پیشرفت آنها
  • پاداش دادن به بازیکن برای نتایج.

بررسی تاثیر گیمیفیکیشن در سبک زندگی

به عنوان مثال دیگر ، شرکت آب Vitens از بازی Water Battle برای آگاهی خانواده ها از مصرف آب استفاده کرده است:

  • این بازی به بازیکنان برای تعیین اهداف ذخیره و رسیدن به آن ها پاداش می دهد.
  • این بینش در مورد مصرف آب خود را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
  • با هم بازی کردن ، اعضای خانواده به یکدیگر انگیزه می دهند و با هم کار می کنند تا به هدف مشترک خود برسند.
  • نبرد آب نه تنها به طور جدی سرگرم کننده بود ، بلکه منجر به کاهش 7 درصدی مصرف آب نیز شد!

 

چگونه می توانم تجربه خود را بازی کنم؟

سه روش آسان برای گیمینگ UX شما:

  • چیزی برای تکمیل به کاربر خود بدهید. با عناصر گیمیفیکیشن خود ، باید یک هدف ساده و سرراست ارائه دهید که به راحتی قابل انجام است. ...
  • به برنامه یا وب سایت خود پاداش اضافه کنید. ...
  • ادغام (کمی) رقابت سالم. ...
  • بردن گیمینگ خود به سطح بعدی

چگونه می توانید تجربه مشتری خود را گیمیفای (بازی پردازی)کنید؟

برای بهبود جنبه انتخاب محصول در سفر مشتری خود ، می توانید تجربه را بازیابی کنید: اضافه کردن یک مسابقه توصیه یا تبدیل کاوش محصول به یک بازی تعاملی. توصیه ها و بازی های تعاملی اکتشاف محصول ، جستجو برای محصولات را راحت تر و لذت بخش تر می کند.

چه شرکت هایی از گیمیفیکیشن استفاده می کنند؟

در مورد نمونه های بازی سازی ، در اینجا هفت شرکت وجود دارد که از این ابزار آموزشی در محیط تجاری خود به درستی استفاده می کنند.

  • Domino's Pizza. ...
  • Cisco. ...
  • Samsung. ...
  • Deloitte Leadership Academy. ...
  • Microsoft. ...
  • Bluewolf. ...
  • Google.

گیمیفیکیشن در محل کار چیست؟

به بیان ساده ، گیمیفیکیشن کاربرد عناصر بازی در زمینه ای غیر از بازی مانند محل کار است. ... در محل کار ، از گیمیفیکیشن می توان برای افزایش مشارکت کارکنان استفاده کرد و ما نمونه های زیادی از عناصر بازی را در آموزش کارکنان و آموزش الکترونیکی می بینیم.

چگونه کارکنان را گیمیفای (بازی پردازی) می کنید؟

10 مثال از بازی برای مشارکت کارکنان:

  • آموزش مبتنی بر بازی و آموزش کارکنان. ...
  • تشخیص روی نقطه. ...
  • تابلوهای تعاملی ...
  • Spin-to-Wins و Scratch Off Bonuses. ...
  • بسترهای تشخیص سبک رسانه های اجتماعی ...
  • میله های پیشرفت پیگیری هدف. ...
  • نشان و دستاوردها. ...
  • پاداش مسابقات شرکت.

d11

چگونه می توانید کارکنان را از طریق گیمیفیکیشن جذب کنید؟

سه  نکته برای کمک به مدیریت برای شروع بازی سازی:

  • شخصی را به عنوان فرد اصلی برای پیشبرد ایده بازی سازی تعیین کنید. ...
  • در طراحی گیمیفیکیشن ، شخص مورد نظر خود را دریافت کنید. ...
  • مشخص کنید که مشکلات تعامل با کارکنان و/یا مشتریان شما کجاست.

تکنیک های گیمیفیکیشن چیست؟

تکنیک های بازی سازی به منظور استفاده از خواسته های طبیعی افراد برای معاشرت ، یادگیری ، تسلط ، رقابت ، موفقیت ، موقعیت ، ابراز وجود ، نوع دوستی ، و یا به سادگی پاسخ آنها به چارچوب یک موقعیت به عنوان بازی یا بازی است.

عناصر بازی سازی چیست؟

Gamification استفاده از عناصر بازی در انواع دیگر فعالیت ها است. عناصر رایج گیمیفیکیشن شامل امتیاز ، زمان سنج ، نشان و تابلوهای راهنما می باشد. بازیها فعالیتهای مشارکتی یا رقابتی هستند که طبق مجموعه ای از قوانین انجام می شوند. بازیها معمولاً دارای هدف نهایی یا حالت برد هستند.

d12

چه چیزی باعث ایجاد گیمیفیکیشن خوب می شود؟

همه چیز را ساده ، سرگرم کننده و جذاب نگه دارید. موفقیت بازی در گرو مشارکت کارکنان ، مکانیک های موثر بازی و انگیزه ذاتی است. پاداش فقط پاداش نیست. آنها ابزاری برای الهام بخشیدن به کارکنان شما و کمک به آنها برای دستیابی به پتانسیل های خود هستند.

 

چرا گیمیفیکیشن ایده بدی است؟

نکته منفی دیگر این است که گیمیفیکیشن اغلب رقابت را معرفی می کند. ماهیت رقابت به این معنی است که برنده و بازنده وجود دارد. بازنده ها غالباً کنار گذاشته می شوند و ممکن است از برنده نشدن احساس بی ارزش شدن یا ناراحتی کنند. این می تواند باعث قطع فوری یا احساس منفی نسبت به شرکت ، نام تجاری یا محصول شود.

نوشتن دیدگاه

ارسال